Ze hebben me destijds een rekening van 500 euro in de maag gesplitst zonder enige coulance (hadden me een onbeperkt abonnement aangesmeerd en me niet gezegd dat die pas 8 dagen later in zou gaan) en vervolgens toen ik terug wilde naar mijn eerste zuinige 30 euro abonnement gezegd dat dat geregeld was... Dus ik heel zuinig en toen bleek dat ze me naar een 60 euro abonnement hadden gezet "want we kunnen niet meteen helemaal terugzetten en dat mijn collega dat verkeerd heeft gezegd is uw probleem."
Ik ben er hard hollend weggegaan (zelfs 3 maanden dubbele abonnementskosten gehad toen ik overstapte naar Vodafone, dat was het waard!) en ze zien mij helemaal nooit meer terug als klant.

. Weer binnen 24 uur moeten betalen. Zelfde verhaal dus. Weer dat betaalnummer dat ik niet gebeld heb.
wie zou me dan terug bellen. Ook hij begon met verkeerde bedragen en data te strooien weer. Als ik hem onderbreek en corrigeer kreeg ik een nare snauw. Waarna hij wel erachter komt dat hij idd uit zijn nekharen aan het zwammen was.