GamblersCup schreef:Voor het "harde" werk heeft W5 zich in ieder geval niet bewezen... bij mij dan
Dit is een nieuwe versie en biologisch.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daar krijg je alles mee schoon. Mijn man gebruikt het p zijn werk z ken ik het, nu zelf een fles gekocht echt super super super spul!!Alwiene schreef:chocobroodje schreef:Hier zilver soda en water en dan de pan op een lage tempratuur aanzetten. Dan kook je het eraf
Leg mij eens uit hoe de buitekant van de pan daar schoon van wordt? De binnenkant is namelijk al schoon heeft ze al gezegd
chocobroodje schreef:Excuus.. Dan MACRA eropDaar krijg je alles mee schoon. Mijn man gebruikt het p zijn werk z ken ik het, nu zelf een fles gekocht echt super super super spul!!

Enige wat ik kon vinden wat in de buurt kwam... en volgens mij werkt het! Heb het deksel eerst gedaan en na het inwerken met de reiniger heb ik die in de vaatwasser gezet, die kwam er bijna schoon uit, alleen nog wat randjes. Daar ga ik nog even op schrobben. En dan de buitenkant van de pan zelf eens aanpakken. Als dit daadwerkelijk werkt, hoef ik geen andere reiniger te halen. Maar al jullie tips gaat in mijn huishoudmap, er zitten heel wat goeie tussen!

Renske_W schreef:Dankzij dit topic toch maar eens aan de klus begonnen om de frietpan schoon te maken.
Was hier al langer nodig, maar we zijn beide erg goed in uitstellen...
En dat werkt dus heel goed. Zo heb ik die van mij die vies en vet was na jaren weer in gebruik toen genomen.