Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nuray schreef:Ja, maar dan heeft TS alsnog een schop onder haar kont nodig om hulp te regelen. Dit is het zoveelste topic van TS over hetzelfde onderwerp en de situatie wordt alleen maar erger. TS heeft er helemaal niets aan als wij haar allemaal zielig gaan vinden en gaan roepen "komt wel goed". Als TS nog iets van haar leven wil gaan maken dan is het noodzakelijk dat ze actie gaat ondernemen, hulp gaat zoeken, een opleiding gaat doen en gaat werken. Met stilzitten bereik je helemaal niets.
Doen waar ik gelukkig van word denk ik altijd, niet wat anderen van je verwachten! MariekeB schreef:Hallo zeg, iemand van 24 met een dergelijk verleden heeft therapie nodig.
Wat nou schop onder haar kont, iets mis met doorzettingsvermogen.
Weet je wel hoe lastig het is om een leven op te bouwen als je uit een gezin komt waar vader zaken doet die niet door de beugel kunnen en moeder dat heeft laten gebeuren.
Zoek hulp, en dan juist iemand die je hiermee gaat helpen. Helpen om je weg te vinden, een studie te kiezen, op eigen benen te staan.
Gucci_ schreef:De sfeer is nog gewoon hetzelfde hier bij mijn ouders en dat vind ik aan de andere kant ook wel fijn, wat gebeurd is, is gebeurd, verleden tijd. Al moet ik er straks over praten tijdens mijn behandeling.
Nagini schreef:Wellicht is het niet de eerste keer dat ze dit eruit heeft gegooid of denkt haar moeder dat ze dramatisch bezig was? We kennen TS niet, maar als je zo heftig reageerd op vragen of je naar de supermarkt kunt rijden kan ik me voorstellen dat de moeder misschien ook wel denkt 't zal wel weer een bui zijn.
Nagini schreef:Mavelle, TS heeft al tig topics geopend en "goed gereageerd".
Echter blijft de situatie hetzelfde.
Ze moet van dr roze onwerkelijke wolk afkomen en gewoon een keer doen ipv praten. Praten kom je ook niet verder mee.