Knert schreef:Mij juist 15 eraf terwijl ik al een normaal gewicht had.

Nachocheese schreef:Ik kom het gelukkig ook hebben

maar 3 eraf zou wel net iets fijner zijn, dus wil je hebben?

Citaat:
Ik viel af door maag en slaapproblemen wat maar aan bleef houden. Ik sliep een uur per nacht en at daardoor bijna niet meer.
De HA adviseerde gewoon wat minder hooi op mijn vork te nemen. En doordat mijn relatie voorbij was, dacht zij dat dit de druppel was en ik enkel wat break up stress had.
Inmiddels, na 10 maanden, slaap ik alweer veel beter. Maar heb inmiddels wel een ongewenst eetprobleem ontwikkeld. Mijn maag zit vol na een koekje.. en bij minste of geringste stress wil het helemaal niets. Het is echt een wonder dat het slechts bij 15 kilo is gebleven.
En met 15 kilo lichter bedoel ik dus... dat dit de stand van nu is. Deze week alweer een kilo afgevallen. 1 Paard verkocht, gestopt met hardlopen. Mijn jonge paard aangehouden maar daar rij ik bewust niet op.
Nog 4 kilo en ik heb een ondergewicht en minder dan 10% vet.
Mijn omgeving reageert heel positief omdat ze zien dat ik veel ben afgevallen. Maar niemand die door heeft dat dit juist frustrerend is.
Mijn huisarts wil het meer tijd geven.
Inmiddels woon ik dus weer thuis (ouders) omdat ik destijds gek werd door mijn slaapproblemen. Verder gaan we lekker volvreten met de feestdagen met de hoop dat dit gaat lukken.
Zo lang verhaal zeg.
Oh,
sorry dat is geen leuke manier om 15 kilo te verliezen.. Hopenlijk dat het nu stabiel blijft of dat je weer op je normale gewicht komt..
Heel veel succes en plezier in 2017 toegewenst !