Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:Spook, maar dan echt zo'n laken met een zwarte ronde mond en ogen
Angst is ook nooit helemaal verdwenen.. heb mn bed dichtgetimmerd aan de onderkantmet als hoofdreden de kat dat die er niet onder kon, maar het kwam mij stiekem goed uit
en dan ben je 28

) Die wonen in lange slijmerige slierten die aan het plafond hangen, en als je eronder door loopt dan komen ze uit met een heel eng spook geluid.
)
) 

En heel eerlijk, ik heb nu een gewoon bed maar nog steeds spring ik er ver genoeg uit en ga ik niet te lang met mijn voeten naast mijn bed staan als het donker is 
Ik heb heel lang op mijn rug of met de dekens stijf over mijn nek (en vooral het raam dicht) geslapen, want daar zouden ze bijten... mala26 schreef:Oke ik heb echt iets heel sufs vergeleken met de andere.
Ik had een heel eng konijn onder mijn bed/in de kast.
Maar ook zo dat ik mijn kamer niet meer in durfde.
Toen is mijn moeder op een gegeven moment mijn kamer in gestormt en heeft heel hard geroepen, En nu weg wezen, ik stuur je naar tante... ga die maar lastig vallen. En ik met mijn kinderlijke onschuld geloofde dat natuurlijk. Ma was nog wel zo slim om mijn tante te bellen dat ze de konijn naar hun had gestuurd voor het geval ik er naar zou vragen... Wat ik natuurlijk deed haha
) afhakte. Kwam waarschijnlijk door een paashaas-knuffel die even naast zijn bed heeft gestaan.
Roodvos schreef:gerpiegorp schreef:Dat als ik voor mn bed stond dat een hand dan mn voet pakte
Dat overkwam mij in het echt. Dat was mijn broer die grappig was en me bij de enkel greep en mijn naam fluisterde.....
![]()
Heb al gillend een sprong gemaakt die goed was voor een olympisch record.
). Vervelende was dat ik een hoogslaper had met zo'n tentje eronder, dus hij kon er ook nog echt onder zitten qua ruimte en verstopplek in mijn beleving 
Danique schreef:Wij hebben een gigantische spiegel in de badkamer en ik ben altijd bang om iets anders te zien dan mijn spiegelbeeld.