.Maar ik ben blij dat het in 2017 eindelijk gaat gebeuren in ons eigen huisje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dat zijn van die rituelen en dingetjes waar je als stel even aan moet wennen haha. Josien_ schreef:Ik durf bijna niet meer te vertellen na hoe veel jaar wij pas samen gaan wonen.
Maar ik ben blij dat het in 2017 eindelijk gaat gebeuren in ons eigen huisje

want samenwonen is leuk Queelens schreef:Leuk zeg TS! Ga ervan genieten. Ik heb mijn vriend in januari leren kennen. Hij woonde al op zichzelf en ik nog bij mijn ouders. Nadat ik al best veel bij hem was ben ik in december officieel bij hem gaan wonen. Ergens vind ik het nog best gek en weet eigenlijk niet wat ik moet antwoorden als men vraagt hoe het nou is om samen te wonen haha. In ieder geval loopt hier alles lekker vanzelf, ook het huishouden. Ik ben wel 90km van mijn ouderlijk huis verhuisd dus het is voor mij een tikje wennen, maar ook dat gaat me goed af.
Samenwonen is iig leuk
En verder: ik ben soms best op mezelf en mijn vriend enorm knuffelig. Soms ben ik bezig en dan komt die ineens knuffelen en ben ik like 'laat me met rust ik ben nu bezig'dat zijn van die rituelen en dingetjes waar je als stel even aan moet wennen haha.
als ik bezig ben wil ik dat eerst gewoon even afmaken en niet tussendoor plat geknuffeld worden
Leuk om te lezen..
Maar het blijft iets spannends
Ik heb het vreselijk naar mijn zin met hem in ons piepkleine huis. Ik hoop dat jullie ook zo blij zijn/blijven in jullie eigen huis. xTitanic schreef:Sinds oktober woon ik samen met mijn vriend, ik ben 19, hij 27. Het was van moeten. Het is veel te snel gegaan (de beslissing is genomen toen we nog geen half jaar samen waren). Ik voel mij er niet goed bij, het liefst wil ik terug bij oma en opa nog even wonen. Ik heb mij geforceerd erin en het is onbewust alleen maar bergafwaarts gegaan..
Ik ben nu eindelijk op het punt gekomen dat ik eerlijk ben geweest tegen mijn vriend dat dat de reden is waarom ik niet gelukkig ben. Natuurlijk kreeg ik dus te verwachte reactie. 'Alles is voor niets' 'weer een stap terug' 'wat moet ik dan doen', hij kan niet alleen zijn..
Geen idee wat er nu gaat gebeuren
Hier heb je 0,0 aan maar ik kan het hier tenminste even kwijt..
MissDD schreef:Wij gaan ons 8e jaar in en het is voorbij gevlogen. Wij zijn echt yin en yang, daar waar ik wat rommeliger ben, is hij netter. Andersom heb ik ook vast wel iets waar ik beter in ben![]()
Maar zonder gekheid, afspraken maken is wel zo handig, zeker wat geldzaken betreft. Een tijd lang betaalde ik meer en dat stak hier en daar toch wel. Zeker als hij meer kon doen dan ik kon. Gelukkig is hij naast mijn man ook mijn beste vriend dus ben ik het gesprek aangegaan en is de balans zonder gedonder hersteld. Hier geef je wat en daar krijg je wat.
Ik denk dat, dat de beste tip is, zorg voor balans!
Maar het feit dat ik nu samen met mijn vriend kan zijn, maakt dat allemaal weer helemaal goed. 
Hoe meer de tijd nadert..hoe meer spanning ik krijg. Niet dat ik er geen vertrouwen in heb hoor, maar het is toch wel een dingetje.... samen wonen. Melanie_B schreef:Dat zijn toch allemaal wel positieve berichten!
Vonden jullie het ook spannend? Ik zie er best tegen op..Hoe meer de tijd nadert..hoe meer spanning ik krijg. Niet dat ik er geen vertrouwen in heb hoor, maar het is toch wel een dingetje.... samen wonen.

Melanie_B schreef:Dat zijn toch allemaal wel positieve berichten!
Vonden jullie het ook spannend? Ik zie er best tegen op..Hoe meer de tijd nadert..hoe meer spanning ik krijg. Niet dat ik er geen vertrouwen in heb hoor, maar het is toch wel een dingetje.... samen wonen.
milatje schreef:Ik volg dit topic ook! Ons plan is om in 2017 een huis te gaan kopen en te gaan samen wonen. Nu schipperen wij tussen mijn huis (huurwoning) en het huis van zijn ouders. Het is de bedoeling dat ik naar zijn dorp ga verhuizen.
Ik kan ook niet wachten tot het zover is, helaas moet ik nog even geduld op brengen vanwege medische redenen.
Goof schreef:Melanie_B schreef:Dat zijn toch allemaal wel positieve berichten!
Wat is de reden dat je spanning ontwikkelt en er tegenop ziet?
Hoezo is het een 'dingetje"?
Nu gewoon lekker genieten van de voorpret. Alles op z'n tijd!