. Blijkt dat als je een blaadje eraf haalt op de goede manier, er een compleet nieuw plantje uitkomt.. Heb zo'n 20 kleine plantjes erbij gekweekt, krijg volgend jaar vrees ik ruimte tekort omdat ze zo hard groeien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Blijkt dat als je een blaadje eraf haalt op de goede manier, er een compleet nieuw plantje uitkomt.. Heb zo'n 20 kleine plantjes erbij gekweekt, krijg volgend jaar vrees ik ruimte tekort omdat ze zo hard groeien
Breathe schreef:Tellen vetplantjes. Blijkt dat als je een blaadje eraf haalt op de goede manier, er een compleet nieuw plantje uitkomt.. Heb zo'n 20 kleine plantjes erbij gekweekt, krijg volgend jaar vrees ik ruimte tekort omdat ze zo hard groeien
Arashah schreef:Breathe schreef:Tellen vetplantjes. Blijkt dat als je een blaadje eraf haalt op de goede manier, er een compleet nieuw plantje uitkomt.. Heb zo'n 20 kleine plantjes erbij gekweekt, krijg volgend jaar vrees ik ruimte tekort omdat ze zo hard groeien
dat probeer ik ook maar! er is ooit een takje van tomatenplant afgebroken, die heb ik in water gezet en had wordtel gegregen XD
. Heb weleens een blad gevonden op de grond, zat al een nieuw plantje aan met wortel en al. Een van mijn harige vetjes is ook iets te goed in vermeerderen, daar groeit elke keer als een blaadje eraf valt een nieuw plantje op die plek, ben benieuwd hoe dat er over een tijdje uit gaat zien..
.
en het boek Le Petit Prince in verschillende talen. Qua woordenboeken heb ik nu 22 verschillende talen en van een aantal talen ook drie verschillende uitgaves of zo haha. Le Petit Prince heb ik in 14 verschillende talen.
. Mijn vader is eigenlijk 'mijn verzameling' woordenboeken al gestart. ik borduur er meer op voort, denk ik.
Ik gok helaas wel dat zodra ik er eentje heb er elke week wel een bit bijkomt.. Arashah schreef:ik heb altijd halsters gespaard, iedere week een nieuwe gekocht XD maar niet echt bijzonder.. ik heb nu dat probleem dat ik katoenwol koop om oornetjes te maken XD