'Mannelijke' hobby's?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 22:29

Ik wil ook heel graag gaan motorcrossen ja, alleen heb ik maar een beperkt budget. Motorcross past er echt even niet bij :Y) :')

Emori

Berichten: 13137
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Fryslân

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:35

Ik ben gek van motorsport en heb ook jaren geholpen in een Dutch Superbike team. Zodra ik op het tt circuit kom begint mijn hart sneller te kloppen <3
Mensen die me niet kennen zoeken dat ook niet achter mij :P

Melisjeee
Berichten: 1335
Geregistreerd: 09-04-13

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:43

Ik ben al sinds ongeveer mijn 12e in de weer met schieten.
Eerst altijd luchtgeweer op hoog niveau geschoten en nu eigenlijk alleen nog maar recreatief met vuurwapens, maar zodra je zegt dat je een wapenvergunning hebt staan alle ogen op je gericht als vrouw :wow:
Oh en zeer groot fan van het motorrijden en dol op het klussen aan mijn eigen motor of die van vaders!

Megane

Berichten: 740
Geregistreerd: 24-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:45

Karpervissen :D
Meestal samen met mijn vriend. Erg grappig als andere vissers even een praatje komen maken, ik wordt vaak wat gek aangekeken en ze knopen een gesprek aan met mijn vriend haha.

Urbiezira

Berichten: 2920
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:45

Hier ook een raceauto en gamermens! :D F1 sinds een paar jaartjes, de opstapklasses naar F1, en sinds vorig jaar ook de "echte" race-auto's zoals de Porsche! En ik heb natuurlijk zelf een pak en kart graag 8-) reis er ook graag voor rond, kost bakken met geld maar ja, dat was ik toch al gewend met de paarden :+

Leuk om te lezen wat voor "mannenhobbies" hier allemaal aanwezig zijn!

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:49

Ik kijk alle wedstrijden van Feyenoord.
Ga mee naar de kuip en word dan praktisch als one of the guys beschouwd.
En als ze scoren of een kans missen sta ik het hardst te schreeuwen. _O-
Kan zo heerlijk m'n frustraties kwijt daar!
Niemand in m'n omgeving begrijpt het.
Annnddddddd..... I REALY DON'T CARE *\%/*

Rex_Rolfo

Berichten: 5392
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:57

MissToseland schreef:
Ik ben gek van motorsport en heb ook jaren geholpen in een Dutch Superbike team.

TKR 52?

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:59

Baseball. Zelfs mijn leerkracht (was wel een vervanger) reageerde alsof het een wonder was. We hebben een toon je sport op school dag: in sportkleding gaan levert je een extra punt op :) mijn leraar vond het wel cool een 13 jarig meisje dat met een echte knuppel komt afzetten... Zijn reactie: cool!! Mag ik eens vasthouden? Ik: jahoor. Hij opnieuw "Mag ik die hele de les bijhouden?" Ik "nee meneer" Zo van, ja meneer dat is nu toch wel echt raar...

Esmee_RS

Berichten: 4903
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 23:59

Urbiezira schreef:
Hier ook een raceauto en gamermens! :D F1 sinds een paar jaartjes, de opstapklasses naar F1, en sinds vorig jaar ook de "echte" race-auto's zoals de Porsche! En ik heb natuurlijk zelf een pak en kart graag 8-) reis er ook graag voor rond, kost bakken met geld maar ja, dat was ik toch al gewend met de paarden :+

Leuk om te lezen wat voor "mannenhobbies" hier allemaal aanwezig zijn!

Wat leuk, doe jij ook echt wedstrijden? :D

kosseh

Berichten: 2633
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 00:39

Ik basketbal, niet echt mannelijk maar zijn toch veel minder vrouwen teams dan mannen teams.

Verder hou ik van natuurkunde en sterrekunde. Op de opendag van het nikf stonden ze dus ook heel raar te kijken dat ik het antwoord goed gaf op de vraag. Zat tussen allemaal grijze truien mannen als toen 17 jarig meisje in fel roze vest en kon het antwoord geven.

