Lalidan schreef:little_birdy schreef:Daarom is het het ook zeker waard om iemand te zoeken die het zwart wil doen
Hè, ja, laten we allemaal iemand zoeken die het zwart doet. Gewoon even leuk met z'n allen de economie en ons sociale stelsel én alle 'witte' garagehouders om zeep helpen![]()
Nou, misschien leren ze dan eindelijk om eens fatsoenlijk werk te leveren en hun personeel op te leiden zodat die WEL met al die moderne technieken uit de voeten kunnen?
Wellicht kunnen al die "belangrijke" automerken nog wel iets leren van die verguisde Engelse auto: Land Rover.
Alle dokumentatie van Land Rovers is gewoon te koop, legaal op de markt gebracht door Land Rover zelf. Dan kun je zelf nog eens wat doen aan je auto. Moet je bij andere merken eens proberen........

er bestaan ook zat garages waar je niet de hoofdprijs betaald hoor gewoon goed zoeken .
mijn vaste garage voor de transit zou ik alleen voor laswerk 1000 euro minstens kwijt zijn. En ze hadden nog geen rotte kokerbalk gevonden. Nu is hele transit gedaan inclusief onderhoud en apk voor 700. Alleen uurloon was het verschil.
Dus als je er zoveel plezier van hebt zou ik hem niet 1,2,3 wegdoen. Distributieriem kan je ook meteen met een andere auto krijgen.