Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mavelle schreef:Is het nou werkelijk zo erg om even twee uurtjes informeel te babbelen met vriendelijke collega's? Die speciaal een moment op de dag voor je vrijhouden omdat ze je gaan missen? Het is niet eens een verrassing meer dus je kunt je er zelfs op voorbereiden.
Mavelle schreef:Is het nou werkelijk zo erg om even twee uurtjes informeel te babbelen met vriendelijke collega's? Die speciaal een moment op de dag voor je vrijhouden omdat ze je gaan missen? Het is niet eens een verrassing meer dus je kunt je er zelfs op voorbereiden.
verootjoo schreef:Van een nachtje wat minder slapen ga je toch niet dood![]()
Even twee uurtjes informeel... Who cares? Of doe je ook nooit mee aan teamuitjes?
Dorus schreef:verootjoo schreef:Van een nachtje wat minder slapen ga je toch niet dood![]()
Even twee uurtjes informeel... Who cares? Of doe je ook nooit mee aan teamuitjes?
En kortzichtige mensen zoals jij, die zich niet kunnen verplaatsten in een ander, zijn het grote probleem. Ik zou volledig uit m'n flos gaan als mijn wensen niet gerespecteerd worden. Temeer er in dit geval is aangegeven dat een eigenlijk onwenselijke koffie met gebak afscheid gezien de situatie wel geaccepteerd kan worden. Geef ze een vinger en ze nemen je hele arm...
TS heeft al concessies gedaan door aan te geven een afscheid met koffie en gebak en een praatje te kunnen accepteren, ook al zoekt ze dat eigenlijk ook niet. Ik snap niet waarom er mensen zijn die hun zin door moeten drammen, omdat zij van mening zijn dat het nodig is.
Ik zou het bij de leidinggevende aangeven. Dat je lucht heb gekregen van de plannen die ondanks jou hele duidelijke wens toch doorgezet gaan worden en dat ze er maar een stokje voor moet steken. Jammer van het werk dat ze erin hebben gestoken, maar dan hadden ze maar moeten luisteren.
Shirley schreef:Het is op je werk, dus niet dat het hele circus je thuis op staat te wachten of iets anders gruwelijks, zoals geblinddoekt afgevoerd worden voor een tweedaagse Rijnreis