Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
TessJazz schreef:Ik heb iets heel orgineels!
Mijn vriendin eet alleen maar kipnuugets van de Mcdonalds haha.. dus doosje nuggets gekocht en in t doosje geschreven dat ik van der hou en of ze vandaag ook mijn valentijn wilt zijn haha.
Ga het nu geven, net "vers" gehaald, en haal der nu uit stage haha!!
. We vinden beide valentijn vooral enorm commercieel en willen daar dus niet echt aan mee werken.
elke dag lief voor elkaar zijn en een spontaan cadeautje is veel leuker
litilaura schreef:Wij gaan vanavond naar 50 schades
)
niet dat ik dat perse erg vind hoor maar dat voelt dan zo awkward. daantjuhhh schreef:Nymphe schreef:die heb ik ook gehad. Ken ook geen T. Helaas. Denk ik eindelijk eens een valentijnskaart te krijgen. Is het gewoon reclameOoh wauw wat een verrassing!
Mijn vriend heeft een kaart ontvangen waarvan we niet weten wie die verstuurd zou kunnen hebben.. Op de voorkant staat "Jij bent leuk, mag ik je houden" en binnen in staat "houd dan je e-mail in de gaten. Liefs, T." Heel mysterieusAangezien we beide geen T. kunnen verzinnen behalve mijn oom gaan we ervan uit dat het reclame van een bedrijf is ofzo...
Heb de codes op de envelop proberen te achterhalen maar helaas wordt ik daar niet veel wijzer van
Verder doen wij niks aan Valentijn, behalve dat we vanavond samen eten
Boras schreef:daantjuhhh schreef:
Nou, Ik ben stiekem wel blij dit is te lezen![]()
Er valt hier zojuist zo een kaartje in de brievenbus. Gericht aan mijn man![]()
Rare actie, je zult maar relatieproblemen hebben of een jaloerse partner. Dan kan dit wel voor gedoe zorgen.
Iedereen kan eenzelfde kaartje namelijk via greetz verzenden.
Maar ik ben gerustgesteld had toch even een wtf-momentje
Fair schreef:Niets. Wij doen niet echt iets aan valentijn. We waren beide vandaag vrij dus even in de stad wat gedronken samen. Maar dat hadden we ook gedaan als het geen valentijn was. We vinden beide valentijn vooral enorm commercieel en willen daar dus niet echt aan mee werken.
elke dag lief voor elkaar zijn en een spontaan cadeautje is veel leuker
Of is iig erg blij als ze wel iets krijgen. Zou ik ook zijn ... maar tis goed zo.

Zo komisch, ik had bijna alles geruïneerd. Die arme jongen was meerdere keren wanhopig. Zaterdag had hij blijkbaar een plant voor me gekocht. Dus toen hij thuiskwam stond ik toevallig net voor het raam. Ik zwaaien - hij ook, met die plant in z'n hand. Dus hij dacht, oliebol nu heeft ze gezien wat ik heb gekocht. (Gelukkig voor hem was ik net 2 min wakker dus niks gemerkt) Zondagochtend wilde hij het inpakken, wilde net spullen pakken - was ik wakker. Was toen ziek en wilde puzzelboekje. Dus hij op pad ervoor maar hij kwam met niks terug, zei dat ze het niet hadden. Wat bleek? Had hij dat zaterdag al gekocht en om de schijn op te houden ging hij zondag dus alsnog weg. Maar heb dus zo'n letter lichtbord gehad. Puzzelboekje. Rozen. Chocola.
Daphne__ schreef:daantjuhhh schreef:
Nou, Ik ben stiekem wel blij dit is te lezen![]()
Er valt hier zojuist zo een kaartje in de brievenbus. Gericht aan mijn man![]()
Rare actie, je zult maar relatieproblemen hebben of een jaloerse partner. Dan kan dit wel voor gedoe zorgen.
Iedereen kan eenzelfde kaartje namelijk via greetz verzenden.
Maar ik ben gerustgesteld had toch even een wtf-momentje
T = T Mobile! Vast internet, tv en telefoon van vodafone?