Show jouw kerstpakket!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Happiness91

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:36

Wij mochten zelf wat uitkiezen op een georganiseerde kerstmarkt twv 30 euro. mijn keuze is op rituals gevalllen. <3 Afbeelding

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 19:16

Woow kaartjes voor Adele! :oo

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 21:09

Happiness91 schreef:
Wij mochten zelf wat uitkiezen op een georganiseerde kerstmarkt twv 30 euro. mijn keuze is op rituals gevalllen. <3 [ [url=m/6B0w3s.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb precies dezelfde :D ook kerstmarkt gehad.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 01:16

Het is geworden.. een VR bril van karton met een code om wat uit te zoeken op internet. Normaal zaten daar cadeaubonnen tussen, maar nu niet. Ik heh mijn man wat uit laten zoeken :P Een bureau organizer en een setje steakmessen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 07:47

Ik krijg geen kerstpakket.. |(

Maar wel het grootste en tofste kerstfeest ever morgen van 12.00 tot 0.00. *D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:02

Wij kregen dit jaar een cashmere sjaal en een fotolijstje van sloophout.

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 08:54

Ik heb geeoon een eetpakket gehad. Pak dubbelfris, wat koekjes/snoep, soep. Pasta en rijst. En een fiets schoudertas met een enorm logovan het. Bedrijf erop. Heb er ooit al al een gehad toen nog met andere naam. Weet niet of ik nog iets krijg van mjjn baas van mijn andere werk. Had aar vorige keer een cadeaujaart van 50 euro gehad. Maar die werkte niet. Dus terug gegeven dat hij het kon oplossen. Maar daarna niet meer teug gekeegen.

Pieneappel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:07

Van stage kon ik uit een pakket uit 5 andere pakketten kiezen, die krijg ik volgende week ergens :D Ik had geloof ik een tas gekozen waar douchespul en een selfiestick inzitten.

En kerstpakketten bij mijn bijbaan zijn deze week binnengekomen dus ik gok dat ik die morgen krijg als ik moet werken!

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:41

Ik heb een cadeaubon voor een lokaal super goed restaurant gekregen en een cadeaubon van een leuk lokaal winkeltje met horloges en tassen enzo gekregen :) t.w.v. €15 per bon..
We mochten dit ook zelf kiezen op een markt en ik vond dit erg leuk omdat je dan altijd iets hebt waar je iets aan hebt.. als je pech hebt bij zijn doos lust je misschien de helft niet en heb je er nog niks aan dus ben hier wel blij mee :) altijd goed.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 09:42

Ik krijg al jaren een bon waarmee je iets van een website kan bestellen van ongeveer 50 euro.

Maar het zijn allemaal van die aparte dingen. Veel bruikbaars zit er voor mij niet altijd tussen.

Toen we een kerstpakket van Return to sender hadden was het helemaal feest.

Keuze uit een prullenbak van autobanden of een fietsmand van oude blikjes enzo.

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:00

Hier het eerste kerstpakket al binnen van mijn stage (had ik niet op gerekend, super leuk! :) ), ik kon via een website iets uitzoeken ter waarde van 6 sterren (alles was een bepaald aantal sterren waard). Nieuwe oortjes om muziek te luisteren uit gekozen en een digitaal keukenweegschaaltje, want die was stuk :) Daarnaast werk ik bij de appie dus dat zal wel weer een cadeaubon van bol.com t.w.v. €25,- zijn, altijd leuk!

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:22

Ik vind kerstpakketten altijd zo leuk. Is een doos vol cadeautjes. Maar volgens mij zijn die er steeds minder en steeds vaker bonnen oid.
Vroeger bij de supermarkt kregen we altijd een doos met eten en drinken en 1 "ding". Op m'n stage kreeg iedereen een doos en een waardebon twv 50 euro, en ik een scheurkalender. :')
Nu ben ik werkzoekend, en geniet dus alleen mee van jullie kerstpakketten.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:27

Ik krijg zelf ook 2 pakketten. 1 via mijn werkgever en 1 via de organisatie waar we mee samenwerken (ROC). Via mijn werkgever regel ik altijd de pakketten, dus ik weet al wat ik ga krijgen! Standaard (klein) pakket met envelop en contant geld zodat we het zelf kunnen besteden. Volgende week hebben we van het ROC een kerstmarkt met hapje en drankje en kunnen we zelf een pakket bij elkaar shoppen! Ik wil nog nieuw bestek, hopelijk staat er een kraampje tussen die dit heeft! Met mij komen er nog 1900 mensen, dus ik ben bang dat het een chaos wordt.

Daarnaast hebben we eigen bedrijf en moet ik nog ff wat verzinnen voor onze zaterdaghulp en zzp'er! Ook zo lekker op tijd.... :')

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:30

Ik werk in een kroeg. We hebben dit jaar twee flessen trojka pink, een fles orange split likeur, een aantal G-shots en Dark Mark shots, een zakje Lion bites, flugel emmertje (en dat allemaal in een mandje) gekregen :) .

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:34

Van het uitzendbureau heb ik een banketstaaf gekregen. Het is een vooruitgang want vorig jaar kregen we alleen een kaartje met fijne feestdagen. :')

Van mijn werkgever krijgen we wel altijd een leuk pakket.

