Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:39

Hier staat mijn kado ingepakt op tafel voor valentijns dag en mijn vriend is werken van half 8 s'morgens tot 9 uur vanavond. Wordt lang wachten vandaag. Zijn kado heb ik nog niet ingepakt op tafel staan. Hij krijgt kaarsen in hartvorm, hij steekt graag kaarsen aan. Senso choco cappuccino pads, vind hij heerlijk. Een anti spat scherm gekocht, we hebben beide een hekel aan schoonmaken, maar houden wel van lekker eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:49

TessJazz schreef:
Ik heb iets heel orgineels!
Mijn vriendin eet alleen maar kipnuugets van de Mcdonalds haha.. dus doosje nuggets gekocht en in t doosje geschreven dat ik van der hou en of ze vandaag ook mijn valentijn wilt zijn haha :+ .

Ga het nu geven, net "vers" gehaald, en haal der nu uit stage haha!! _O-

Dit soort dingen zijn zó leuk! Klein, maar wel lief en doordacht :)

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:53

ik heb niks gehad :+ , vorig weekend had ik hem voor valentijn verrast met uitgebreid eten te bestellen. ( we zien elkaar alleen in het weekend) Helaas kregen we van het bestelde eten voedselvergiftiging :') ..

Ik vind de dingen die voorbij komen wel heel leuk om te zien :D

Toothless

Re: Valentijnsdag! Wat heb jij gekregen/ gegeven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 16:59

Ik heb deze mooie bomberjack gekregen <3

Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:04

Niets. Wij doen niet echt iets aan valentijn. We waren beide vandaag vrij dus even in de stad wat gedronken samen. Maar dat hadden we ook gedaan als het geen valentijn was :P . We vinden beide valentijn vooral enorm commercieel en willen daar dus niet echt aan mee werken. :+ elke dag lief voor elkaar zijn en een spontaan cadeautje is veel leuker :D

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:05

litilaura schreef:
Wij gaan vanavond naar 50 schades

Dat klinkt eh... Interessant :') _O-

Wat een leuke dingen komen hier voorbij!

Wij doen er eigenlijk niet aan. Vorig jaar zat mijn vriend zelfs romantisch op op een berenvel voor de openhaard... Met zijn ouders... Op wintersport... ( Ok hij lag op een slaapbank in een klein hutje maar je snapt het punt :') )

Heel stiekem zou ik het wel leuk vinden als mijn vriend iets zou doen. Ik heb het een jaar of 3 wel gedaan, maar ben ermee opgehouden omdat het altijd eenzijdig was :) niet dat ik dat perse erg vind hoor maar dat voelt dan zo awkward.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:07

Ik schreeuw altijd dat ik niet aan Valentijnsdag doe maar toch ben ik elk jaar teleurgesteld als ik niets krijg. :')

Dus heb mezelf maar chocolade gekocht. :Y)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:07

Toen ik op school kwam, kwam mijn beste vriendinnetje met een hartjesballon aangelopen: voor jou! omdat we allebei happy single zijn! :D Daarna lekker een hapje gegeten in de pauze.

Afbeelding

Afbeelding

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:08

Ik heb een stalen armband voor hem gekocht :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:13

daantjuhhh schreef:
Nymphe schreef:
Ooh wauw wat een verrassing!
Mijn vriend heeft een kaart ontvangen waarvan we niet weten wie die verstuurd zou kunnen hebben.. Op de voorkant staat "Jij bent leuk, mag ik je houden" en binnen in staat "houd dan je e-mail in de gaten. Liefs, T." Heel mysterieus :? Aangezien we beide geen T. kunnen verzinnen behalve mijn oom gaan we ervan uit dat het reclame van een bedrijf is ofzo... :') Heb de codes op de envelop proberen te achterhalen maar helaas wordt ik daar niet veel wijzer van -O- Verder doen wij niks aan Valentijn, behalve dat we vanavond samen eten :Y)
die heb ik ook gehad. Ken ook geen T. Helaas. Denk ik eindelijk eens een valentijnskaart te krijgen. Is het gewoon reclame

Nou, Ik ben stiekem wel blij dit is te lezen :D
Er valt hier zojuist zo een kaartje in de brievenbus. Gericht aan mijn man -O-

Rare actie, je zult maar relatieproblemen hebben of een jaloerse partner. Dan kan dit wel voor gedoe zorgen.
Iedereen kan eenzelfde kaartje namelijk via greetz verzenden.

