Ik weet het nog niet, mijn vriend moet die week gewoon werken dus dan is het wel zaterdag oudjaar, zondag nieuwjaar en maandag ook weer werken. Lijkt me veel gedoe om dan weg te gaan.
dems75
Geplaatst: 06-12-16 08:17
ik 'vier' het thuis met mijn schoonouders Mijn vriend moet die nacht werken (politie) en ik blijf bij de katten en honden. We wonen in een gehucht dus mijn schoonouders zijn zo lief om mij gezelschap te houden. Ik heb echt de meest toffe schoonouders ooit.
Anoniem
Geplaatst: 06-12-16 08:27
kohtje schreef:
Heerlijk in mijn bed. Hoogstens even wakker als het vuurwerk begint.
Dit!
Ik was eventjes bang dat ik zo ongeveer de enige zou zijn . Maar er zijn gelukkig meer "saaie" mensen zoals ik op mijn werk word bestempeld .
Ik ga er eventjes uit om bij de paarden te kijken, maar dat is alles. Doe ik al jaren zo.
Ik ben bij de paarden. Helaas geen stal om ze in te zetten die dicht kan en we hebben een nieuwe sinds 5 weken die nogal eens door de draden heen gaat dus mijn oud en nieuw breng ik door in het weiland met een paard aan de lange lijn.
Daihyo
Geplaatst: 07-12-16 13:15
Normaal erg saai en alleen of met mijn nichtje die ook altijd alleen was (ben altijd vrijgezel geweest met Oud&Nieuw ). Maar dit jaar wel plannen. Mijn beste vriendin + man + kinderen komen naar mijn vriend + dochter + mijn persoontje. Gezellig gourmetten met de kids. Mijn vriend en beste vriendin hebben elkaar nog niet ontmoet, dus dat is meteen de kennismaking En voor het vuurwerk gaat vriendin weer naar huis, want de oudste wil slapen als de knallen beginnen
Woon sinds 2 maanden in Engeland, dus vieren Oud en Nieuw ook hier Bedoeling is dat we naar een pub gaan in Gloucester waar een paar vrienden van ons in een band spelen die avond. Daarna bij vrienden thuis de rest van de nacht doorbrengen
Nayomie
Geplaatst: 07-12-16 14:24
Wat een diverse plannen hier zeg! Leuk dat je je jaar gaat omgooien met O&N Amanda. Leuk!
Bijzonder om het daar dan mee te maken, Felinde!
Heel eerlijk moet ik even kijken hoe ik dit jaar ga doen. Normaal vier ik het altijd met familie. Dit jaar is het eventjes anders. Even kijken wat vriendlief dit jaar gaat doen, hoe we het eventueel samen ga vieren. Ligt er aan of hij moet werken of niet. Mocht hij moeten werken, dan vier ik het met de familie zoals ieder jaar
Ik ga de dag ervoor zorgen dat ik de boodschappen ophaal of bestellen en dan oudjaarsdag ophalen. Schaal maken met diverse hapjes erop, comfi kloffie aan, ramen potdicht, gordijnen toe, muziek/tv aan en extra verstopplekjes creëren voor de katten. En daarna met warme chocomelk baileys/witte wijn op de bank met een dekbedje films kijken en forummen enzo tot diep in de nacht.
Stippie
Geplaatst: 08-12-16 00:15
Wij vieren het zoals elk jaar weer lekker op stal. Kachel aan, radio of laptop met filmpje aan, drankjes en (warme) hapjes er bij en dan om 12uur de paarden wakker maken in de paddock om mee naar het vuurwerk te kijken in de verte in de woonwijk. Is over het algemeen wel erg gezellig en gelijk veilig voor als er toch eens wat gebeurt.
Edit, oh en met de hond(en) er gezellig bij, vaak lekker liggend in de hooi bakken.
Laatst bijgewerkt door Stippie op 08-12-16 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt
__Sannne
Geplaatst: 08-12-16 00:18
enamorada schreef:
Niks helaas... 'Vriendinnen' hebben plannen gemaakt en ik ben zoals gewoonlijk niet uitgenodigd en er is zogenaamd geen plek meer voor iemand erbij.
