Valentijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 01:11

Afbeelding

Dit dus.

Oftwel, ik pak wel een pintje in de kroeg en kruip daarna lekker op de bank onder mijn grote liefde <3 Mijn fleecedeken :') Om vervolgens lekker te doen wat ik normaal ook doe op een doordeweekse avond, Supernatural kijken :+

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 01:17

Minimus schreef:
[ [url=m/FcQ2Ut.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dus.

Oftwel, ik pak wel een pintje in de kroeg en kruip daarna lekker op de bank onder mijn grote liefde <3 Mijn fleecedeken :') Om vervolgens lekker te doen wat ik normaal ook doe op een doordeweekse avond, Supernatural kijken :+

Ik wil me wel opofferen *D

ralphtdw

Re: Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 01:49

Nog nooit aan mee gedaan. Veelste nuchter voor Haha.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 22:28

Al 2.5 jaar een relatie en vriendje weet nog steeds niet wanneer Valentijnsdag is :')
Dus nee, ik gok dat we er weinig aan doen. Als het in het weekend was geweest had ik dit nog wel als excuus gebruikt om lekker uit eten te gaan maar nu doen we lekker niks :Y)

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:16

Ik vier valentijnsdag niet echt, mijn vriend vind er ook niks aan. Maar ik koop wel altijd hartjes chocola, omdat, chocola :')

Lienepien95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 13:30

Mijn vriend en ik gaan altijd op vakantie met Valentijnsdag. Toevallig omdat we dan allebei een week vrij kunnen krijgen maarja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:09

Oh commerciële horror :+

Zowel ikzelf als mijn vriend vinden er niks aan. Vaak is hij door werk niet eens thuis :Y) We vinden het veel leuker om spontaan samen dingen te doen, daar hebben we geen speciale datum voor nodig. Misschien dat ik wel even een leuk berichtje op ons bord in de keuken prik of een vrolijk smsje stuur, maar dat doe ik sowieso regelmatig.

Mijn schoonouders, schoonbroer en (vooral) schoonzus zijn wél helemaal into Valentijn. Gevolg: voor het 2e jaar op rij worden we dus verwacht om mee 's avonds uit eten te gaan voor zo'n befaamd "Valentijnsmenu". Waarschijnlijk komen we tot dezelfde conclusie als vorig jaar: veel geld voor wat je eigenlijk krijgt :') Vriend en ik zien het gewoon als een leuk avondje uit eten, helaas vergezeld van een vreselijk zeemzoet omschreven menu.

kevinclp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:23

amoj schreef:
Ik word er altijd jaloers van, omdat de mensen om mij heen leuke kaartjes en mooie bloemen krijgen. Terwijl ik nog nooit wat heb gehad.

Klinkt nogal kansloos maar tis echt zo, op Valentijnsdag wordt voor mij even extra duidelijk dat ik nog steeds singel ben.

Ik snap wat je bedoelt. Gelukkig werk ik die dag en hoef ik er niet bij stil te staan.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:37

Leuk, maar dan moet je wel een relatie hebben natuurlijk :+ Maar ja, de dag na valentijn zijn die chocolade dozen voor valentijn wel lekker goedkoop <<)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 14:56

Hier ook kansloos geneuzel. Ik doe er dus ook niet aan en vriendlief ook niet.
Niet toen we net samen waren, niet nu we bijna 12,5 jaar samen zijn gewoon nooit.

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:29

Wij vieren het ook niet. Zowel manlief als ik vinden het commerciële onzin :+

Vroeger kreeg ik elk jaar een anoniem kaartje, handschrift op de envelop was altijd zelfde...maar ben er nooit achter gekomen van wie het was 8)7 hield vanzelf op na paar jaar := maar o, wat kan ik er slecht tegen dat ik nooit heb geweten van wie het was :')

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:34

Ik ga met valentijn fijn in m'n eentje op de bank zitten met kipnuggets :Y) :') .

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:06

Ik en m'n vriend gaan samen naar een concert (toeval) en hij heeft die week speciaal voor mij vrij genomen :o. Voor de rest vind ik het commerciële b*llsh*t.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 19:13

Met Valentijn zelf heb ik niet zoveel, m'n vriend en ik kregen op die datum een relatie (lekker makkelijk te onthouden :+ ) dus we gaan wel lekker uiteten, maar heel basic, geen super luxe dingen :)

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:31

melissac schreef:
Ik ga met valentijn fijn in m'n eentje op de bank zitten met kipnuggets :Y) :') .

ahww mag ik meedoen?

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:41

tofferuiter schreef:
melissac schreef:

ahww mag ik meedoen?

