de meeste die ik spreek als ze naar een bruiloft gaan kopen ze sowieso wat nieuws Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:Lizzyy schreef:Je kan toch gewoon even naar de Primarkt gaan en voor een paar euro iets kopen? Dat hun een thema hebben, tja het is hun feestje!de meeste die ik spreek als ze naar een bruiloft gaan kopen ze sowieso wat nieuws
Ja, als je daggast bent. Niet voor een uurtje op een receptie neem ik aan
Artimes schreef:Ik was vorig jaar uitgenodigd voor een bruiloft van vrienden van mijn vriend, avondgast.
Dresscode gala...so far so good... maar de tweede eis was dames in oranje/geel en heren in donker grijs.
Heb hier vriendelijk voor bedankt, kleur draag ik nooit en staat me niet en ik heb een lastige maat (smal en grote boezem) dus iets lenen werd hem ook niet.
Heb nog wel jurk in die kleur gepast maar voelde me dood ongelukkig.
voor mijn beste vriendin had ik het wel gedaan, maar niet voor vrienden van mijn vriend die ik alleen op verjaardagen zie.

Goof schreef:Ik heb haar laten weten dat ik vermoed dat ik niet aan de kledingwensen kan voldoen maar dat ik nog even zou kijken.
Ik heb vanavond idd een foto gemaakt van de jurk die ik heb dus ik wil morgen aan haar voorleggen of die jurk met panty en jasje voldoet.
Goof schreef:Ik was vanmorgen bij Primark en heb idd gekeken. In alle eerlijkheid; de lange jurken en rokken die er hingen, daar wil ik serieus niet in gezien worden. Ik wil me absoluut aanpassen, maar het moet wel enigszins bij mezelf blijven.
Hilli schreef:Goof schreef:Ik heb haar laten weten dat ik vermoed dat ik niet aan de kledingwensen kan voldoen maar dat ik nog even zou kijken.
Ik heb vanavond idd een foto gemaakt van de jurk die ik heb dus ik wil morgen aan haar voorleggen of die jurk met panty en jasje voldoet.
Dat is slim! Hopelijk kan/mag het.
Als jullie ongeveer hetzelfde postuur hebgen, dan kun je misschien een set kkeding van haar lenen? Dan zijn alle partijen blij en blijft over dat het enige is wat jij hoeft te doen twee uurtjes voor je gevoel voor aap lopen.
x_Jeanine_x schreef:Ik verkoop ook Tupperware, heel ander iets, maar ook een party gehad bij hele gelovige mensen indd lange rok etc. En kreeg de tip om minstens een rok tot de knie aan te trekken, vestje met 3/4de mouw en ik was binnen. Goed verkocht.
de ouderen allemaal rokken tot de enkel en mijn leeftijd 15+ tm 24 super korte rokjes
Ik zou het denk ik wel gewoon doen!
Vjestagirl schreef:Oké. Maar concreet wil je niets lenen, je wilt niets kopen, maar je wilt ook niet thuisblijven... Ik geloof dat die 3 dingen niet samen gaan