Destination schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb net gehoord dat ik op oudjaarsdag om 6.30 moet beginnen en op nieuwjaarsdag om 6.00. Dat wordt geen oud en nieuw vieren
Dan heb je dus en geen kerst en geen oud&nieuw?
Ik heb eerste kerstdag vrij...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik werk bij de bakker.
Oud en nieuw wel vrij! 

KimD schreef:Voordelen van een bedrijf dat open is met de feestdagen is dat ik niet naar familie onzin hoef!![]()
Ik werk 24 van 13-21u, 25 van 7.30 tot 18.30u en 26 van 12-18.30u.
Dan oud en nieuw, oud werk ik van 8 tot 18.30u en 1 januari heb ik vrij. Heb ik vrij gevraagd, puur en alleen omdat we tot laat in de nacht dieren staan te sussen.![]()
Wij krijgen overigens ook véél meer betaald.

SVRL schreef:KimD schreef:Voordelen van een bedrijf dat open is met de feestdagen is dat ik niet naar familie onzin hoef!![]()
Ik werk 24 van 13-21u, 25 van 7.30 tot 18.30u en 26 van 12-18.30u.
Dan oud en nieuw, oud werk ik van 8 tot 18.30u en 1 januari heb ik vrij. Heb ik vrij gevraagd, puur en alleen omdat we tot laat in de nacht dieren staan te sussen.![]()
Wij krijgen overigens ook véél meer betaald.
Hmm, dat dacht ik ook toen ik nachtdienst vroeg, maar ik word de 24ste om 17u bij mijn ouders verwacht en de dag nadien, tegen hetzelfde uur, bij mijn schoonouders. Met wat geluk lig ik 's morgens om 8u30 in mijn bed. Geeuw, dat word dus weinig slapen, helaas.
ik ben verkoopmedewerker trouwens 
)