Lekkere vriendinnen zijn dat dan.. Zou ik snel klaar me zijn.
Nymphe
Geplaatst: 08-12-16 00:32
Wij zitten net in ons eerste huis dus dit jaar komt de vriendengroep naar ons toe. We beginnen 's middags met gourmetten en dan wordt de rest van de avond spelletjes doen met hapjes en oliebollen en de tv met top2000 aan op de achtergrond. En de meesten blijven slapen dus de volgende ochtend komt er uitgebreid ontbijt op tafel. Alleen maar gezelligheid dus
EliseXJoelle
Geplaatst: 08-12-16 00:39
Wij zijn dan in Tsjechie, om 00:00 zitten wij op de weide, controleren de paarden en genieten vanaf de berg van het vuurwerk
enamorada
Geplaatst: 08-12-16 08:17
__Sannne schreef:
enamorada schreef:
Niks helaas... 'Vriendinnen' hebben plannen gemaakt en ik ben zoals gewoonlijk niet uitgenodigd en er is zogenaamd geen plek meer voor iemand erbij.
Lekkere vriendinnen zijn dat dan.. Zou ik snel klaar me zijn.
Wij vieren het met onze dochter en vrienden, nog geen idee of het bij ons of bij hun is... We hadden het al over pizarette of winterbbq (maar dat is eigenlijk alleen leuk als er sneeuw ligt) en verder pyamaparty haha gewoon rustig aan dus...
xApple
Geplaatst: 08-12-16 08:48
Ik weet het nog niet.. Ik wel graag bij 1 stel vrienden gaan vieren en mijn vriend bij een groot deel van de vriendengroep. Maar ik vind een aantal van hen niet zo leuk dus ja geen idee we zien wel. In ieder geval bij vrienden thuis.
Geen oliebollen en lekkere hapjes dit jaar jammer genoeg.
Werken tot 17.00 denk ik en dan lekker klaarmaken om vervolgens te gaan eten met de vriendinnengroep. We doen allemaal iets maken en dat zetten we dan op een tafel. Een soort tapas dus, vorig jaar gingen we in een tapas restaurant uiteten maar dit jaar moeten sommige tot later werken dus dan maar zo!
Tegelijkertijd zal de drank al wel rijkelijk vloeien en we gaan om 00.00 even naar buiten om vuurwerk te kijken, en dan nog tot een uur of 1 drinken om vervolgens naar de kroeg te gaan en daar tot een uur of 7 te blijven! Wel gezellig dat we dan met de hele groep samen zijn (14en ongeveer)
Vier het voor het eerst met m'n vriend samen. Gezellig in zijn huis. Er komen nog wat vrienden, gaan we gourmetten en oliebollen en veel lekkers eten
Pinda_Dipje
Geplaatst: 12-12-16 07:07
Wij zijn dit jaar lekker samen thuis. De rieten kap van onze boerderij beschermen en al onze beestjes er doorheen slepen.
Flowery
Geplaatst: 12-12-16 08:03
Ik zit, net als vorig jaar, weer bij mijn schoonmoeder thuis Komt vaak nog wat familie van mijn vriend zijn kant en dan zitten we een beetje te borrelen voor de tv tot 0:00u. Ik lig dan graag 0:15u in mijn nest, ik ben geen avondmens
Mijn vader is jarig op de 31e, dus vier ik het daar. Samen met mijn vriend, zus en haar zoontje. Lekker samen eten (deze keer nostalgisch vonduën), dan iets van een spel of wandeling doen, naar het vuurwerk kijken en dan na een uur of 1 weer naar huis. We steken ook nog wat vuurwerk af.
Kabayo
Geplaatst: 12-12-16 08:18
Of ik ga met mijn vriend de hele avond bij mijn ouders zitten, en dan 12 uur even vuurwerk kijken, drankje doen op de bank en op bed
Of even naar vrienden toe. Maar niet zozeer de stad in. Ook gewoon gezellig op de bank, vuurwerk kijken, en dan naar huis