[ENQ] Verdien karma punten met jouw voorkeur voor haar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:15

Brainless schreef:
Romy1234 schreef:
Ik heb hem ook voor je ingevuld, gebruik zelf vrijwel alles van het merk Fudge, staat er niet tussen maar is ook niet zo heel bekend ;)

Troep zoals andreolon en syos etc komt er bij niet in, betaal liever meer voor een product wat doet dat het hoort te doen en langer mee gaat :)

Citaat:
Aqua (Purified Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cetyl Alcohol, Cocamidopropyl Betaine, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Amodimethicone, Butylphenyl Methylpropional, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Creatine, Diazolidinyl Urea, Dimethylpabamidopropyl Lauryldimonium Tosylate, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolysed Keratin, Hydrolysed Silk, Hydrolysed Wheat Protein, PG-Propyl Silanetriol, Iodopropynyl Butyl Carbamate, Keratin, Laureth-23, Laureth-4, Limonene, Moringa Pterygospermuma Seed Extract, Panthenol, Parfum, Paulina Cupana Seed Extract, PEG-14M, Propylene Glycol, Propylene Glycol Stearate, Sodium Chloride, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Tetrasodium EDTA, Trideceth-12, Trideceth-9 PG Amodimethicone, Violet 2.

Gewoon net zoveel "troep" als in andere shampoos....

Haha zeker niet, zit wel degelijk verschil in maar sorry ik heb geen zin om speciaal voor jou alle ingrediënten hier te gaan neerzetten en uit te leggen waar het verschil in zit, heb wel wat beters te doen met mijn tijd.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:18

Romy1234 schreef:
Haha zeker niet, zit wel degelijk verschil in maar sorry ik heb geen zin om speciaal voor jou alle ingrediënten hier te gaan neerzetten en uit te leggen waar het verschil in zit, heb wel wat beters te doen met mijn tijd.

Je hoeft de ingrediënten er niet neer te zetten... dat had ik al gedaan.
Die zijn nl van jouw shampoo zonder "troep".
Waar dus net zoveel troep in zit als in de andere merken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:23

Brainless schreef:
Romy1234 schreef:

Je hoeft de ingrediënten er niet neer te zetten... dat had ik al gedaan.
Die zijn nl van jouw shampoo zonder "troep".
Waar dus net zoveel troep in zit als in de andere merken.

Als je je dan toch verveeld zoek dan maar eens op waar de verschillen inzitten, en waar alle ingrediënten voor staan/wat ze inhouden.
Zoals ik al zei, ik heb geen zin om mij uit te sloven voor jou, aangezien je nogal bekend staat op eindeloos je zin willen krijgen, en daar heb ik geen zin in.
Dus succes ermee, ik ga hier ook niet verder op in want daar draait dit topic niet om en heeft de ts ook niks aan, heb haar enkel geholpen met haar onderzoek.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 19:33

Romy1234 schreef:
Zoals ik al zei, ik heb geen zin om mij uit te sloven voor jou, aangezien je nogal bekend staat op eindeloos je zin willen krijgen, en daar heb ik geen zin in.
Dus succes ermee, ik ga hier ook niet verder op in want daar draait dit topic niet om en heeft de ts ook niks aan, heb haar enkel geholpen met haar onderzoek.

Say what?!
Ik heb veel over mij gehoord; maar dat na al die jaren hoor ik voor het eerst....
Ben heel benieuwd waar ik ooit tot het gaatje ga om mijn zin door te drijven/te krijgen.

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-17 20:27

eclair98 schreef:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het is andrelon puur natuur, misschien speelt dat mee (tot zover je van natuurlijk kan spreken :P )

Wie weet, de samenstelling werkt dan in ieder geval voor jou. Andrélon wordt ook veruit het meest gebruikt onder de invullers met 31,9%, dus ze doen wel wat goed.

@SusanH Voor karmapunten hoef je allen de enquête in te vullen :D Dus die heb je verdient. Duurdere merken hoeven ook niet perse beter te werken.

@MerleSimone en DogWords bedankt voor het invullen!

@Needje, ik had al wel wat voorwerk gedaan over merken die gebruikt worden. Kende er heel veel niet en zie ook dat er nog veel meer gebruikt worden. Mag ik vragen op welke ingredienten je let? Goede tip van de ingredienten. Dat is wel een goede. Bedankt.

@Brainless Bedankt voor het invullen. Interessante discussie over de ingrediënten. Ik weet dat heel veel ingrediënten op elkaar lijken, maar totaal anders kunnen zijn. Het lijkt mij dat mensen zich gauw in de ingrediënten verkijken. Maargoed dat is wel offtopic, dus als daar behoefte aan is, kan iemand daar een topic over openen.

@Judass Bedankt voor het invullen. Inecto had ik er wel tussen staan, Petal Fresh niet. Die ken ik ook niet. Zal daar eens naar kijken.

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in duurzaamheid bij cosmetica is dit rapport misschien wel interessant: https://rankabrand.nl/cosmetica. Gaat over hoe duurzaam merken daadwerkelijk zijn.

Needje

Re: [ENQ] Verdien karma punten met jouw voorkeur voor haar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 21:46

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 20:21

Bedankt voor het delen. Ik had er al een gelezen, maar die anderen zijn ook interessant. Blijft wel lastig met alle ingrediënten uit elkaar te houden die in shampoos kunnen zitten.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 20:48

Ilayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 21:30

Ja, die vind ik zelf wel duidelijker/ makkelijker toepasbaar. Dankjewel!