Super gelukkig met huidige vriend!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

totomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:37

antje_vip schreef:
Eerste wat ik dacht: wat leuk, eindelijk een positief relatietopic! Veel geluk verder ts!

Dit is precies wat ik ook dacht! Super leuk voor je ts. Dat jullie nog maar lang gelukkig mogen zijn!!

JPS

Re: Super gelukkig met huidige vriend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:42

Heerlijk :)
Veel geluk samen en geniet ervan!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 19:46

Ahhh..het geluk toch nog gevonden. Fijn TS , geniet ervan. Zomaar een berichtje met een zonnestraaltje op bokt. Helemaal goed

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 22:46

Fijn om te lezen TS. :)

Jammer van de eerste flauwe reacties, maar ik hou wel van een positief topic, dus go for it. Misschien ook een boost voor mensen die nu even in een dip zitten, dat de zon toch ergens wel weer gaat schijnen.

Veel geluk met je nieuwe partner!

nienke39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 20:35

Ik wil dit topic nieuw leven inblazen...ik ben nog steeds super gelukkig met mijn vriend ondanks dat het af en toe ups en downs heeft ben ik nog steeds super gelukkig....ik vind het leuk dit ook te delen met andere....ik hou van positiviteit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:38

Super voor je! Geniet ervan! :+:

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:42

Hè, wat fijn voor je.

Dus nu is het super nieuwswaardige nieuws niet eens meer dat je gewoon gelukkig bent met je vriend, maar dat je nog steeds gelukkig bent met hem.

Beetje nieuws uit de categorie 'vanmorgen kwam de zon alwéér op', niet?

Of twijfel je toevallig aan je eigen mededeling dat je daar (alweer!) per se bevestiging van heel Bokt voor nodig hebt?

nienke39

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-17 20:48

oomens schreef:
Hè, wat fijn voor je.

Dus nu is het super nieuwswaardige nieuws niet eens meer dat je gewoon gelukkig bent met je vriend, maar dat je nog steeds gelukkig bent met hem.

Of twijfel je toevallig aan je eigen mededeling dat je daar (alweer!) per se bevestiging van heel Bokt voor nodig hebt?

Nee ik vind gewoon dat positieviteit ook heel belangrijk is......ook dat moet niet vergeten worden

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:40

Ieder stel kent ups en downs, dus gefeliciteerd: je hebt een echte relatie. Lekker van blijven genieten. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:44

oomens schreef:
Hè, wat fijn voor je.

De een heeft Bokt nodig om zijn blijdschap te uiten en te delen, de ander om zijn frustraties en zwartgalligheid te botvieren.

Lekker genieten TS!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:01

oomens schreef:
Hè, wat fijn voor je.

Joh, doe eens leuk. Het topic staat op Leven Zonder Paarden, volgens mij is de nieuwswaardigheid dus echt niet zo belangrijk :Y)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:03

Ik vind het hartstikke leuk zo'n positief topic! Op wat zure reacties na :D

vso1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:22

heerlijk toch lekker van genieten. doe ik na ruim 3 en half jaar ook nog steeds :) <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:23

oomens schreef:
Hè, wat fijn voor je.

Goedemiddag, zit uw panty knel?

TS, super nieuws! Keep up the good work :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 14:49

Wat fijn ts!!!

Negeer die zeurpiet maar :')

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 15:26

Haha een super positief topic en natuuuuuuurlijk kan (een deel van) Bokt het niet nalaten te gaan rellen. Waanzinnig! }:)

Nou mooi van genieten meid! Was iedereen maar zo heerlijk positief.
En wat zijn je verdere toekomstplannen? Binnenkort samenwonen, trouwen en nog meer kinders maken? Of ga je eerst lekker latten en zie je wel op welk bounty eiland je uiteindelijk terecht komt?

