Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:De folder ‘Omgaan met jeuk’ van het Diaconessenhuis is een bewerking van de gelijknamige folder van het UMCU. Hierin staat onder andere welke factoren jeuk kunnen verergeren, namelijk water, zeep, droge lucht, warmte, transpiratie, wol, alcohol, uw psychische gesteldheid en algehele conditie.
xPabloBokt schreef:Misschien zit het hem dan in het wasmiddel? Er is ook wasmiddel van Neutral, is dat geen optie?
Ook steeds meer biologische groentes en minder zielig vlees, minder smaakversterkers rotzooi enzo, ze gaan goed met hun tijd mee
deo kan ik wel naar kijken, en dan verschillende uitproberen. en wasmiddel kijk ik dan tegelijk ook
)

lieflampje schreef:Misschien een hele stomme gedachten, maar ligt het misschien aan je wasmachine? Ik heb in het verleden ook iets soortgelijks gehad met shirtjes dat ze in eerste instantie lekker fris roken maar in een mum van tijd zat er een hele rare
lucht aan. Later bleek dat ik "vetluis" in mijn wasmachine had.
dank je wel!
ik moet echt nog wachten tot het gedroogd is voordat ik mijn shirts weer aantrek
c_alsemgeest schreef:Is vaak wel zo prettig inderdaad
geen aanrader, je hebt het gevoel of je het i jou broek gedaan hebt
en mijn shirt is veel zachter voor mijn gevoel dan wanneer ik het zonder azijn was.