Mijn (over)leven..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gerlindie

Re: Mijn (over)leven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:20

Wat ontzettend vervelend dat dat allemaal zo moeilijk gaat :(:)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 19:31

@ts in 1 van je eerdere posts zeg je: "De toekomst zie ik niet voor me, daar durf ik niet naar te kijken." Waarom durf je dat niet? Geloof je dat het mogelijk is, in theorie, om gelukkig te zijn?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-17 22:16

Top dat je toch doorzet TS! Wat mag jij trots op je zijn voor die stap! Dit toont precies hoeveel jij nog kunt vechten, en diep van binnen ook wilt! Succes

SA_jip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 09:47

Wildgirl schreef:
@ts in 1 van je eerdere posts zeg je: "De toekomst zie ik niet voor me, daar durf ik niet naar te kijken." Waarom durf je dat niet? Geloof je dat het mogelijk is, in theorie, om gelukkig te zijn?

Ik geloof zeker (nu ik dit schrijf) dat het in theorie mogelijk is voor mij om gelukkig te zijn, maar mijn buien zorgen ervoor dat ik dat soms niet kan zien.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 10:51

Helder. Maar geen antwoord op mijn vraag.
Waarom dúrf je er niet naar te kijken>?

Chalpaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 11:49

Heftig TS! Las net Halsteren en dacht wow dat is dichtbij. Wel fijn dat je op een zorgboerderij terecht bent gekomen en dat je daar tot rust komt, ik loop zelf stage op een zorgboerderij ( In bergen op zoom ) en weet dat mensen daar heel veel aan hebben! Lekker bezig zijn en daarna met een voldaan gevoel gaan slapen omdat je heel de dag bezig bent met de paarden. Ook hartstikke goed dat je ervoor wilt gaan, want als je er zelf voor geloof ik dat je hoe de weg ook gaat je uiteindelijk je geluk zal gaan vinden.
En iedereen is bang voor de toekomst, ik zelf ook. Maar kijk er stapje voor stapje naar, je hoeft je niet druk erover te maken dat zie je vanzelf wel. Kijk wat je nu wilt, voor jou is het jou stukje geluk vinden door dagbesteding en therapie zodat je niet meer zo erg in de knoop met jezelf zit.
Heel veel succes, je kan het!

SA_jip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 22:53

Wildgirl schreef:
Helder. Maar geen antwoord op mijn vraag.
Waarom dúrf je er niet naar te kijken>?

Omdat de afgelopen 8 jaar het telkens is dat als ik er wel mee bezig ben (werk,school etc) ik in crisis raak.

Daarom doe ik nu alles wanneer ík er klaar voor ben en wanneer ik denk dat ik de stap kan zetten, zodat ik minder overspoelt word door angst omdat mensen het tot nu toe altijd voor mij bepaalden.