Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Ezra schreef:Vergeet niet dat de ANWB een vereniging is die niet als doel heeft winst te maken. Daarom zul je er gemiddeld goedkoper uit zijn dan een bedrijf dat wel winst wil maken.
Goof schreef:Ik ben nergens lid van, nooit geweest. Heb ooit 1x ANWB nodig gehad en dan betaal je eenmalig extra kosten omdat je geen lid bent. Mocht dat nodig zijn dan wegen die kosten nooit op tegen een lidmaatschap waar ik nooit gebruik van maak en ben ik alsnog vele malen goedkoper uit. Prima.
Rije schreef:Goof schreef:Ik ben nergens lid van, nooit geweest. Heb ooit 1x ANWB nodig gehad en dan betaal je eenmalig extra kosten omdat je geen lid bent. Mocht dat nodig zijn dan wegen die kosten nooit op tegen een lidmaatschap waar ik nooit gebruik van maak en ben ik alsnog vele malen goedkoper uit. Prima.
Dan ben je dus wel lid Goof, want als de ANWB je heeft geholpen moet je nu lid zijn. Tenzij je het gelijk alweer hebt opgezegd.

Ook dit was in het buitenland en is perfect opgelost door de ANWB en de reisverzekering.
en ik ben vanaf m'n 18e lid en heb wel een paar keer met pech gestaan. 1 keer stond ik ergens en toen kwam m'n vader me helpen Haha was best grappig.
tank leeg, benzine in plaats van diesel getankt..
. Maar super geholpen. Gelukkig had ik ook de service erbij genomen voor een gratis leenauto. Tweede keer had ik een lekke band bij mn werk. Netjes ter plekke gemaakt, nu een jaar geleden en rij er nog mee rond. Ik kom best vaak op de weg, door heel Nederland en België, dus ik vind het fijn als ik makkelijk geholpen wordt dan. Mn auto is niet heel nieuw of jong meer dus dan is het ook handig KimL86 schreef:Mer1980, dat wist ik niet.
Tijd om over te stappen dan
Helaas is de anwb nog steeds niet per maand te betalen anders bleef ik lekker bij de anwb.