Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus zelfs in dit topic wou ik even een stiekeme stille meelezer zijn
Arethe schreef:Daarnaast gaat heel veel (on)bekenden ook niet echt aan. Ik ben nu zwanger en vind het heerlijk om daarover te lezen. Maar om al m'n kwaaltjes, stribbbelingen met hormonen & ditjes en datjes online te gooien voor iedereen te lezen, nah niet mijn ding. Daar heb ik wel van geleerd.
. Leen schreef:Hier ook een stille meelezer, ik probeer wel iets te zeggen als ik echt iets toe te voegen heb. Voor de rest ben ik maar in een paar topics actief. Maar ik volg veel topics die ik dan ook elke dag lees, maar misschien maar 2 berichten geplaatst heb.
Het is zelfs zo erg dat ik bij dit topic dacht "Dat ben ik ook ja *klikt op eigen berichten* hmm... toch maar even wat zeggen *klikt op terug*"dus zelfs in dit topic wou ik even een stiekeme stille meelezer zijn
ook hier veel meelezers dus
Mutsie93 schreef:Hier ook een stille bokker. Ik zit elke dag veel te lang op bokt maar reageer niet vaak. Ik volg veel maar vind de reactie die ik in mijn hoofd heb vaak onnodig of hij is al geplaatst. En discussie topics daar waag ik me niet aan, ik lees ze graag maar durf eigenlijk niet te reageren.