Uggs liefhebbers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 19:47

PrizTwir schreef:
Jaaaaa ik hou van uggs. <3

Ik heb hakken van hun. De UGG grandle, classic mini leather, de adirondack boot, UGG sneakers. :)) Ik heb ook nog een stel bruine classic short, maar de hond heeft ze te pakken gehad toen ik een speeltje wegschopte. :Y) Dus die draag ik op stal.

Ze hebben nu sale. *\%/*

Welke heb je van de Adirondack? De hoge of de lage? Ik ga gelijk even kijken naar de sale!

moniek21

Re: Uggs liefhebbers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:03

Ik heb ook 5 paar en sloffen... en Mn dochtertje van 2 heeft laatst ook een paar gehad <3 ze wil ze het liefst de hele dag aan :') .. maar die doen we ook nog gewoon dr normale schoenen aan hoor ;)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:08

De meeste modellen van UGG hebben gelukkig een beter voetbed dan de goedkope nepperds.
Maar bij slechte voeten zijn de classics misschien niet zo geschikt.
Gelukkig zijn er naast de classics ook nog een hoop andere modellen met wel correcte voetbedden en sommige met amper schaap :)
alleen kennen veel mensen alleen de classics en scheren daarmee alle modellen van ugg over 1 kam , wat zeer onterecht is

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:10

Lous schreef:
Net als met nepgeld is er een goede checklist waarmee je de echtheid van Uggs kan checken.

Ik wilde er nooit aan, maar ben vorig jaar overstag gegaan voor mijn eerste paar Uggs.
De mini bailey bow in de kleur chestnut. Hiervoor altijd neppers gehad en wat een verschil. Heerlijk warm, passen zich (verrassend) aan,aan je voeten. En als je kan er prima gewoon op lopen en dat is juist belangrijk met mijn probleemrug. Heb ze met korting kunnen bestellen. Mocht ik de financiën ervoor hebben komt er zeker nog een paar. Alleen het model ben ik nog niet uit ;)

Dit ervaar ik dus ook zo! De wol sluit zich aan om mijn voet en geeft zo voldoende steun zonder ook maar ergens te knellen. Alles aan mijn lijf doet zeer, maar deze laarzen zitten echt heerlijk en ik kan er de hele dag op lopen.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 20:11

moniek21 schreef:
Ik heb ook 5 paar en sloffen... en Mn dochtertje van 2 heeft laatst ook een paar gehad <3 ze wil ze het liefst de hele dag aan :') .. maar die doen we ook nog gewoon dr normale schoenen aan hoor ;)

Leuk hoor!
Welke heb je voor je dochtertje?
Mijn dochter vind ze ook geweldig hoor, maar ze draagt ook dr andere schoenen gewoon.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 20:13

Jessix schreef:
Lous schreef:
Net als met nepgeld is er een goede checklist waarmee je de echtheid van Uggs kan checken.

Ik wilde er nooit aan, maar ben vorig jaar overstag gegaan voor mijn eerste paar Uggs.
De mini bailey bow in de kleur chestnut. Hiervoor altijd neppers gehad en wat een verschil. Heerlijk warm, passen zich (verrassend) aan,aan je voeten. En als je kan er prima gewoon op lopen en dat is juist belangrijk met mijn probleemrug. Heb ze met korting kunnen bestellen. Mocht ik de financiën ervoor hebben komt er zeker nog een paar. Alleen het model ben ik nog niet uit ;)

Dit ervaar ik dus ook zo! De wol sluit zich aan om mijn voet en geeft zo voldoende steun zonder ook maar ergens te knellen. Alles aan mijn lijf doet zeer, maar deze laarzen zitten echt heerlijk en ik kan er de hele dag op lopen.

Ik merk idd dat ik in de winterperiode geen last van mn rug hebt en in de zomerperiode wel..