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:48

MDJ schreef:
Van het uitzendbureau heb ik een banketstaaf gekregen. Het is een vooruitgang want vorig jaar kregen we alleen een kaartje met fijne feestdagen. :')

Van mijn werkgever krijgen we wel altijd een leuk pakket.

Ik dacht even dat je iets l*lligs had gekregen (met dank aan de boktcensuur _O- )

Volgende week ga ik ook naar een kerstmarkt om dingetjes uit te zoeken, maar volgens mij kun je daar ook nog 'echte' pakketten halen. Ik denk dat ik voor het laatste ga, het is veel leuker als het een verrassing is wat je krijgt vind ik.

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:54

Ik ben echt fan van de traditional pakketten. Maar dat komt omdat ik lust eigenlijk alles wel. Dus er zit nooit wat in wat er niet wordt gegeten. Vorige jaar 4 pakketten. Dit jaar misschien 1tje. Jammer ik hou van kerstpakketten.

2 jaar terug was de baas mij gewoon vergeten en kreeg ik achteraf (toen klanten en collega's erom vroegen) een chocolade kerstman (rest had allemaal bonnen gekregen van hun favo hobbyzaak van minimaal 25 euro).

Afgelopen jaar ook weer wat banketstaaf, dit jaar zal niet anders wezen. Ze kijken namelijk naar de uren op je contract. Dat is bij mij maar 10. Terwijl ik heb de afgelopen maand gemiddeld 25 gedraaid en met kerst en oud en nieuw sta ik ook elke dag omdat ik mijn collega's een vrije dag wenste te geven. En ik wordt altijd gebeld als ze een zieke hebben (en dat hebben ze nu veel) en ik kan dan altijd wel een paar uurtje bij schieten....

[edit; de 4 pakketten kwamen van mam (2x, 1 van haar en 1 van de baas van mijn vader) en van vriend mam (1x) en dus mijn eigen]

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:58

Ik heb hem zelf samengesteld voor al mijn collega's :D
Hoofd is een zwarte softshelljas, met rode voering, goede reden om mijn 'rode' setje af te maken met een paar peesbeschermers *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 10:58

Geen kerstpakket hier. Ik heb er wel één verstuurd naar een gezin dat het moeilijk heeft. Pakket was 15,9 kilo met lekkers te eten en drinken, versgemalen bonenkoffie, verschillende soorten thee, kaarsen, cadeautjes en een Netflix abonnement :).

De pakketten verschillen wel enorm per bedrijf zie ik :D.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:10

iris, een prullenbak van autobanden zou ik nou juist gaaf vinden!

wat is het toch moeilijk om iedereen tevreden te stellen he? ben blij dat ik geen kerstpakketten hoef samen te stellen voor mijn werk. Iedereen heeft immers andere wensen etc.
Lees hier gelukkig weinig gemopper, maar hoor dat soms wel. Echt ondankbaar vind ik dat.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 11:14

Kaygee schreef:
Wij kregen dit jaar een cashmere sjaal en een fotolijstje van sloophout.

M'n moeder kreeg exact hetzelfde..
Ook werkzaam in de zorg?

Wij krijgen een VVV bon en een leuk pakket uit Italië <3 Met pasta, sausjes olijfolie en dergelijke.
Vrijdag ophalen en dan zal ik een foto maken :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:27

_San87_ schreef:
Geen kerstpakket hier. Ik heb er wel één verstuurd naar een gezin dat het moeilijk heeft. Pakket was 15,9 kilo met lekkers te eten en drinken, versgemalen bonenkoffie, verschillende soorten thee, kaarsen, cadeautjes en een Netflix abonnement :).

Superleuk San! Ik verzorg ook altijd een pakket voor iemand in mijn omgeving. Heb geen mensen die het moeilijk hebben zover ik weet, maar maak wel altijd iets voor iemand die een steuntje verdiend of zelf geen kerstpakket krijgt. Meestal met lekkere zelfgemaakte koekjes, broodje, flesje wijn enz.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:20

secricible schreef:
_San87_ schreef:

Superleuk San! Ik verzorg ook altijd een pakket voor iemand in mijn omgeving. Heb geen mensen die het moeilijk hebben zover ik weet, maar maak wel altijd iets voor iemand die een steuntje verdiend of zelf geen kerstpakket krijgt. Meestal met lekkere zelfgemaakte koekjes, broodje, flesje wijn enz.

Ik vond het heel leuk om te doen :j. Ik doe met kerst eigenlijk altijd wel zoiets. Vorig jaar twee vintage jurken weggegeven, dit jaar dan een kerstpakket gemaakt.

De actie waar ik aan deelnam is specifiek voor mensen die zelf geen geld hebben om eens iets nieuws te kopen of kerst te vieren, allemaal via een forum. Ga het volgend jaar weer doen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:20

Hier nog geen kerstpakket. Wel erg benieuwd :) Vorig jaar had ik VVVbonnen... liggen er nog steeds...

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 14:24

Hier krijg ik geen kerstpakket denk ik. Vorig jaar werkte ik ook al bij het bedrijf en zag foto`s van veeeel kerstpakketen. Helaas geen een gekregen.

Er is daarna veel opheffing geweest omdat ze onderscheid maakten tussen 3 groepen en dus elke groep een andere kreeg. en er waren dus veel jalourse mensen. Dit jaar daardoor waarschijnlijk geen een.

Wel jammer werk ik eindelijk voor een bedrijf krijg ik niks :=