Hahaha wat mij betreft wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd. :')

Ankje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:57

Vind het ook commerciele onzin. :n Als het van de ene dag per jaar moet afhangen om elkaar te laten merken dat je elkaar liefhebt, hoe diep zit de liefde dan? Klinkt misschien hard, maar zo bedoel ik het niet. Wij zeggen dagelijks (en vaak meermaals per dag :o ) dat we elkaar liefhebben en dat we van elkaar houden enz. Die dag moeten we beide werken, zoeken we x een andere dag om wat leuks te doen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:00

Ankje11 schreef:
Vind het ook commerciele onzin. :n Als het van de ene dag per jaar moet afhangen om elkaar te laten merken dat je elkaar liefhebt, hoe diep zit de liefde dan? Klinkt misschien hard, maar zo bedoel ik het niet. Wij zeggen dagelijks (en vaak meermaals per dag :o ) dat we elkaar liefhebben en dat we van elkaar houden enz. Die dag moeten we beide werken, zoeken we x een andere dag om wat leuks te doen.

Maar waarom niet beide? *\o/*
Wij zien het gewoon als een extra gelegenheid, maar zijn 365 dagen per jaar lief tegen elkaar.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:01

Ankje11 schreef:

Maar waarom zou je omdat je aan Valentijn doet, alleen maar dan elkaar lief hebben en rest van jaar niet? :)

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:12

Ik vind het altijd zo typisch dat mensen Valentijn commercieel vinden, of het gek vinden dat je extra stil staat bij je liefde. Dan kan je ook alle feestdagen afschaffen, ook verjaardagen, want waarom stilstaan bij een jaar ouder worden? Waarom stil staan bij wat extra aandacht voor vrede met kerst? Waarom met pasen paaseieren zoeken?

Gewoon.. omdat het leuk is! Ook omdat het soms goed is eens extra stil te staan bij alles.
En ik snap het ook niet zo goed dat mensen dan zeggen dat ze al dagelijks zeggen dat ze "ik hou van je" zeggen.
De mensen die Valentijn vieren doen dat dan niet natuurlijk :+

Toevallig heb ik ook met mijn grote liefde op Valentijn gekregen, inmiddels al 8 jaar samen, getrouwd en een kindje en dolgelukkig <3 en ja, we zeggen zo vaak hoe gelukkig we met elkaar zijn en hoeveel we van elkaar houden ;)

Wij vieren altijd Valentijn, vooral heerlijk om wat extra tijd samen te nemen. Dit jaar gaan we als gezinnetje naar de Efteling. We hebben er alweer zin in!

Iedereen alvast een fijne dag gewenst in ieder geval :)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:21

Ik houd van Valentijnsdag!! <3
Toen der tijd mijn hele school op stelten gezet.
Vier weken van te voren begonnen. In mn uppie.
Verschillende opleidingen in de dependance opgetrommeld, geld VAN school weten te regelen.
Helium via de congierge, 180 hartjes balonnen, behang, en rozen ingekocht.
300 liefdesliedjes bemachtigd gekregen, en vanaf 7:30 (Zo vroeg was ik op school al) tot aan 17:00 liefdesliedjes in de kantine gedraaid.
Docenten moesten in rood, roze of wit lopen.

Het was echt een succes!! En echt gezellig!

Voor mij is elke dag een beetje Valentijnsdag.
Ik houd van kaarsjes, hartjes, handjes vast houden, strandwandelingen met zons ondergang. Samen survivallen in noorwegen ofzo.
Maar uit eten, daar ben ik niet van. Bioscopen op Valentijnsdag ook niet.

Maar spontaan een roosje, een lief gebaar, of een boswandeling (met een ijsje, zomer of winter!! IJSJE IJSJE IJSJE!! *\%/* Sorry O:) ) mag van mij zeker wel :D

(Maar ja, ik ben ook zo iemand, die een aanzoek niet accepteert als ie niet op de knie gaat :') En mijn bruidsjurk zal wit zijn :') Liefst natuurlijk met paard en wagen!)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:22

Commerciele rotzooi.
Ik sta elke dag even stil bij mijn geliefde, daar heb ik geen speciale dag voor nodig. :D :+:

Enne Barroco, ik heb inderdaad ook niks met verjaardagen, kerst of pasen of alle andere bedachte dagen. :))

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:23

melissac schreef:
tofferuiter schreef:

ahww mag ik meedoen?

Hahaha wat mij betreft wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd. :')

Wel bij elkaar uiteraard toch?

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:38

Uiteraard! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 00:42

Romantisch. <3