Jij: "hé Schat, weet je nog die goede oude tijd vroeger, toen jij niet van de wiet kon afblijven en nooit werk had, en mijn hele spaargeld erdoor gejaagd had om dan ook nog eens bijna wekellijks met mijn pin aan de haal te gaan om mijn geld nog eens over de bank te gooien?"
Hij: "haha ja wat was ik een loer hé. Maargoed dat ik nadat je boos geworden bent direct mezelf bij elkaar heb genomen, werk heb gezocht en we nu een gelukkig gezinnetje zijn."
Denk je dat dit mogelijk is? Filmscenario's zijn vaak nog geloofwaardiger dan dit. Zelden dat een relatie die zo bagger begitn over 10 jaar uitdraait in de beste relatie van je leven.
Hij houdt van je zeg je. Zou ik ook doen, als ik geen klop moet uitvoeren en ook nog eens leuk geld van iemand anders mag uitgeven, en waarschijnlijk ook nog iets leuks tussen de lakens heb. Dan zou ik ook zielsveel van je houden. Vraag is, houdt hij nog even zielsveel van je als hij helemaal zijn eigen sop gaar kan koken en jouw portemonnee dichtblijft?
CurlyCoat schreef:Misschien heeft dit er ook wel een beetje mee te maken.
Ben best wel verlegen en niet zo'n feestbeest of iets, dus waar leer ik nou een leuke jongen kennen.
Verder heb ik ook niet zo veel vrienden ofzo, dus ik zal me best alleen gaan voelen als ik bij hem weg ga.
Je moet proberen te ondervinden dat je nog beter alleen op de wereld loopt dan met zo'n tamzak naast je. Het is ook niet alsof je afhankelijk bent van hem, het is omgekeerd dus dat is al mooi in je voordeel. Ik ben ook geen feestbeest en toen ik eindelijk de moed had om mijn ex te verlaten dacht ik ook is het wel verstandig, ik had hem toch tenminste en nu ben ik misschien altijd alleen.
1 woord: internetdaten
. Enkele maanden later had ik al leuke contacten gelegd en nu ben ik supergelukkig met de beste vriend.En ik kan alleen maar denken: als ik nooit de stap had durven zetten was ik mijn vriend nooit tegengekomen, dan zat ik nu nog steeds in een relatie met iemand waar ik niet gelukkig bij was.
Dus, elke dag dat jij nog bij je vriend bent uit angst om alleen te blijven, is weer een dag gemist waarin je misschien wel je echte maatje had kunnen vinden.
Citaat:Soms denk ik misschien is het beter om mijn eigen plekje te vinden, een échte leuke baan te vinden, leuke vrienden maken..
Dus eigenlijk gewoon mijn eigen leven op orde te krijgen, en dan pas verder te gaan kijken naar een relatie.
Soms moet je maar eens gaan omvormen tot "heel vaak denk ik" tot "Ik ga mijn eigen plekje vinden..."
.

Ik zou ook van je houden als je mijn levensonderhoud betaalt zonder verder te zeuren.