Media Markt BTW actie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 19:58

Drunksheep schreef:
Normaliter moet je een nieuwstaat product gewoon retour kunnen brengen. Krijg je gewoon een bon om je geld retour te krijgen, en dan moet je gewoon een nieuwe aanschaffen mét btw korting. Zou misschien als ik jou was even naar het betreffende filiaal bellen wat hun gang van zaken is. Wellicht zijn zij minder moeilijk ;) Ik weet dat ons filiaal níet blij is met retours rond deze dagen haha.

Ja dan moet je wel het geluk hebben dat je het apparaat weer terug kan kopen _O-
Ik ga er nog even over nadenken of ik zoveel moeite wil doen voor 30 euro :P

Drunksheep

Re: Media Markt BTW actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:01

Vandaar dat ik zeg, bel even! Misschien doen ze bij jouw filiaal helemaal niet moeilijk en krijg je dat verschil gewoon terug :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 20:18

Oh ik dacht dat je dat bedoelde op de post over de clubleden. Denk dat ik woensdagavond gewoon even met mijn moeder langs ga...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-17 12:50

Ik ga ook woensdag avond :j
Heb er voor de zekerheid nog een facebook berichtje aan gewaagd, en het is idd bij alle filialen voor de clubleden.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 01:40

Jammer dat Apple producten niet meedoen, wou een MacBook aanschaffen. Weet iemand ook waarom niet?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 07:25

Apple doet haast nooit mee idd. Ik denk omdat ze gewoon al nauwelijks verdienen op Apple spul, en zelf moeten bijleggen als ze er zo veel korting af doen.

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:29

Ik ga even wat bestellen morgen, hoop dat niet hetgeen ik wil dan al uitverkocht is of dat de site overbelast ofzo :=
Verder altijd hele goede ervaringen gehad met de BTW-actie, oa een jaar of 6 geleden heb ik er nog een tablet gekocht. Daar zat per ongeluk nog korting op van die vorige week en met de BTW korting had ik die toen echt goedkoop :D
Hetgeen ik nu wil, is ook een paar weken geleden ineens 30 euro gezakt in prijs (ik denk vanwege prijsverlaging van de BCC), dus als daar nog BTW korting overheen komt, is dat ook lekker :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 08:32

Ik hoop dat het je lukt :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:37

naarppc schreef:
Ik ga even wat bestellen morgen, hoop dat niet hetgeen ik wil dan al uitverkocht is of dat de site overbelast ofzo :=
Verder altijd hele goede ervaringen gehad met de BTW-actie, oa een jaar of 6 geleden heb ik er nog een tablet gekocht. Daar zat per ongeluk nog korting op van die vorige week en met de BTW korting had ik die toen echt goedkoop :D
Hetgeen ik nu wil, is ook een paar weken geleden ineens 30 euro gezakt in prijs (ik denk vanwege prijsverlaging van de BCC), dus als daar nog BTW korting overheen komt, is dat ook lekker :j

Dat zou toch mooi zijn. :D
Zijn er nog meer die vanavond al gaan? Ik heb tot 17.00 een cursusbijeenkomst vlakbij de MM dus ik denk dat ik maar alvast op tijd in de rij ga staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:32

Ik weet niet of ieder filiaal dat zo doet, maar bij ons mogen diverse producten gereserveerd worden voor de BTW prijs en die kun je dan later ophalen.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 11:01

Floor_x schreef:
Jammer dat Apple producten niet meedoen, wou een MacBook aanschaffen. Weet iemand ook waarom niet?

Volgensmij maakt mediamarkt 6-9% winst op apple producten. Als je daar korting af haalt blijft daar niets van over. Op andere producten ligt de marge veeeeel hoger.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 19:37

*\o/* Ik heb em :D
En gelukkig niks in prijs verhoogd, dus ik heb bijna 200 euro korting! Nu hopen dat de cashback actie van Canon er ook op geldt, dan krijg ik er nog 120 euro korting bij :D

Was nog even spannend! Hij stond niet meer in het rek := Ben ik bij een medewerker gaan vragen, ik zeg, op internet stond dat ie op voorraad was.. En toen heeft ie er een uit het magazijn gehaald gelukkig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:15

Was het druk?

Ik wilde ook gaan, maar ik heb maar besloten dat ik gewoon eerst online kijk :+ ik verwacht namelijk dat er meer bedrijven gaan meeconcurreren (iig BCC).

Ik moet écht een nieuwe droger.. hopeloos dit zonder droger, als je het gewend bent. Ik heb niet genoeg waslijnen voor al het ondergoed, handdoeken en al die rompertjes :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:38

Top 8nnemiek! Goed dat je wist dat hij op voorraad was. Welk model heb je gekocht?

