De dekbed probleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: De dekbed probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:05

Ik heb sinds kort een dekbed met een rits erin!
Donsdekentje erin, ritsje toe en het ding komt er niet meer uit tot die rits weer open gaat!
Af en toe even door elkaar schudden zodat de deken weer gelijk verdeeld is.

Enige nadeel, de deken heeft geen flapje waardoor ik heb niet meer onder de matras kan doen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:07

Ik ben ook zo'n woeler 'snachts. Laatste tijd lijkt het mee te vallen, maar ik durf niet te vroeg te juichen. Wij hebben een deken van 220 bij 240 maar toch word mijn man regelmatig zonder deken wakker.

Ik heb ooit een relatie gehad met een jongeman met veel dwanghandelingen. Als het knoopje van het dubbele dekbed losliet werd hij serieus wakker, haalde de deken van mij af om het vast te maken en het bed opnieuw op te maken.
Gebeurde soms 4 keer per nacht. Gék werd ik er van. :')

blauwdruivje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:45

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:37

blauwdruivje schreef:
Bij https://cottoncounts.nl/bedlinnen/dekbedovertrekken verkopen ze dekbedovertrekken met touwtjes in de hoeken. Hierdoor zakt je dekbed niet naar beneden...het zit netjes vastgeknoopt in de hoeken.

Zoiets heb ik ook, daar moet je dekbed wel geschikt voor zijn. Ze zijn wel echt ideaal hoor!

blauwdruivje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:38

Tazzey schreef:
blauwdruivje schreef:
Bij https://cottoncounts.nl/bedlinnen/dekbedovertrekken verkopen ze dekbedovertrekken met touwtjes in de hoeken. Hierdoor zakt je dekbed niet naar beneden...het zit netjes vastgeknoopt in de hoeken.

Zoiets heb ik ook, daar moet je dekbed wel geschikt voor zijn. Ze zijn wel echt ideaal hoor![/quote

Je kunt t bij elk dekbed gebruiken. Gewoon t touwtje om de hoek van je dekbed knopen.heb nog geen dekbed gezien waar t niet bij werkte.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:42

Dan zit je alsnog met zo'n irritante knobbel in de hoek, als je daar geen last van hebt dan is het prima maar voor mij werkt het niet.