Vader en zijn nieuwe vrouw krijgen een kind..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 06:48

Mijn mening die man is je niet waard. Mijn nicht had hetzelfde aan de hand. Het is echt vlak voor de dood van mijn oom goed gekomen. Toen hij besefte dat hij niet meer lang te leven had en verder niemand meer had....

Het is altijd een egoïstische man geweest. Afgaande van wat ik heb meegekregen zou ik persoonlijk geen contact meer willen. Het leek op psychische oorlogsvoering met alleen maar verliezers.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 09:39

Koper schreef:
_San87_ schreef:
Hopelijk is je 'vader' meer vader voor zijn komende kind dan hij voor jou ooit is geweest, zo'n vader gun je niemand.

Sterkte, TS :*.

Wat een rotopmerking. Weet je veel wie die vader voor iemand is, wat hij meegemaakt heeft en waarom hij zo doet? Er is zonder enige twijfel een reden voor.

Die vader is iig geen vader voor TS, naar mijn mening.

Undefined

Re: Vader en zijn nieuwe vrouw krijgen een kind..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 10:20

Pfff sommige reacties hier laten mijn bloed echt koken. TS is nu dan misschien geen kind meer maar toen haar vader een relatie met deze vrouw kreeg nog wel. Als vader bescherm je je kinderen en gaan die voor, niet je nieuwe relatie. Alleen al het feit dat al het contact al jaren vanuit TS moet komen is verschrikkelijk.

Zoals ik het lees heb je er zoveel moeite in gestoken zonder iets terug te krijgen. Ik denk dat je ook niet veel terug gaat krijgen en moet nagaan of je vader en/of nieuwe broertje of zusje jouw energie waard is.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 21:40

Wat een lastige situatie.. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt en hoe je je voelt. Een aantal reacties schieten bij mij ook echt in het verkeerde keelgat.
Het doet pijn om als kind je vader los te moeten laten. En te ervaren dat je vader jou ook loslaat en (voor je gevoel) andere prioriteiten stelt waar jij geen onderdeel van uit maakt. Daar kies je immers zelf niet voor op die leeftijd, dat overkwam je nadat je ouders de keuze hebben gemaakt om uit elkaar te gaan en je vader een andere vrouw ontmoette.
Het zijn keuzes van je vader om het contact niet aan te houden en te investeren in de relatie die hij (niet) heeft met jou. Het kan wel mogelijk zijn dat zijn nieuwe vrouw hierin ook druk uitoefent op je vader en hij in een soort van tweestrijd verkeert. Wie weet kom je er nog eens achter..

Wat ik lees heb je meer dan je best gedaan om contact te zoeken, leuke dingen voor te stellen en ben je daarin absoluut niet veeleisend geweest. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je zo'n kaartje niet als uitnodiging ziet, zeker omdat er ook geen persoonlijk bericht is bijgevoegd.
Ik kan je dan ook niet echt advies geven, behalve dat je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Ik snap je gedachte en je angst voor de pasgeboren baby. Het is ook mooi om te lezen dat je, ondanks dat je haar niet kent en dit als een klap komt, wel wat anders gunt. Mocht dat toch spaak lopen tussen jouw vader en zijn huidige vrouw, is dat niet jouw verantwoordelijkheid.

Heb je zelf nog behoefte aan contact of begint de behoefte aan nabijheid van je vader meer plaats te maken voor frustratie/boosheid/jaloezie? Kan me voorstellen dat je uiteindelijk het contact ook niet meer wil forceren en het dan maar laat..

Anyway, ik wens je heel veel wijsheid toe. Doe waar jij je goed bij voelt.