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:22

De echte hebben dan ook gewoon een goed stevig contrefort (het stuk bij de hiel) en dat hebben de nepperds niet. De echte zijn helemaal niet zo slecht voor je voeten, ook niet die van ts dochtertje. Ze geven gewoon steun. Als je nu slappe nepperds koopt, díe geven die steun niet want die missen de verstevigingen die de echte wel hebben. Aldus de podotherapeut.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 20:35

Ja ze gaan ook gewoon heel lang mee vind ik...mn oudste paar zijn intussen denk ik 6-7?jaar ofzo...
Dat zijn intussen wel mn slordige uggs geworden hoor, ze zijn totaal niet netjes meer.
Dat zijn deze:
Afbeelding

En de laatste 2 jaar heb ik de rest aangeschaft:
Afbeelding
Afbeelding

Deze draag ik naar stal:
Afbeelding

Sloffen en klompen :
Afbeelding
Afbeelding

En een sleehak:
Afbeelding

En mn laatste aanwinsten dus:
Afbeelding

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 20:54

Ik heb ook al jaren voor m'n dochters uggs, het is voor jonge voeten juist goed om op blote voeten te lopen, en in uggs lijkt dat er wel t meest op.
Ik heb zelf een model dat in Nederland niet te koop geweest is, ze komen uit Amerika, ik moet ze laten maken de zool /stiksels laten los, maar ze zijn zeker al 6 Jr oud.

Naooom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:11

Hier ook een gigantisch grote fan van uggs. Zou zeker niet meer zonder willen. (a)
Ik heb zo'n 7 paar uggs, waarvan 2 paar zo goed als afgeschreven zijn helaas:(

Moderatoropmerking:
Verkoopberichtje verwijderd.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 22:58

Hier ook warme voetjes met uggs,

Ik heb een paar lichtblauwe classic talls, donkerblauwe baily bows en lichtbruine gebreide cardy's.

Ik zag een tijd geleden aparte uggs bij de bijenkorf, ze leken op de shorts, maar ze hadden gewoon veters!

Ik zou graag nog een paar willen.... binnenkort maar eens naar designer outlet Roermond!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 23:02

Waardijk in Alkmaar heeft ook regelmatig grote kortingen in hun outlet. Online en in de winkel

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 08:29

Keet schreef:
Waardijk in Alkmaar heeft ook regelmatig grote kortingen in hun outlet. Online en in de winkel

Ik koop ze eigenlijk altijd via marktplaats en dan nieuw/zgan.
Meestal zijn ze dan te groot of te klein gekocht óf sommige mensen hebben gewoon teveel uggs en dragen dan de helft niet ofzo...
Meestal nog met de doos en bon erbij...ben vrijwel nooit meer dan 60euro kwijt.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 08:37

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 08:52

Cerastes schreef:
moniek21 schreef:

Leuk hoor!
Welke heb je voor je dochtertje?
Mijn dochter vind ze ook geweldig hoor, maar ze draagt ook dr andere schoenen gewoon.

Zwarte met van die strikjes aan de achterkant in maatje 22,5 .. zo schattig <3

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 10:21

Ahh die zijn ook echt leuk!
Ik heb ook bailey bows voor mijn dochtertje!

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:32

Ik ben gek op UGG's! Zo gek dat ik er zelfs op ben getrouwd <3
Ik heb 2 paar UGG Bailey Bow, de zwarte en de bruine (ook al zijn deze inmiddels gedegradeerd tot stalschoenen) een paar Classic Short Sparkles en natuurlijk de Bailey I Do van mijn bruiloft!
Snap helemaal dat sommige mensen ze afschuwelijk vinden, maar ik vind ze fantastisch en ze zitten zo heerlijk!
Afbeelding
Afbeelding

Wat betreft dierenleed, dat vond ik uiteraard een overweging om ze niet te kopen. Ik heb hier toen al eens een halve internetstudie van gemaakt en je komt allemaal tegenstrijdige verhalen tegen, bijv. over mulesing. UGG zelf geeft aan hier fel op tegen te zijn. Ook geven ze aan dat ze alleen huid gebruiken dat als restproduct overblijft. Aangezien ik ook vlees eet, mag ik daar niet over zeuren. Niet alles wat op internet staat is waar. Welke kant van het verhaal je nou uiteindelijk moet geloven blijft lastig.

