Kaartje is die kant op! Wat een tof initiatief ook trouwens van de partij & van het ziekenhuis om dat op zo'n manier te doen.
De meeste ziekenhuizen hebben deze service tegenwoordig, ze mogen wel iemand apart inzetten voor je zusje. Leuk bedacht hoor, en sterkte voor haar !
Hopelijk is de operatie goed gegaan, nogmaals is het zo leuk dat het ziekenhuis dit doet, zal er zo wel druk mee zijn
Ik heb weer een pb gedaan aan degene die daar om vroegen. Heel erg bedankt!De operatie werd wat later. Ze is om 8 uur naar de operatie kamer gegaan en gaat nu weer terug naar de afdeling. Ze heeft veel pijn
Ja, operatie is wel doorgegaan! Ze zou eerst om 5 uur geopereerd worden, maar dat werd uiteindelijk 8 uur.
Vreselijk, dat wachten!(Ik was er al bang voor 'gepland voor 17.00'...)Hopelijk is de pijn die ze nu heeft "alleen maar" wondpijn van de operatie en is de operatie zelf geslaagd...!!
Als het nog kan, doe mij ook maar een PB. Nierstenen zijn achtelijk dus een hart onder de riem is altijd goed!
De operatie is wel goed gegaan gelukkig! Als ik het goed begrepen heb zat er 1 grote steen die weggehaald is en verder zaten er nog meerdere kleine, maar die zouden er gewoon uit moeten kunnen. En ze hebben een JJ katheter geplaatst. Ik ga weer pb'tjes sturen!