Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janine1990 schreef:Oooh ik wil ook fulltime 2000+ verdienen en maar halve dagen werken![]()
Kan ik ook een huis kopen...
Oké grapje, ik kan wel een huis kopen... Maar ik ben uitzendkracht dus ik moet nog ff een paar weekjes wachten.
i dont thinks so! LinsxDot schreef:Janine1990 schreef:Oooh ik wil ook fulltime 2000+ verdienen en maar halve dagen werken![]()
Kan ik ook een huis kopen...
Oké grapje, ik kan wel een huis kopen... Maar ik ben uitzendkracht dus ik moet nog ff een paar weekjes wachten.
Wil je dan ook in je hand gebeten worden door hond? En dat je zenuwen in je hand niet meer doen en je niet meer je werk kan uitoefeneni dont thinks so!
LinsxDot schreef:Ik zeg net dat ik halve dagen werk maar op papier fulltime waarop jij reageerd ik wil ook 2000+ verdienen en een huis kopen. Dan doel je op mij toch als dat net gezegt is.
Doel op mezelf dat ik daarom halve dagen werk! Niet vrijwillig helaas
LinsxDot schreef:Heb al vaker gezegt ik voel me er prettig bij en gaat goed zoals het gaat ik ervaar er geen last van zo of gezondheids klachten. Zolang ik alles goed in plan heb ik geen stress en plan altijd alles perfect in. Er verschuift nooit wat anders plan ik dat de dag erna in of even tussen door.
Maar genoeg over mij het topic ging mij erom wie dit ook had.
Niet of het gezond is.
Janine1990 schreef:LinsxDot schreef:Ik zeg net dat ik halve dagen werk maar op papier fulltime waarop jij reageerd ik wil ook 2000+ verdienen en een huis kopen. Dan doel je op mij toch als dat net gezegt is.
Doel op mezelf dat ik daarom halve dagen werk! Niet vrijwillig helaas
Dat ik iets wil, dat betekent toch niet dat ik iemand anders wil zijn? Jij hebt nergens je loon vermeld...
Ik weet alleen dat wanneer ik boven de 2000 zit (en dat hoeft niet veel te zijn) ik een huisje kan kopen.
En dat betekent op dit moment als uitzendkracht 40 uur per week werken. Helemaal niet erg... Maar als ik de helft zou kunnen werken met dat loon, zouden er een hoop dingen makkelijker gaan. Zoals tijd maken om te shoppen, en om te trainen, tijd voor een sociaal leven![]()
Jij bent echt degene die ervan maakt dat ik jou zou willen zijn. Terwijl mij enkel de uitspraak lokt, want wat zou het handig zijn om genoeg te verdienen om een huis te kopen met de helft van het aantal uren dat ik nu maak.
Janine1990 schreef:Ik denk dat ik bij jou in de klas moet komen...![]()
Ik bedoel, ik ben 26, werk 40 uur in de week, maar heb nog niet eens een huisIk woon nog bij m'n ouders
![]()
Oooh en voor al het overige... Hoe ontwijk ik files, hier niet echt filegevoelig, maar ben onlangs wel een uur te laat gekomen omdat er een vrachtwagen pech had... Op een tweebaans weg...
. Wat gestroomlijnder zou best leuk zijn. Ik zal maar niet hier neerzetten wat mijn baas van mijn baan vond, toen hij mij een week of 2 moest vervangen door mijn vakantie
LinsxDot schreef:Dan was het een slechte timing van je post als ik net het gene ervoor gezegt heb sluit ik jou post erop aan logisch toch?
En om op de andere terug te komen wat zouden hun aan mijn planing moeten veranderen dan? Je kan toch zeggen vandaag komt niet zo lekker uit
LinsxDot schreef:Zal het uit de wereld helpen ik ben hardstikke gelukkig en irriteer me ook zwaaaaar aan mensen die te laat komen niet aan afspraken houden alles op laatste moment enz! Dus nee zo wil ik niet worden en voel me goed om over alles controle te hebben en val niemand aan maar aannamens over hoe ik me voel en wil zijn vind ik niet van toepassing. Ben een volwassen vrouw en als ik ongelukkig of me levensstijl niet goed vond gaan had ik wel bij iemand aan de bel getrokken!
Rocamor schreef:Het wordt gezellig in de klas. En ja, ik baal ook wel als ik zo vast sta in de file en ik de andere partij moet laten weten dat ik het niet ga redden. Maar een paar jaar terug heb ik dat wel afgeleerd, toen ik knarsetandend in de file stond en er met tussenpozen 4 politiewagens, een brandweerwagen en 3 ambulances EN later een lifeliner voorbijkwamen crossen. Heb auto uitgezet en achterover gaan zitten en gedacht: Het kan wel balen zijn, maar IK ben deze kerst (was 23 December) tenminste heelhuids thuis. Wat is dan nog belangrijk.
TS, ik kon dat eerst ook niet. En nog steeds niet altijd. Wat gestroomlijnder zou best leuk zijn. Ik zal maar niet hier neerzetten wat mijn baas van mijn baan vond, toen hij mij een week of 2 moest vervangen door mijn vakantie
Janine1990 schreef:Rocamor schreef:Bigone, ik lees wat je schrijft. En denk er ook zo over.
Maar wij redeneren vanuit ons referentiekader.
Wat nou als je die andere kant (die wij wel kennen) nou gewoon niet kent. Wat mis je dan?
Te hoge bloeddruk?