Hier liggen ze beide vrij rustig, de kitten van 8 maand vind het allemaal wel interessant.
Bellatrix, ik zit nog te wachten tot ze meer VD op netflix zetten. En heb welgeteld 1 aflevering van the originals gezien Heb het eigenlijk te druk voor zoveel series.
Thats_Me
Geplaatst: 31-12-16 23:29
Gezellig zo'n topic! Ik zit ook vrijwillig alleen thuis. Had ook wel samen bij mijn ouders kunnen vieren of iets kunnen doen met een vriendin maar die wonen allemaal aan de andere kant van het land en wou graag nog even een paar dagen wat in huis doen. Iets met grote voorjaarsschoonmaak en spullen die na de verhuizing 4 jaar geleden nog niet zijn aangeraakt en ik daar toch wat aan wil veranderen. Heb dus de kerstdagen gezellig samen gevierd en zit nu dus alleen thuis. Hoewel ik toch meer een mensen mens ben bevalt het eigenlijk wel. Lekker de top 2000 aan in mijn pyjama op de bank gewoon gezellig wat internetten, foto's kijken en straks vroeg mijn bed in. Hoop dat het morgenochtend droog is want wil graag gaan wandelen om het jaar goed te beginnen.
Wat gaan jullie zo nog doen? Wordt niet echt blij van de tv programma's en heb geen zin om al netflixend het nieuwe jaar in te gaan. Denk dat ik het lekker bij de top 2000 houd en straks vuurwerk ga kijken om vervolgens nog even het vuurwerk in Londen op tv te bekijken.
Hier ook vrijwillig alleen met m'n kattekop thuis. Zit in de blokperiode dus had geen zin om uit te gaan. Komt nog eens bij dat we gisterenmorgen ons andere katje van 16 hebben moeten laten inslapen. Niet echt in feeststemming dus, maar dat ben ik eigenlijk nooit met nieuwjaar Vind het soms zo overroepen!
Splut
Geplaatst: 31-12-16 23:32
.
Laatst bijgewerkt door Splut op 07-07-22 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier de laatste nummertjes van de top2000 luisteren.. Twijfel of ik straks gelijk mijn bedje in ga of ik beneden ga wachten tot mijn vriend thuis is van werk.. dat zal toch wel snel een uurtje of half/8 uur worden...
Ik was daarstraks wat opgenomen programma's aan het kijken, nu heb ik de top 2000 opgezet en ben creatief aan het zijn om mijn bullet journal op te zetten, wilde daar in het nieuwe jaar goed mee starten, maar ik denk dat het een dagje vertraging oploopt Iig heb ik nu ineens de rust gevonden om dat uitgebreid te doen Ik vind meestal de programma's op tv niet zo interessant, dus ik denk dat ik lekker de top 2000 aan laat staan tot iets voor 12, en dan switch naar aftellen/vuurwerk ofzo, en dan voor het raam ga staan vuurwerk kijken Ik vind het altijd heerlijk om te genieten van andermans bergen geld die de lucht in geschoten worden. Bij mijn moeder was dat altijd zo, de luxe villawijken om haar wijkje heen hadden altijd heel veel heel duur siervuurwerk. Dat vind ik wel leuk, al dat geknal hoeft voor mij niet.
Oh een bullet journal wil ik ook al zo graag mee beginnen en ook volhouden! Ben er een week of drie vier geleden mee begonnen maar heb het misschien twee weken volgehouden
Ik heb de tv maar uitgezet, niks fatsoenlijks op Ik ben maar lekker wat aan het youtuben en afleveringen aan het terugkijken. Ook ik ga straks lekker kijken naar andermans vuurwerk als het weer een beetje meezit!
Thats_Me
Geplaatst: 31-12-16 23:44
Wat heerlijk dat je zo creatief bezig bent RenskeFrea! Ben benieuwd naar je bullet journal. Lijkt mij echt knap om zoiets bij te houden.
Over creatief gesproken. Ik heb net even al mijn frustraties op papier gezet over nou ja mannen. Hoorde ineens na twee leuke dates en wat appjes niets meer dus gister maar eens gevraagd hoe de vlag erbij hing en het is prima dat hij er geen vervolg in ziet maar iemand dan nog vier weken aan het lijntje houden is niet fair. Nou ja, heb dus even alles op papier gezet en wie weet komt er ooit nog eens een boek over mijn dates haha.
Maar heb wel een aantal ideetjes net al op een kladvelletje geschreven, iets met doelen enzo. Moet alleen nog even bedenken hoe ik dat mooi in dit boekje ga doen, want heb de afgelopen maand in een kleiner boekje al een en ander bijgehouden, maar dan zonder versiering enzo, gewoon alleen puntsgewijs opschrijven wat in me opkomt. @ Heleennn, gewoon weer oppakken wanneer je zin hebt, het hoeft toch ook niet elke dag
Gelukje van de top 2000 is dat de hoogste nummers over het algemeen wel weer erg mooi zijn en mijn snacks zijn veels te veel, wordt morgen nog de hele dag eten denk ik
zit ook vrijwillig thuis, op de dieren te passen. maar onze hond slaapt. en mijn paarden staan lekker met de radio en het licht aan op stal. alleen onze kat ben ik kwijt. die zit denk ik ergens onder gedoken in een hoekje.
Wauw RenskeFrea, wat een mooi begin! Lijkt me zoveel werk, ik zou er het geduld niet voor hebben Wel ontzettend leuk om terug te lezen als je uiteindelijk ook een echt boekje vol hebt gemaakt.
ja ik ben ook bang dat ik goed begin en dan het geduld verlies en het afraffel of gewoon stop Maar we zullen wel zien. Wauw de tijd vliegt nog als je je vermaakt!