antje_vip schreef:Eerste wat ik dacht: wat leuk, eindelijk een positief relatietopic! Veel geluk verder ts!
Dit is precies wat ik ook dacht! Super leuk voor je ts. Dat jullie nog maar lang gelukkig mogen zijn!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Hè, wat fijn voor je.
Dus nu is het super nieuwswaardige nieuws niet eens meer dat je gewoon gelukkig bent met je vriend, maar dat je nog steeds gelukkig bent met hem.
Beetje nieuws uit de categorie 'vanmorgen kwam de zon alwéér op', niet?
Of twijfel je toevallig aan je eigen mededeling dat je daar (alweer!) per se bevestiging van heel Bokt voor nodig hebt?
Dus nu is het super nieuwswaardige nieuws niet eens meer dat je gewoon gelukkig bent met je vriend, maar dat je nog steeds gelukkig bent met hem.
Of twijfel je toevallig aan je eigen mededeling dat je daar (alweer!) per se bevestiging van heel Bokt voor nodig hebt?
oomens schreef:Goedemiddag, zit uw panty knel?Hè, wat fijn voor je.
Ailill schreef:Goedemiddag, zit uw panty knel?
oomens schreef:Niet? Schijn je nogal bot en kortaf van te raken, althans de dames hier op kantoor.Ailill schreef:Goedemiddag, zit uw panty knel?
Nee, gelukkig niet. Nooit een aangehad ook. Hoezo?
Ik snap alleen niet zo goed waar de behoefte vandaan komt om allerlei niet-vermeldenswaardigheden het internet op te knallen. Maar ja, dat vraag ik mij ook af bij heel veel blogs, waar-ben-jij-nu's, twitterberichten en wat men verder maar op sociale media diarreert zonder zich af te vragen of er ook echt lezers op zitten te wachten. Blijkbaar bestaat die behoefte dus toch en is een persoonlijk dagboek daar niet goed genoeg voor.
oomens schreef:1-0Ailill schreef:Niet? Schijn je nogal bot en kortaf van te raken, althans de dames hier op kantoor.
Dan lijkt het mij al helemaal beter voor iedereen als ik mijn zaakje niet in strak nylon wurm. Ook nog bot en kortaf, dan gaan mensen nog denken dat ik echt heel ongezellig ben.
Mars schreef:Vanmorgen wilde ik tandpasta op mijn borstel doen maar dat zilveren folie zat nog op de tube. Toen heb ik dat eraf gehaald. Daarna ging het een stuk beter.
Cowboy55 schreef:Lijkt me vrij logisch. Van iemand die tot de conslucie moet komen dat tandpasta beter uit de tube komt ná verwijderen van het folie, kun je niet veel verwachtenMars schreef:Vanmorgen wilde ik tandpasta op mijn borstel doen maar dat zilveren folie zat nog op de tube. Toen heb ik dat eraf gehaald. Daarna ging het een stuk beter.
En zo is de een blij met haar relatie en is iemand anders blij dat zij een zilveren frutseltje van de tube tandpasta afgeplukt krijgt.....