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 10:37

Nymeria schreef:
Ik ben gek op UGG's! Zo gek dat ik er zelfs op ben getrouwd <3
Ik heb 2 paar UGG Bailey Bow, de zwarte en de bruine (ook al zijn deze inmiddels gedegradeerd tot stalschoenen) een paar Classic Short Sparkles en natuurlijk de Bailey I Do van mijn bruiloft!
Snap helemaal dat sommige mensen ze afschuwelijk vinden, maar ik vind ze fantastisch en ze zitten zo heerlijk!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wat betreft dierenleed, dat vond ik uiteraard een overweging om ze niet te kopen. Ik heb hier toen al eens een halve internetstudie van gemaakt en je komt allemaal tegenstrijdige verhalen tegen, bijv. over mulesing. UGG zelf geeft aan hier fel op tegen te zijn. Ook geven ze aan dat ze alleen huid gebruiken dat als restproduct overblijft. Aangezien ik ook vlees eet, mag ik daar niet over zeuren. Niet alles wat op internet staat is waar. Welke kant van het verhaal je nou uiteindelijk moet geloven blijft lastig.

Geweldig! Trouwen op Uggs! :') _/-\o_ ze zijn super!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 10:57

Ik heb zelf hele oude voor naar de paarden etc... maar nu komt het, mij vriend heeft wel Uggs. :')

Hij heeft deze:

http://www.djcooper.nl/images/ugg/UGG%2 ... da_LRG.jpg

Heb zelf weinig moeite met het dragen van leer omdat het zo lang mee gaat! Kijk naar mijn clarks die er na 3 jaar nog z.g.a.n. uitzien.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:44

Ik zag laatst ook een man met die Uggs! Zagen er heerlijk uit en stond lang niet gek.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 12:45

Moderatoropmerking:
Dit topic is bedoeld om gezellig te kletsen over Uggs. Voor de discussie over Uggs en dierenleed mag eventueel een nieuw topic worden geopend. Ik wil jullie dus vragen om die discussie niet meer in dit topic te voeren. Verder is het wel toegestaan om te praten over uitverkopen, outlets of Marktplaatsadvertenties, maar niet om je eigen Uggs in dit topic te verkopen. Een link in je onderschrift naar een advertentie op de Bokt Markt of Marktplaats mag wel.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:12

Nann__ schreef:
Ik zag laatst ook een man met die Uggs! Zagen er heerlijk uit en stond lang niet gek.

Ik vind ik het niet heel mooi, mijn vriend is heel smal en lang en dan heb je van die enorme schoenen. _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:31

Dani schreef:
Dit topic is bedoeld om gezellig te kletsen over Uggs. Voor de discussie over Uggs en dierenleed mag eventueel een nieuw topic worden geopend. Ik wil jullie dus vragen om die discussie niet meer in dit topic te voeren. Verder is het wel toegestaan om te praten over uitverkopen, outlets of Marktplaatsadvertenties, maar niet om je eigen Uggs in dit topic te verkopen. Een link in je onderschrift naar een advertentie op de Bokt Markt of Marktplaats mag wel.

Dat vind ik dan weer zo'n bull he. Ik kijk nooit op de markt, dit is een topic met gelijkgestemden, waarom dan niet even terloops opmerken dat je nog een paar te koop hebt?

Als de post 1 grote advertentie is dan snap ik het. Maar dit? Komaan.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:42

Toen de Uggs net in kwamen (jaar of 10 geleden) vond ik ze echt lelijk en belachelijk duur.
Maar in die tijd had ik ook verschrikkelijk last van wintertenen (6km enkele reis op de fiets naar school elke dag), en dagelijks kwam ik huilend thuis als mijn voeten en handen aan het opwarmen waren.
Toen zei mijn moeder, genoeg nu, we gaan gewoon Uggs halen of je ze nou mooi vind of niet.
En wat een uitkomst... nooit meer last gehad en ze lopen heerlijk.
Ik had wel degene met een steviger voetbed en niet dat dunne flut zooltje.
En wat betreft Uggs en dierenleed gaan zoveel spookverhalen rond. Zelfs dat ze gemaakt zouden zijn van hond (seriously :+)
Als je zoekt op de producent boven Uggs (ben ff de naam vergeten) kan je gewoon opzoeken hoe de dieren worden behandeld en dat ze onder toezicht staan wbt de dieren.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-17 13:46

Afbeelding
Ik heb deze in het zwart en cognac. Iedereen denkt dat het Allstars zijn :+

Afbeelding
Deze had ik vorige winter, maar viel mij de kwaliteit erg van tegen. Zijn dus ook al in de prullenbak beland na 1 winter