Michelle77 schreef:Het is maar net wat voor regels je er zelf aan verbindt vind ik. Je kunt het zo streng maken als je zelf wilt.
Voor mij tellen dingen als boodschappen, toiletartikelen, lessen, wedstrijden, osteopaat etc niet mee.
Maar even kibbeling halen omdat ik daar trek in heb wel. Net als nieuwe rijkleding, harnachement, make up, steentjes om frontriemen te maken, hebbedingetjes voor in huis, gewone kleding, accessoires etc wel.
Daar ligt voor mij echt een flinke uitdaging... En is echt wel 'winst' te behalen.
En mocht er iets kapot gaan, wat ik wel nodig heb/gebruik, dan tel ik dat niet mee.
Maar aangezien ik net 2 nieuwe rijbroeken, truien heb, reserve hoofdstellen/onderdelen, meerdere frontriemen, nieuwe keukenmachine, 2 mooie cake/taart borden van Blond, deze Winter 4 paar schoenen, kleding etc zal ik niet snel zonder zitten...
Enige waar ik echt over zit te dubben is een laptoptas (maar dan een hippe, mooie leren) laptop van school/werk gekregen, maar wil m wel veilig vervoeren...
Leuke en goede tip Charlie!
Lastige is dat ik 1/2 jarig ben haha
Zo wil ik het ook doen idd! Het gaat mij om de onnodige dingen.

Vooral de kiosk op t station is drama

.