Maar ik ben gerustgesteld had toch even een wtf-momentje :oo

Amyd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:17

Alleen de belastingdienst heeft aan me gedacht.... _-:(

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:18

Voor manlief heb ik een ledstrip voor onder de keukenkastje gehaald,

Onze zoon heeft 4 tekeningen gemaakt (1 voor mama 1voor papa en 2 voor samen hihi

En ik heb helaas nog niets gekregen

Eleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:22

Manlief vond vanochtend zijn favoriete koffie en en lief kaartje in zijn tas van mij. En toen ik vanochtend wakker werd hingen er overal lieve Post-its in huis <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:23

Een pakketje van m'n ex, alleen zelf niets gestuurd :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:23

oliebol, ik bedenk me net iets, ik wilde boodschappen gaan doen. En gisteravond zat de portemonnee van mijn vriend nog in mn tas. Nu wil ik net naar de winkel rijden, heeft ie zn portemonnee eruit gehaald(doet ie normaal nooit). Zal ie dan toch wat leuks gaan halen voor me? :')
Spannend _O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:24

Boras schreef:
daantjuhhh schreef:

Rare actie, je zult maar relatieproblemen hebben of een jaloerse partner. Dan kan dit wel voor gedoe zorgen.

T = T Mobile! Vast internet, tv en telefoon van vodafone? :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:28

Wij hebben vanavond gebak maar ik heb een examen gehaald :') Dus nee niks van Valentijns toestanden _/-\o_

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:29

Fair schreef:
Niets. Wij doen niet echt iets aan valentijn. We waren beide vandaag vrij dus even in de stad wat gedronken samen. Maar dat hadden we ook gedaan als het geen valentijn was :P . We vinden beide valentijn vooral enorm commercieel en willen daar dus niet echt aan mee werken. :+ elke dag lief voor elkaar zijn en een spontaan cadeautje is veel leuker :D

+1 :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 17:30

Ik zit nog op zo'n priel moment dat ik het niet aandurfde en daarnaast zijn mijn gedachten vandaag bij mijn merrie op de kliniek .. en dat weet hij ook. Dus Valentijnsdag? Nee gewoon dinsdag de 14e.

Er komen wel leuke dingen langs! Natuurlijk hoopt iedereen stiekem wel iets te krijgen ;) Of is iig erg blij als ze wel iets krijgen. Zou ik ook zijn ... maar tis goed zo.
Immers .. liever iedere dag Valentijnsdag dan dat het afhangt van vandaag.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:05

Mijn vriend zit 6 weken in Brazilië voor werk en hij vind Valentijn maar onzin dus ik had ook niets verwacht. Ging vanmorgen om 9 uur de bel! Hij had een bosje bloemen voor me gekocht die schat, met een kaartje eraan 'tot over 9 nachtjes' <3
Toen ik hem appte om hem te bedanken zei hij: "Is dat alles wat je gekregen hebt?" Dus er zit nog meer aan te komen! :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:13

Heerlijk om die lieve verhaaltjes te lezen hier <3
Zelf doe ik niets en ik verwacht al helemaal niets, mijn vriend is normaal zo romantisch als een tafelpoot :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:13

Ik ben ook verwend <3 Zo komisch, ik had bijna alles geruïneerd. Die arme jongen was meerdere keren wanhopig. Zaterdag had hij blijkbaar een plant voor me gekocht. Dus toen hij thuiskwam stond ik toevallig net voor het raam. Ik zwaaien - hij ook, met die plant in z'n hand. Dus hij dacht, oliebol nu heeft ze gezien wat ik heb gekocht. (Gelukkig voor hem was ik net 2 min wakker dus niks gemerkt) Zondagochtend wilde hij het inpakken, wilde net spullen pakken - was ik wakker. Was toen ziek en wilde puzzelboekje. Dus hij op pad ervoor maar hij kwam met niks terug, zei dat ze het niet hadden. Wat bleek? Had hij dat zaterdag al gekocht en om de schijn op te houden ging hij zondag dus alsnog weg. Maar heb dus zo'n letter lichtbord gehad. Puzzelboekje. Rozen. Chocola. <3

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:21

Hier ook afgesproken dat we er niks mee doen, want het interesseert me ook werkelijk niets. Spreek iedere dag uit hoe blij ik met hem ben. Maar we zijn wel een half jaar samen vandaag, dus de kaart die hij vandaag op de mat had liggen begon met de tekst; dit is geen valentijnskaart.

Ik kwam net thuis en er stond een mooie bos bloemen op tafel, lief!

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:28

Daphne__ schreef:
daantjuhhh schreef:

T = T Mobile! Vast internet, tv en telefoon van vodafone? :+

Haha precies die kaartjes zijn naar alle klanten van vodafone gestuurd, staat dan iets op van; "mag ik je houden?" en dat slaat op het feit dat vodafone overgenomen gaat worden door t-mobile. (vandaar dus liefs, T.)

Zelf niks gekregen helaas, maar wat een leuke en lieve cadeautjes komen hier voorbij zeg!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:28

Ik ben op vakantie, mijn vriend is gewoon thuis. Hij heeft een paar keer laten vallen dat hij Valentijnsdag vreselijk vind en we er dus ook niets aan doen. Vorige maand had ik stiekem zijn chocolade opgegeten. Dus heb hem een chocoladetelegram met de tekst: "ik ben stapelgek op jou" en een kaartje met een lieve/leuke tekst.
Hij appte dat hij inderdaad niets met valentijnsdag heeft maar dit toch wel heel erg leuk vond. Toch leuk om te horen! :)