Verder wil ik heel graag mijn moter rijbewijs

Oja verder vind ik luchtbuggs schieten heel leuk. Wordt alleen nog steeds raar aangekeken op vakanties enzo als ik mee wil doen. Maar als ik dan eenmaal mag schieten zijn die blikken echt leuk..
hebben er thuis 3:) en schiet daar mijn vader en broer er uit

Alik

Berichten: 842
Geregistreerd: 21-02-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 01:13

*\o/* ik ben atijd stiekem een beetje blij als ik iets moet hebben waarvoor ik naar een doe het zelf winkel moet. Qua sporten ben ik vrij autistisch alleen van de paardensport maar daarnaast ben ik graag aan het klussen. Gelukkig heb ik mn eigen huis dus mag ik me ook aardig uitleven :)

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 01:30

Ohja...! En ik volg de Dakar *\o/*
Dragonball Z (en GT) heb ik ook gezien :j

Op de PlayStation kijk ik graag met m'n vriend mee,vooral naar de race spellen of assasins creed. Zelf spelen is me helaas na vele malen proberen nog steeds niet bevredigend gelukt. Mijn coördinatie met de controller is gewoon om te huilen. -O-

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 01:32

Ik hou schijnbaar meer van mannenmuziek.
Ben dol op auto's.

Yunaa

Berichten: 2725
Geregistreerd: 02-10-08
Woonplaats: De Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 02:03

Ik ben een echt meisje-meisje en mensen kijken me daardoor ook echt gek aan; maar ik ben een onwijze autogek. Niet de saaie dagelijkse auto's, maar echt de gave auto's. Ik ben lid van de Autoreview en ben elke maand weer blij als het blad door de brievenbus valt.

Op de weg ben ik net een knul: "Wauw, daar rijdt een Porsche Cayenne! Kijk daar: een Audi RS6 in het mat grijs met zwarte velgen. 8-) "

Daarbij ben ik nog eens hele erge Audi fan, dus alle types ken ik op mijn duimpje en ben inmiddels al zo ver dat ik ze herken aan de grill *\o/* .

Maar ik kan er niks aan doen :') , ik vind auto's gewoon echt het einde :j

Op de smart tv gaat ook regelmatig de boxen aan en dan op YouTube kijk ik naar auto's die door Autoweek worden getest. Wat kan ik daar van genieten!
Laatst bijgewerkt door Yunaa op 03-12-16 02:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 02:04

Yunaa schreef:
Ik ben een echt meisje-meisje en mensen kijken me daardoor ook echt gek aan; maar ik ben een onwijze autogek. Niet de saaie dagelijkse auto's, maar echt de gave auto's. Ik ben lid van de Autoreview en ben elke maand weer blij als het blad door de brievenbus valt.

Op de weg ben ik net een knul: "Wauw, daar rijdt een Porsche Cayenne! Kijk daar: een Audi RS6 in het mat grijs met zwarte velgen. 8-) "

Daarbij ben ik nog eens hele erge Audi fan, dus alle types ken ik op mijn duimpje en ben inmiddels al zo ver dat ik ze herken aan de grill *\o/* .

Maar ik kan er niks aan doen :') , ik vind auto's gewoon echt het einde :j

Ik dacht dat elke vrouw dit had.
Niet dus? -O-

Hutcherson

Berichten: 7504
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 05:00

Niet echt hobbys die ik nog dagelijks uitvoer maar ik heb jaren gedrumt. Ook in een slagwerkgroep. Ik interesseerde me vroegen erg in schietkunst (met wapens) en zou graag leren boogschieten. Ook hoe ik me inderdaad bezig met formule 1, weet er niet het fijne van maar volg het wel al jaren. Verder wil ik graag gaan krav maga'en.. Niet echt prinsesjesachtig.. En vinden crossen met paarden erg gaaf (keer iets anders dan dressuur)

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 08:15

Hier ook een gamer! Zeker per dag wel een uur of 3. Ook houd ik van karten, paintball en rugby. Laatste mag ik alleen niet doen vanwege mijn knieën, maar vind het heerlijk om te zien.

