Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annekeee schreef:Sterker nog TS, als we in een openbare ruimte aan het wachten zijn tot se volgende aan de beurt is, en ik hoor niets vraag ik me wel af wat die aan t doen in op de wc
Picasso schreef:Ik lig echt in een deuk Annekee! Dus jij bent een van die mensen die ik dan naast me hoor kletteren?

NatasjavE schreef:Annekeee schreef:Sterker nog TS, als we in een openbare ruimte aan het wachten zijn tot se volgende aan de beurt is, en ik hoor niets vraag ik me wel af wat die aan t doen in op de wc
Dat vraag ik me altijd af als ik in de rij sta en zie dat de mannen rij veeeeeeeel korter is.
Wat doen die dames daar??????
Ik ben altijd zo klaar.
als je moet, ga je, het alternatief is genanter dan gehoord worden. 
) maar juist door die PDS krijg ik die keuze niet
Lang leve de lol als er een toilet is!
ik ben alle gene voorbij!
Ayasha schreef:xApple schreef:Is echt niet goed voor je hoor om het dan op te houden..
Na een paar jaar festivals ben je er trouwens ook wel snel vanaf.. Schaamte/hygiene issues
Met een ontstoken darm heb je die keuze niet.moet de eerste nog tegen komen die kán op houden met een darm-aandoening.
Ayasha schreef:xApple schreef:Is echt niet goed voor je hoor om het dan op te houden..
Na een paar jaar festivals ben je er trouwens ook wel snel vanaf.. Schaamte/hygiene issues
Met een ontstoken darm heb je die keuze niet.moet de eerste nog tegen komen die kán op houden met een darm-aandoening.
oomens schreef:Dat hangt natuurlijk volledig af van het soort darmaandoening. Bij een goede verstopping, een gedeeltelijke verlamming of een sterk verminderde peristaltiek is het eerder een prestatie om er wél wat uit te krijgen dan om het op te houden.

op de snelweg terug mijn kerel steeds smeken om alsjeblieft bij de eerstvolgende parkeerplaats te stoppen, om vervolgens vlak voor de afslag te roepen dat het wel weer gaat en hij door moet rijden. En na de parkeerplaats... Je raadt het al