Jans, hier in Almere was het heel druk, als ik het vergelijk met 2 jaar geleden op één van de normale btw-vrije dagen (dus niet voor de clubmembers) was het minstens zo druk. Ik denk dat zo'n beetje heel Almere er was. :=
Het komt vaak voor dat andere bedrijven dan ook 'toevallig' een goede actie hebben op datzelfde moment. ;) een wasdroger vind ik tegenwoordig echt een basisbehoefte, hopelijk heb je snel een nieuwe.

Wij hebben een nieuwe televisie gekocht, een joekel van een ding als je 't mij vraagt, hij is 55" maar wij hebben een kijkafstand van zo'n 4 meter dus dan mag dat ook wel. :o
Verder nog een nieuwe adapter voor mijn keyboard en een dvd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:43

Wij hebben hier ook 55" met ongeveer een zelfde kijkafstand, dan wil je niet kleiner meer, dit kijkt heerlijk :D

Had al wel een vermoeden dat het zo druk zou zijn, de pas is natuurlijk ook gewoon gratis. Morgen maar eens alles online afscouten :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 20:45

In Eindhoven viel het erg mee vond ik. Wel een flinke groep mensen om 6 uur in de rij, ik gok een stuk of 100, maar die Media markt is zo groot dat je eenmaal in de winkel met gemak rustig rond kon lopen en ook snel geholpen werd door de medewerkers. Ook aan de kassa stonden maar 2 mensen voor ons.

Jolien, ik heb de Canon Legria G40 gekocht :j http://www.canon.nl/for_home/product_fi ... ia_hf_g40/
Een semi-professionele camcorder waar ik al máánden op aan het azen was, en ook al maanden de acties in de gaten aan het houden was, en hij kwam maar niet in de aanbieding tot nu dus :D

Gaaf dat je een nieuwe tv hebt gevonden :j Ik zag een hoop mensen met tv's rondlopen, daar is veel vraag naar zo te merken!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 20:56

Ik ga morgen! Heb mn hoop gevestigd op een camera

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 21:31

8nnemiek schreef:
*\o/* Ik heb em :D
En gelukkig niks in prijs verhoogd, dus ik heb bijna 200 euro korting! Nu hopen dat de cashback actie van Canon er ook op geldt, dan krijg ik er nog 120 euro korting bij :D

Was nog even spannend! Hij stond niet meer in het rek := Ben ik bij een medewerker gaan vragen, ik zeg, op internet stond dat ie op voorraad was.. En toen heeft ie er een uit het magazijn gehaald gelukkig :j

Fijn!
De Nikon cashback actie was tot 15 januari... Weet niet of die van Canon langer duurde, hopelijk wel!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:05

Oeh die is mooi, 8nnemiek. Ziet er goed uit!

Ik geloof ook dat zo'n beetje heel Almere nu clubmember is. :')

Mirthe, wat voor camera wil je?

Zoek de verschillen. :=
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:11

Heerlijk! Samsung? Welk type is het?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:12

Ik mis 2 planten op de onderste foto :P

Mooi dingetje hoor!!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 22:28

Marjoow schreef:
Fijn!
De Nikon cashback actie was tot 15 januari... Weet niet of die van Canon langer duurde, hopelijk wel!

Die van Canon duurt tot 31 januari :j
Alleen stond er bij Mediamarkt niks over de actie bij cashback acties enzo, terwijl andere fotozaken daar wel mee adverteren, dus daarom twijfel ik of een camera van media markt ook meetelt, maar ik heb de aanvraag vandaag verstuurd dus we zullen zien :D Ik krijg dan hopelijk 120 euro canon tegoed waarvan ik me een mooie richtmicrofoon met dooie kat wil kopen :D

Zo jolien, dat is een mooie tv!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:31

Jans schreef:
Heerlijk! Samsung? Welk type is het?

Ja, inderdaad Samsung, dit staat op de doos: ue55ku6400sxxn hdr uhd. Het mooie is dat onze universele afstandsbediening dus automatisch verbonden was met de nieuwe tv, geen idee of dat is omdat we hiervoor ook een Samsung hadden, maar het scheelt een hoop installatie-gedoe.

Marjoow, scherp. :P
Het kastje is nu iets te vol voor de planten dus daar moeten we een andere plek voor zoeken. Misschien een wat lagere plant zoeken want het is wel erg kaal zo.

8nnemiek, we zitten nu ook allebei perplex op de bank. Hij is echt huge. :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 22:37

Heerlijk :D

Je went er snel genoeg aan :j wij hebben een Samsung ue55hu8500UHD, nu bijna 2 jaar en ik zou hem niet meer kunnen missen :D Net als mn droger en mn airfryer :')

Die klote droger.. t steekt me gewoon een beetje dat ik dacht dat ik wel zonder kon _O- want zoveel mensen doen het zonder toch? Nou mooi niet _O- hopelijk morgen een nieuwe bestellen :+

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 06:16

Hier net een tablet besteld zonder prijsverhoging!
Zaten we al een tijdje in de gaten te houden, dus nu een mooie korting!

Iemand ervaring met levertijden tijdens de btw actie?