Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Biologische boeren in je omgeving vragen, maar.... bekijk zelf de percelen voordat je het hooi er van koopt. Er zijn "onkruidboeren", maar ook hele goede waar je fantastisch hooi van krijgt. tengeltje11 schreef:maar iedereen die tegen round-up is,voeren jullie dan ook hooi vol onkruid? van maailand waar niet gesproeid wordt?
want dan moet je daar toch consequent in zijn lijkt me en niet zelf verkondigen dat je ertegen bent,maar wel mooi hooi/kuil kopen van percelen die 2/jaar compleet gesproeid worden?
pillow schreef:Sokje_6 schreef:Dan moet je wel de juiste connecties hebben![]()
Overigens is azijn net als de meeste giffen inderdaad verboden. Er zijn wel alternatieven, branden stapelt niet op in het milieu zoals gif dat doet. Kokend water ook niet, en zout kan ook relatief weinig kwaad.
formaline kun je bij elke boerenwinkel kopen hoor.
Renske_W schreef:tengeltje11 schreef:maar iedereen die tegen round-up is,voeren jullie dan ook hooi vol onkruid? van maailand waar niet gesproeid wordt?
want dan moet je daar toch consequent in zijn lijkt me en niet zelf verkondigen dat je ertegen bent,maar wel mooi hooi/kuil kopen van percelen die 2/jaar compleet gesproeid worden?
Ik zou geen round-up op je wei spuiten want dan heb je geen gras meer.