Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ook met hem ga ik al tijdje door een deur! Maar toch mis ik een puzzelstukje in me leven en tja wat is een puzzel met een gemiste stuk zo voelt het voor mij gewoon! En mijn puzzel zal dus nooit afkomen! En dan denk ik waarom als je een herseninfarct heb hoor ik het van andere wat als die straks in zijn kist ligt voor mij blijft me vader een held waar ik afscheid van mag nemen en de heks mij dat ontneemt LinsxDot schreef:Dat is juist mijn vader was vrachtwagen chaffeur en was alleen savonds laat thuis op zijn manier was hij me maatje tot "de gestoorde heks " in beeld kwam! Ik weet ook dat contact nooit meer zelfde zal zijn als dat was haar kids zijn geweldig en ik ben stuk stront! Ik kan het soms redelijk los laten maar zoals me broer kind heeft gekregen en ik misschien in de toekomst of ga trouwen wie geeft me weg met kerst dat soort dingen maakt me wel verdrietig! Ik wil wel brief sturen en denk dat hem dat goed zou doen! Maar vrees dat zij hem verscheurd
En ik denk vanaf mijn 13de ongeveer dat het contact verwaterde met mijn vader, ik heb hem eens 4 jaar lang niet meer gezien. Maar ook hij deed geen moeite om contact te leggen.
Kingeping schreef:LinsxDot schreef:Hij zit in de ziektewet vanwege zijn verlamming van herseninfarct
Ken je geen mensen die hem persoonlijk opzoeken?
) LinsxDot schreef:Had heel druk geen tijd om te reageren!
Wat vinden jullie de brief wel of niet sturen en dan maar zien of die het leest! Heb er ingezet dat ik me maatje mis en de man die mij opgevoed heb niet meer ken als hoe die was! En wat hem gelukkig maakt om zo te zijn hoe die is!
Hij zal als die het leest response moeten zoeken via telefoon want ik ben verhuist en niemand weet mijn adres ( nu lijk ik wel ondergdoken)
GabberGill schreef:Ik zie vele verhalen. Mijn vader is er gewoon, maar ik heb een kleine meid van 16 maanden en haar vader heeft echt nooit, maar dan ook nooit enige interesse in haar getoond. Ik heb een geweldige vriend die haar als zijn kleine ziet en ze zijn echt leuk samen. Ooit komt het ervan dat ik haar moet vertellen hoe of wat. Dat moment maakt me wel bang. Hoe gaat ze zich voelen en hoe of wat wil ze er verder mee. Ik hoop dat hij buiten beeld blijft, maar dat is niet aan mij. Zij maakt dadelijk haar eigen keuzes, maar wil haar behoeden voor iemand die zo laks is en bier en drugs in het weekend belangrijker vindt.