Naar het toilet als je niet thuis bent?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Naar het toilet als je niet thuis bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:46

Plassen heb ik nooit zo'n moeite mee. Het andere gedeelte wel. Ook al moet ik nodig het liefste niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:55

Als ik moet dan moet ik, maar fijn vind ik het niet op een vreemd toilet! Iets met lichte smetvrees :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:57

Ik heb weleens het idee dat half bokt smetvrees heeft....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:58

LadyMadonna schreef:
Ik heb weleens het idee dat half bokt smetvrees heeft....

Hahahaha, is dat zo? :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 20:59

Hahaha dit is wel grappig!

Ik heb juist graag dat ze me horen plassen, dan weten ze dat ik iig niet aan t poepen ben.. :+

Sterker nog TS, als we in een openbare ruimte aan het wachten zijn tot se volgende aan de beurt is, en ik hoor niets vraag ik me wel af wat die aan t doen in op de wc :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:00

Ik lig echt in een deuk Annekee! Dus jij bent een van die mensen die ik dan naast me hoor kletteren? :))

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:02

Annekeee schreef:
Sterker nog TS, als we in een openbare ruimte aan het wachten zijn tot se volgende aan de beurt is, en ik hoor niets vraag ik me wel af wat die aan t doen in op de wc :')

Dat vraag ik me altijd af als ik in de rij sta en zie dat de mannen rij veeeeeeeel korter is.
Wat doen die dames daar??????

Ik ben altijd zo klaar.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:10

Picasso schreef:
Ik lig echt in een deuk Annekee! Dus jij bent een van die mensen die ik dan naast me hoor kletteren? :))

Kletteren? :')
Ik gebruik dat begrip meer voor het poepen, vooral als je buikpijn hebt _O-
Maar indd, ik plas graag met geluid :+
Dan weet ik dat andere mensen niet gaan denken dat ik aan het poepen ben.

En ik snap eigenlijk niet waarom wij vrouwen zo f*cking spastisch doen over poepen! Heel de wereld doet t.
Maar dat hou ik toch liever geheim :o
Erg he _O-

NatasjavE schreef:
Annekeee schreef:

Dat vraag ik me altijd af als ik in de rij sta en zie dat de mannen rij veeeeeeeel korter is.
Wat doen die dames daar??????

Ik ben altijd zo klaar.

Hahaha ik denk dat ze wachten tot dat iedereen weg is en dan pas plassen.

Ik ben ook zo klaar! Hup blaas leeg laten lopen en door!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:17

Bopje schreef:
Dit is de mannelijke variant ? Haha.

Ik heb eigenlijk nooit een andere geprobeerd. Hoezo?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:19

Met een chronische darmziekte stel je jezelf geen vragen. :D als je moet, ga je, het alternatief is genanter dan gehoord worden. :+
Dus nee, geen moeite mee. :D

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:34

oomens schreef:
Bopje schreef:
Dit is de mannelijke variant ? Haha.

Ik heb eigenlijk nooit een andere geprobeerd. Hoezo?

Ik kan het helaas niet staand, tenzij ik een verlenging van de plasbuis heb. Zo'n tuitje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:38

Ayasha schreef:
Met een chronische darmziekte stel je jezelf geen vragen. :D als je moet, ga je, het alternatief is genanter dan gehoord worden. :+
Dus nee, geen moeite mee. :D

:oo _O- Ik lach niet om je darmaandoening.. heb wel beelden bij het alternatief als je het toilet links laat liggen!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:39

Is echt niet goed voor je hoor om het dan op te houden..

Na een paar jaar festivals ben je er trouwens ook wel snel vanaf.. Schaamte/hygiene issues :')

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:40

Nummer 1 kan ik écht overal! Nummer twee zou ik het liefst thuis doen, door mijn PDS (waardoor het soms nogal wat herrie creëert :+ :') ) maar juist door die PDS krijg ik die keuze niet :n Lang leve de lol als er een toilet is!
Ik ben in de beginjaren zelfs aan huis gekluisterd geweest uit angst dat ik het toilet niet kon bereiken. Inmiddels ben ik goed in plannen! Maar ook plas kan ik slecht ophouden dus ja als ik moet dan moet ik :D ik ben alle gene voorbij!

