Ik vind het enorm lastig als ik eerlijk moet zijn. Dus hier moet ik echt over nadenken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joolien schreef:Dit is wel een goede voor mij, zit nu in een diepe depressie dus soms is het moeilijk om uberhaupt positief in het leven te staan, laat staan positief naar jezelf te kijken.
Ik ben geweldig omdat:
- ik hard knok voor een beter leven.
- ondanks dat ik weinig kan, toch doe wat ik moet doen.
- ik toch zorgzaam voor vrienden kan zijn ondanks dat ik me zelf slecht voel.
- ik de pijnlijke emoties die ik altijd heb weggestopt, nu wel kan dragen. Al is dat moeilijk.
Meer kan ik nu niet bedenken, omdat het zo moeilijk is om positief te blijven. Maar wellicht komt er meer op.

Eloya schreef:Heerlijk topic! en vind het knap van de mensen die het moeilijk vinden dat het ze toch lukt hier wat op te schrijven. elk beetje is iets! super!
Ik ben geweldig omdat:
-Ik erg empatisch ben en goed met mensen om kan gaan
-goed kan luisteren
-ik mijzelf na 18 jaar eindelijk wat durf te ontplooien in zijnde naar festivals of feestjes
-Ik bezig ben met afvallen en het goed gaat op een gezonde manier
-ik een super baasje voor mijn dieren ben
-Ik mijn eigen weg nu uitstippel ipv het voor anderen te doen, mijn eigen keuzes maak en het lukt

daar helemaal verliefd geworden op het land en dit jaar zelf nog 2x terug ga
 daar helemaal verliefd geworden op het land en dit jaar zelf nog 2x terug ga  Dit had ik een aantal jaar geleden echt niet durven dromen omdat ik toen soms niet eens het huis uit durfde vanwege angsten en paniek. Veel dingen ging ik dan ook uit de weg want stel dat..
 Dit had ik een aantal jaar geleden echt niet durven dromen omdat ik toen soms niet eens het huis uit durfde vanwege angsten en paniek. Veel dingen ging ik dan ook uit de weg want stel dat.. Je kunt meer dan je denkt
 Je kunt meer dan je denkt  

, maar het grootste punt dat mij geweldig maakt is dat ik accepteer dat ik niet perfect ben of hoef te zijn. Ik weet waar mijn zwakke punten liggen en hoewel ik er aan werk heb ik er ook vrede mee dat ik ben zoals ik ben en weet ik dat ik niet hoef te veranderen voor wie dan ook
 , maar het grootste punt dat mij geweldig maakt is dat ik accepteer dat ik niet perfect ben of hoef te zijn. Ik weet waar mijn zwakke punten liggen en hoewel ik er aan werk heb ik er ook vrede mee dat ik ben zoals ik ben en weet ik dat ik niet hoef te veranderen voor wie dan ook  Ik ben jong en mis nog een hoop levenservaring, maar dat komt vanzelf.
 Ik ben jong en mis nog een hoop levenservaring, maar dat komt vanzelf.                                                         
 ).
).