Ik had altijd een ochtendhumeur, maar door medicatie is dat wel zo'n beetje over, wordt alles heeel erg druk
Maar dat is niet voor iedereen de oplossing
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

eclair98 schreef:Ik kan niet slapen als ik mijn wekker zet, ik moet mijn telefoon gebruiken. Ik kan wel janken als ik dat piepje hoor, alleen al van schrik.
Ik had altijd een ochtendhumeur, maar door medicatie is dat wel zo'n beetje over, wordt alles heeel erg drukMaar dat is niet voor iedereen de oplossing
.
Ik bek of snauw niet, maar láát me ook gewoon even. Dan kom ik vanzelf in de 'aan-stand'. Afgelopen jaren ook twee flinke reizen met mijn mams gemaakt, waarin we regelmatig rond 7 uur 's ochtends op moesten staan. Mams en ik kennen elkaar goed
En mams weet dat ze tegen me kan kletsen als ik zelf ook begin te praten. Tot die tijd laten we elkaar vooral met rust, en dat werkt super.
. Dusdanig dat ik mijn katten soms afsnauw als ze 's ochtends aan het mauwen zijn en ik een enkele keer jankend aan mijn ontbijt zit
. Opstaan is gewoon echt niet aan mij besteed en ik hoop nog steeds dat ik ooit iets tegenkom wat de ochtenden iets makkelijker maakt.