En zoals Ayasha hierboven beschrijft liever op een toilet als het alternatief, en ja dat is voorgekomen! Niet zo jofel :n :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 21:45

PDS heb ik ook, en wat ik zei: als ik moet dan moet ik, maar leuk vind ik het niet. Heb overigens ook perioden dat ik ehm... ietwat lastiger naar het toilet kan, maar wel veel lucht heb... omg wat een onderwerp is dit! :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:47

xApple schreef:

Na een paar jaar festivals ben je er trouwens ook wel snel vanaf.. Schaamte/hygiene issues :')

Met een ontstoken darm heb je die keuze niet. :D moet de eerste nog tegen komen die kán op houden met een darm-aandoening. :=

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 22:52

Ayasha schreef:
xApple schreef:

Met een ontstoken darm heb je die keuze niet. :D moet de eerste nog tegen komen die kán op houden met een darm-aandoening. :=

Dat hangt natuurlijk volledig af van het soort darmaandoening. Bij een goede verstopping, een gedeeltelijke verlamming of een sterk verminderde peristaltiek is het eerder een prestatie om er wél wat uit te krijgen dan om het op te houden.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-17 23:09

Wat betreft wildplassen: Vanaf jongs af aan gedaan. En dat gaat altijd prima , gewoon n kwestie van broek ver genoeg naar beneden/naar voren en dan diep genoeg hurken :)

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:13

Ayasha schreef:
xApple schreef:

Jammer genoeg weet ik er alles van.. Maar vroeger durfde ik het ook niet. Belachelijk natuurlijk :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:17

oomens schreef:
Dat hangt natuurlijk volledig af van het soort darmaandoening. Bij een goede verstopping, een gedeeltelijke verlamming of een sterk verminderde peristaltiek is het eerder een prestatie om er wél wat uit te krijgen dan om het op te houden.

dan kan je ook beter zo 'plannen' dat dat gewoon thuis kan als je liever niet op vreemde toiletten gaat, bij pds of chronische ontsteking plan je niks.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:23

_AB_ schreef:
Wat betreft wildplassen: Vanaf jongs af aan gedaan. En dat gaat altijd prima , gewoon n kwestie van broek ver genoeg naar beneden/naar voren en dan diep genoeg hurken :)

En dan een paar brandnetels over het hoofd zien.... :o (been there....)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:29

Noh, sinds mijn bevalling schaam ik me nergens meer voor, al ziet een vol stadion me poepen _O-

Toen ik jonger was kon ik ook niet plassen in open hokjes. Alles schoot op slot :+

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:30

Oh ja, ik herken je probleem ts :))
Ik wil op mijn eigen toilet. Toilet bij bekenden of op het werk is ook nog acceptabel, maar een openbaar toilet is echt een no-go (letterlijk) :=
Kan ik er nog zo beroerd van zijn, eenmaal op het toilet lukt het gewoon echt niet!

Echt wel eens ontzettend beroerd geweest na een festivalweekend, waarin ik nogal moeite had met de dixie-toiletten... :o op de snelweg terug mijn kerel steeds smeken om alsjeblieft bij de eerstvolgende parkeerplaats te stoppen, om vervolgens vlak voor de afslag te roepen dat het wel weer gaat en hij door moet rijden. En na de parkeerplaats... Je raadt het al :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:31

Toen ik heel klein was durfde ik niet te plassen op andere plekken dan thuis omdat ik me schaamde voor hoe veel geluid ik maakte als ik plaste.
Tegenwoordig nergens last meer van. Nummer 2 doe ik liever niet maar als ik moet dan moet ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 23:37

Ik kan het overal. Heeft me wel eens een bekeuring voor wildplassen opgeleverd.

En het zal me een worst wezen als mensen me horen klateren. Iemand die een toilet ingaat en niet plast, dat is pas raar... Wat doet diegene daar dan wel?. :D