Overigens ik zit al op een bounty strand, ik wens het iedereen toe....ja ook de relpenny's.
Ik ga dus ook even mijn eigen geluk hier strooien. Ben na een prutrelatie waar ik steeds geprobeerd heb te lijmen bij iedere negatieve bubbel, uiteindelijk de deur uitgebonjourd. Giga in een dip gezeten, maar een toffe buurman en buurvrouw getroffen toen ik eindelijk een huisje vond. Zij en hun paard /3 hebben me in 3 jaar weer met beide benen op de grond gezet en weer zon in mijn leven gegeven. Wat gelexa't, maar dat was steeds honderd keer nix....veel te veel rugzakjes en andere complicaties.
....en toen ben ik op vakantie zomaar mijn nieuwe lief tegen gekomen....
We wonen nu samen in zijn huis 500 meter van het strand en hij heeft naast zijn werk het beheer over de surfclubkantine, dus onze 2e huiskamer is letterlijk op het strand. 8-) *\%/*

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:51

Ailill schreef:

Nee, gelukkig niet. Nooit een aangehad ook. Hoezo?

Ik snap alleen niet zo goed waar de behoefte vandaan komt om allerlei niet-vermeldenswaardigheden het internet op te knallen. Maar ja, dat vraag ik mij ook af bij heel veel blogs, waar-ben-jij-nu's, twitterberichten en wat men verder maar op sociale media diarreert zonder zich af te vragen of er ook echt lezers op zitten te wachten. Blijkbaar bestaat die behoefte dus toch en is een persoonlijk dagboek daar niet goed genoeg voor.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:57

oomens schreef:
Ailill schreef:

Nee, gelukkig niet. Nooit een aangehad ook. Hoezo?

Ik snap alleen niet zo goed waar de behoefte vandaan komt om allerlei niet-vermeldenswaardigheden het internet op te knallen. Maar ja, dat vraag ik mij ook af bij heel veel blogs, waar-ben-jij-nu's, twitterberichten en wat men verder maar op sociale media diarreert zonder zich af te vragen of er ook echt lezers op zitten te wachten. Blijkbaar bestaat die behoefte dus toch en is een persoonlijk dagboek daar niet goed genoeg voor.
Niet? Schijn je nogal bot en kortaf van te raken, althans de dames hier op kantoor.

Ik lees liever dit soort berichten dan klaagzangen van mensen die een half uurtje bij de huisarts moeten wachten (om maar een voorbeeld te noemen). Ik voel dan niet de behoefte om daadwerkelijk te reageren, heeft niemand iets aan. Snap eerlijk gezegd niet zo goed waar die behoefte bij anderen vandaan komt.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:01

Ailill schreef:
Niet? Schijn je nogal bot en kortaf van te raken, althans de dames hier op kantoor.

Dan lijkt het mij al helemaal beter voor iedereen als ik mijn zaakje niet in strak nylon wurm. Ook nog bot en kortaf, dan gaan mensen nog denken dat ik echt heel ongezellig ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:02

Gefeliciteerd <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:04

oomens schreef:
Ailill schreef:

Dan lijkt het mij al helemaal beter voor iedereen als ik mijn zaakje niet in strak nylon wurm. Ook nog bot en kortaf, dan gaan mensen nog denken dat ik echt heel ongezellig ben.
1-0 :')

Maar even serieus, TS is geloof ik ontzettend blij met haar relatie. Leef en laat leven zou ik zeggen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:47

Vanmorgen wilde ik tandpasta op mijn borstel doen maar dat zilveren folie zat nog op de tube. Toen heb ik dat eraf gehaald. Daarna ging het een stuk beter.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:52

Wat fijn TS dat je toch weer vertrouwen hebt gehad en de liefde weer hebt toegelaten! Ik hoop dat jullie nog heel lang gelukkig mogen zijn en elkaar weten te waarderen! +:)+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:57

Mars schreef:
Vanmorgen wilde ik tandpasta op mijn borstel doen maar dat zilveren folie zat nog op de tube. Toen heb ik dat eraf gehaald. Daarna ging het een stuk beter.

En zo is de een blij met haar relatie en is iemand anders blij dat zij een zilveren frutseltje van de tube tandpasta afgeplukt krijgt.....

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 21:59

Cowboy55 schreef:
Mars schreef:

En zo is de een blij met haar relatie en is iemand anders blij dat zij een zilveren frutseltje van de tube tandpasta afgeplukt krijgt.....
Lijkt me vrij logisch. Van iemand die tot de conslucie moet komen dat tandpasta beter uit de tube komt ná verwijderen van het folie, kun je niet veel verwachten :Y)