Dit dus.
Oftwel, ik pak wel een pintje in de kroeg en kruip daarna lekker op de bank onder mijn grote liefde
Mijn fleecedeken
Om vervolgens lekker te doen wat ik normaal ook doe op een doordeweekse avond, Supernatural kijken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Minimus schreef:[ [url=m/FcQ2Ut.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit dus.
Oftwel, ik pak wel een pintje in de kroeg en kruip daarna lekker op de bank onder mijn grote liefdeMijn fleecedeken
Om vervolgens lekker te doen wat ik normaal ook doe op een doordeweekse avond, Supernatural kijken

We vinden het veel leuker om spontaan samen dingen te doen, daar hebben we geen speciale datum voor nodig. Misschien dat ik wel even een leuk berichtje op ons bord in de keuken prik of een vrolijk smsje stuur, maar dat doe ik sowieso regelmatig.
Vriend en ik zien het gewoon als een leuk avondje uit eten, helaas vergezeld van een vreselijk zeemzoet omschreven menu. amoj schreef:Ik word er altijd jaloers van, omdat de mensen om mij heen leuke kaartjes en mooie bloemen krijgen. Terwijl ik nog nooit wat heb gehad.
Klinkt nogal kansloos maar tis echt zo, op Valentijnsdag wordt voor mij even extra duidelijk dat ik nog steeds singel ben.

hield vanzelf op na paar jaar
maar o, wat kan ik er slecht tegen dat ik nooit heb geweten van wie het was
. Voor de rest vind ik het commerciële b*llsh*t.
Als het van de ene dag per jaar moet afhangen om elkaar te laten merken dat je elkaar liefhebt, hoe diep zit de liefde dan? Klinkt misschien hard, maar zo bedoel ik het niet. Wij zeggen dagelijks (en vaak meermaals per dag
) dat we elkaar liefhebben en dat we van elkaar houden enz. Die dag moeten we beide werken, zoeken we x een andere dag om wat leuks te doen. Ankje11 schreef:Vind het ook commerciele onzin.Als het van de ene dag per jaar moet afhangen om elkaar te laten merken dat je elkaar liefhebt, hoe diep zit de liefde dan? Klinkt misschien hard, maar zo bedoel ik het niet. Wij zeggen dagelijks (en vaak meermaals per dag
) dat we elkaar liefhebben en dat we van elkaar houden enz. Die dag moeten we beide werken, zoeken we x een andere dag om wat leuks te doen.
Ankje11 schreef:Vind het ook commerciele onzin.Als het van de ene dag per jaar moet afhangen om elkaar te laten merken dat je elkaar liefhebt, hoe diep zit de liefde dan? Klinkt misschien hard, maar zo bedoel ik het niet. Wij zeggen dagelijks (en vaak meermaals per dag
) dat we elkaar liefhebben en dat we van elkaar houden enz. Die dag moeten we beide werken, zoeken we x een andere dag om wat leuks te doen.

en ja, we zeggen zo vaak hoe gelukkig we met elkaar zijn en hoeveel we van elkaar houden 
Sorry
) mag van mij zeker wel 
En mijn bruidsjurk zal wit zijn
Liefst natuurlijk met paard en wagen!)