Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pepperrr schreef:Ik las dat je screenshots hebt. Great! Naar de politie stappen hiermee! Heb zelf ook in deze situatie gezeten maar omdat ik geen bewijs had mocht ik geen aangifte doen. Heb je zijn ouders hier al over ingelicht? Is misschien ook een goeie optie. Dan kunnen zij eens een hartig woordje met hun zoon spreken. Dit verdien je niet!

Ik heb weer enigszins contact met hem. Soms ben ik een vrij complex persoon, als ik eerlijk ben.
Maar ik kan iets niets onopgelost laten liggen, dat lukt met écht niet. Daar lijd ik niet alleen geestelijk onder, maar óók lichamelijk. Dus ik heb het met hem besproken. Nayomie schreef:Nog niet zo heel best eigenlijk. En ik ben dus heel dom geweest, wat misschien enkelen wel gezien hadden.Ik heb weer enigszins contact met hem. Soms ben ik een vrij complex persoon, als ik eerlijk ben.
Maar ik kan iets niets onopgelost laten liggen, dat lukt met écht niet. Daar lijd ik niet alleen geestelijk onder, maar óók lichamelijk. Dus ik heb het met hem besproken.
Goed, nu verklaart iedereen me voor gek, ook niet vreemd. En dan is soms mijn karaktereigenschappen dat "mensen snel vergeeft, niet lang boos kan zijn" toch heel erg tegen je werken. Baal er zelf ook wel van, want zo geef ik hem hoop, in zijn ogen.

Joolien schreef:Hij lijkt wel manipulatief en claimend, en dat is ook wel te merken aan de reactie nadat je het hebt 'uitgemaakt'. Dit soort mensen moet je ver van je weg houden. Immers, wat is voor jou nu nog het positieve in deze 'relatie'? Volgens mij koos je eerder prima voor jezelf, toch weer contact met hem opnemen is dan link, wat geeft het jou? Wordt je er blijer van, vind je het leuk om hem te zien? Een vriendschap/relatie moet iets aan je leven toevoegen, niet ontnemen