Barbie verhaaltjes, wat speelde jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Anke

Re: Barbie verhaaltjes, wat speelde jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:11

Oh met playmobiel had ik bandages gemaakt van een rietje, en natuurlijk een marringaal van elastiek :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:12

Ik had een zelflopend Barbiepaard ... geweldig. De caravan vn Barbie en een barbie huis ... De grand champions had ik ook een aantal; onwijs leuk.

Toen kwam Bratz en waren de barbies lelijk :') Dus alle spullen werden gebruikt voor de Bratz die uiteindelijk ook een luxe auto hadden.
Afbeelding
Inclusief radio!

Geweldig ... op een begeven moment vond ik Bratz poppen gewoon leuk om te hebben en kocht ik ze als kado bij de Intertoys zodat ze niet wisten dat het voor mezelf was :') Ondertussen liggen ze al heel lang ergens in een kast.

Vergeet vooral Playmobil niet ... ook uren mee gespeeld! Alle diertjes uitzoeken en tellen .. man ik had een heel bos vol :P

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:19

Geen barbies gehad eigenlijk. Nou ja, eentje. Die heb ik haar jurk uitgetrokken, zodatze als ontleedmateriaal kon dienen :') Ik hield wel altijd legogevechten met m'n broertje :P we hadden een trollenkasteel die vroeger van m'n oudere broer geweest was. Er zat ook een legokippenbout bij het kasteel, we kregen daar altijd ruzie over, wie de kippenbout mocht hebben. En dan begonnen natuurlijk de huilpartijen als je in een legoblokje stapte. Of je een trol tegen je hoofd gegooid kreeg. >;) :roll:

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:23

Lego, Playmobil en de Barbies. We konden er uren mee spelen vooral dat laatste.
Mijn zus is 7 jaar jonger dan ik, dus tot mijn zestiende vond ik het lekker om af en toe nog lekker te zondigen :D
Daarvoor was ik er helemaal gek van. De zeemeermin van de eerste pagina heb ik ook nog ( ik heb echt alles bewaard op de paardentrailer na) samen me o.a. Turnbarbie en Baywatch Barbie.

Ik speelde ook vaak met mijn jongere broer. Ik had ook dus vakantiebarbie,inclusief de trailer met auto en paarden. Dan gingen ze kamperen. Barbie, Ken en Barbies zusje Stacie met haar tweelingbroertje Todd. Ik speelde met de vrouwen en mijn broertje met de mannen.

Of met mijn zusje speelde ik springwedstrijden met de paarden of vierden we kerst. Inclusief kunstkerstboom met lichtjes en versiering op Barbie grootte en cadeautjes.
Daarvoor gingen ze eerst nog uitgebreid aan het kerstdiner. :Y)

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:33

Yipee schreef:
Ik speelde niet veel met barbie's. De enige barbie waar ik veel mee speelde waren de paardrij Barbie's met flexibele benen die op een paard konden zitten. :p De gewone barbie's konden dat niet, dan trok ik er weereens een been uit als ik een gewone barbie op een paard probeerde te laten zitten haha.

Ik heb verder eigenlijk heeeeel veel met My little pony's gespeeld. Had een pony kasteel, schoonheidsalon, een troon met een koningin my little pony, een bakkerij. Ik was gek op my little pony. Meer mensen hier? :p

Ik was altijd wat teleurgesteld als ik een Barbie voor mijn verjaardag kreeg. :')

My Little Pony jaaaaaaaaaa.
Ik had ook het kasteel en de schoonheidssalon, een ijssalon en een bed. Heb zelfs twee jaar geleden ergens een dvd voor 2 euro gekocht, met 4 old school afleveringen van de tekenfilms. Toen My Little Pony er nog niet uitzag alsof ze xtc geslikt hebben... :+ :):) :wow:

Majesty:

Afbeelding

En dinosauriërs! De overbuurjongen had veel dinosauriër poppen en zijn zusje en ik speelden daar buiten altijd mee. Het leukst was wanneer het geregend had, dan waren er plassen.
We lieten de dino's dan zwemmen en speelden dan dat ze in centerparcs waren *\%/*
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 13-11-16 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 21:36

Oh ja G1 MLP's daar heb ik ook nog aardig wat van gehad. Inclusief kleertjes en toebehoren.
Die gingen later naar mijn jongere zus.

Nu heb ik een paar jaar geleden weer het één en ander bij elkaar gespaard :=

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 00:27

Mijn barbies hadden een hele leuke relatie met Ken, veel vriendinnen, paarden, dikke auto's, veel kleren en een heel hip huis compleet met roze keuken met kookeiland! Baby's of gezin, daar deed mijn barbie niet aan.