Unseen schreef:Nooit. Er zijn dagen dat ik alleen thuis zit te studeren en dat ik 's avonds schrik van mijn eigen stem.
Filmpje ?!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Valentijn5 schreef:Ik heb het al vanaf mijn geboorte. Jij ook? Het is erg moeilijk om mee te leven.
Ik heb het gevoel dat ik op één of andere manier wel kan praten. Maar het komt er altijd heel moeilijk uit voor een ander. Ik vraag me af of dit een afwijking is in je hersenen of dat het iets anders is.
Zeker in de auto. Als er dan iets gebeurt waar ik van schrik dan helpt het wel om even tegen mezelf te l*llen of effe wat te brommen.
Als iemand langs me zit doe ik dat tegen die langs me maar als ik alleen zit dan is het tegen de auto.

zelfs zo erg dat 2 huisgenootjes waarmee ik tijdens een buitenlandstage in een bungalow woonde, zich soms afvroegen of ik nou tegen hun aan het praten was of niet
Is dus toch nog ergens goed voor
T zorgt er wel voor dat ik de boel sneller op een rijtje heb voor me zelf, zoals plannen en dergelijke. Het is echt idioot. Ooit op mijn twaalfde begonnen omdat ik die vloggers zo leuk vond, als spelletje zeg maar. En nu is het een 'tic' haha. 
Laurievc schreef:Constant, vooral in de auto merk ik dat het echt erg is.Of ja, tegen mijn paarden vertel ik ook hele levensverhalen
herkenbaar.

Ayasha schreef:Het heeft geen nut, maar ik doe zoveel wat geen nut heeft....![]()
Het werkt kalmerend ofzo op zulke momenten.Zeker in de auto. Als er dan iets gebeurt waar ik van schrik dan helpt het wel om even tegen mezelf te l*llen of effe wat te brommen.
Als iemand langs me zit doe ik dat tegen die langs me maar als ik alleen zit dan is het tegen de auto.
AmberG schreef:Goof schreef:Ik ben wel benieuwd wat jullie bespreken met jullie posters, laptops en andere dingen in huis?
Als iets niet meewerkt (wat gewoonlijk mijn laptop is) dan kan ik heb volledig uitfoeteren. Gemiddeld gesprek gaat als volgt:
Ik terwijl ik werk op m'n laptop: "Nee, ik wil niet updaten. Doe dat maar lekker een andere keer."
Laptop: *update midden in de nacht*
Ik 's ochtens vroeg: "Was dat nou nodig? Was dat daadwerkelijk nodig?"
Meestal moet mijn laptop het ontgelden want die staat het grootste gedeelte van de dag aan, vooral als er dan iets vastloopt oid dan krijgt hij het wel te weten
Laten we het erop houden dat ik het gewoon heel gezellig heb met mijn dieren.