Fenrir schreef:Standje overleven? Is dat niet wat overdreven? Of hebben jullie allebei geen weekend?
Als mijn partner avonddienst heeft is hij ma-vr weg van 14 tot 24u
Die dagen ben ik ma-woe weg van 815-18u ik ga om 22.30 naar bed en hij komt er om 10.30 uit, dan zien we elkaar niet.
Donderdag en vrijdag ga ik er om 7u uit, kind naar school en meteen paarden doen met een beetje mazzel is hij dan uit bed als ik thuis kom, dan hebben we een uurtje, kind weer uit school, lunchen, kind naar school, vriend weer vertrokken. Dus dan zien we elkaar 2 uurtjes?
Zaterdag werk ik de hele dag, ik dus ja in die week zien we elkaar op zondag.
Dat is dan "gelukkig" maar 1x in de 3 weken en ik heb er die week helemaal geen moeite mee om de avonden lekker alleen tv te kijken maar ik kan dan dus ook niet ff spontaan een avondje weg. De avonden vind ik het punt ook niet, heb meer moeite met de nachten alleen maar daar gaat het nu niet om en dat heeft ook andere oorzaken maar dat is niet voor dit topic.
Wat ik probeer te zeggen is stap niet te snel over tegen argumenten van je partner heen. Bokt kan wel zeggen dat ie zich niet moet aanstellen maar met bokt heb je geen relatie en daar hoef je ook niet mee samen te wonen.
. Eetafspraakjes worden gewoon gemaakt op een avond dat ik ook kan. Misschien scheelt het dat ik nooit 3 avonden aaneen heb, bij mij zijn de 24 uur die ik werk evenwichtig verdeeld over de hele week. Vind het ook niet echt gezond geroosterd als je een klein(er) contract hebt, om dan meerdere dagen aaneengesloten te werken.