djodjodjo

Berichten: 2331
Geregistreerd: 14-08-05
Woonplaats: World

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 08:37

Wat leuk om alle "mannenhobbies" voorbij te zien komen!
Ik heb met begin 20 mijn motor rijbewijs gehaald, ga graag mountainbiken en doe aan krav maga. Hoewel er in al die wereldjes steeds meer vrouwen bijkomen is de balans echt nog geen 50/50. Maar ieder zijn ding.
Denk dat ik m'n soort van modder- en snelheidsliefhebbende kant hier goed in kwijt kan, maar ik kan net zo goed ook genieten van mooie jurkjes, lingerie en make-up hoor :D

Tinkermuts

Berichten: 9399
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 08:52

Hier ook 1 met beetje mannenhobby. Wij hebben een Quad. 700 cc Kodiak. Geen kleintje dus. Vind het helemaal te gek om met de 4x4 club op stap te gaan, zijn naast mijn mannetje ook alleen maar kerels haha. En dan heerlijk overal door en overheen raggen op een tankbaan oid en geheel onder de modder zitten na aflooop. Geweldig...men goed voor je huid haha. De mensen om ne heen vinden me een stoer wijf.. .leuk om te horen

Urbiezira

Berichten: 2920
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:16

Esmee_98 schreef:
Urbiezira schreef:
Hier ook een raceauto en gamermens! :D F1 sinds een paar jaartjes, de opstapklasses naar F1, en sinds vorig jaar ook de "echte" race-auto's zoals de Porsche! En ik heb natuurlijk zelf een pak en kart graag 8-) reis er ook graag voor rond, kost bakken met geld maar ja, dat was ik toch al gewend met de paarden :+

Leuk om te lezen wat voor "mannenhobbies" hier allemaal aanwezig zijn!

Wat leuk, doe jij ook echt wedstrijden? :D


Nee, helaas geen wedstrijden! Ga mee naar die van mijn vriend, die racet internationaal Porsches :o dus krijg ook nog eens de inside stories mee, is echt heel gaaf! :j

amyyy55

Berichten: 1645
Geregistreerd: 28-11-10
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:19

gamen is allang nietmeer een 'mannenhobby', maar dat en kickboksen vind ik erg leuk. Vinden ze ook nog wel raar xD
Verder weet ik niet of mijn interesses per se 'mannelijk' zijn :)

Quebelle

Berichten: 7621
Geregistreerd: 08-03-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:32

Bralindy schreef:
Hier ook een gamer! Zeker per dag wel een uur of 3. Ook houd ik van karten, paintball en rugby. Laatste mag ik alleen niet doen vanwege mijn knieën, maar vind het heerlijk om te zien.

Rugby mag ik niet doen vanwege mijn rug maar ik heb mij in september aangesloten bij de lokale vrouwenploeg _O-

Anoniem

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:38

Ik alleen maar eigenlijk. Ik speel drums en basgitaar, beide instrumenten die je niet vaak door een vrouw bespeeld ziet worden. Verder kite ik heel graag en ben meestal een van de weinige, zo niet enige vrouw op het water. Zo'n 10% van de kiters is vrouw. Met surfen, snowboarden en longboarden zijn wel wat meer dames te vinden, maar ook daar wordt ik meestal door de jongens omringt. En als ik vertel dat ik graag alleen reis, krijg ik standaard de reactie 'hoe is dat als vrouw?'.

Tja, ik ben eraan gewend en vind het eigenlijk wel lekker om steeds omringt te zijn door mannen. Ze zijn vaak wat nuchterder en durven meer, en dat helpt mij ook om mezelf te pushen :j

UltimOo

Berichten: 3759
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Grunn

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:46

Yes.. wat jij met F1 hebt Joolien heb ik met MotoGP. Diehard fan, elk jaar naar de TT enzo. Elke race volg ik, zet er m'n wekker voor als het een keer in de nacht/vroege ochtend er op is. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen haha :D

Walkure

Berichten: 1400
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: 'Mannelijke' hobby's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:55

Ik ben een hele tijd actieve voetbal fanaat geweest, nu iets minder.
Wel ben ik nog volop een gamer, merk dat jongens t altijd helemaal geweldig vinden maar bij de meeste meiden vertel ik t eigenlijk niet :-)

Ik heb vooralsnog alleen een playstation en mijn vriend alleen een pc dus verder dan Rocket League (wat trouwens echt een fantastisch spel is) is er helaas nog geen crossplay. Zelf speel ik graag uncharted, assasins creed, far cry etc.