En ik ben actief in studentenpolitiek, maar dat is niet echt een hobby te noemen denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Juudith schreef:Ruiterfitness ook niet wat voor je? Dit heb ik een poosje gedaan, en beviel mij erg goed! Bij mij in het dorp is een vrouw die dat geeft, en ik zat in een groepje van 8 dames. Hartstikke gezellig (ook leuk omdat iedereen toch wel ook aan het paardrijden was) en ook nog goed om naast het rijden te doen.
Mischa schreef:Wauw dank voor de input!![]()
Een heleboel suggesties zeg!
Activiteiten zoals schilderen en beeldhouwen enzo lijkt me heel leuk om te doen, en had ook daarnaar gekeken, maar dat gaat helaas nogal buiten m'n budget momenteel dus dat zit er voor nu echt niet in helaas.
Kunstacademie is zo toegankelijk? Het klinkt namelijk als een opleiding. Maar daar kun je dus ook vrij je gang gaan? Ben daar niet bekend mee maar klinkt leuk.
In groepsverband een vreemde taal leren lijkt me ook leuk en ook nog eens nuttig.
Ik vind flipperen (met een flipperkast dus) heel leuk. Maar voor zover ik weet zijn daar hier geen clubjes van waar je dat gaat doen.
Ik heb in ieder geval al een heleboel suggesties ontvangen waar ik me even verder in ga verdiepen
moonsparkle schreef:Bordspellengroepen, waar vind je die? Ik ben gek op spelletjes en je hoeft niet zo verplicht constant te praten want je speelt ook. Ik kom helaas niet uit rotterdam.
missfalki schreef:_Juudith schreef:Ruiterfitness ook niet wat voor je? Dit heb ik een poosje gedaan, en beviel mij erg goed! Bij mij in het dorp is een vrouw die dat geeft, en ik zat in een groepje van 8 dames. Hartstikke gezellig (ook leuk omdat iedereen toch wel ook aan het paardrijden was) en ook nog goed om naast het rijden te doen.
Nu word ik wel heel benieuwd welk dorp dat is.... (en misschien mogelijk (in de toekomst) aan te kunnen sluiten....
Groet Karin.
Solleke_Noah schreef:Mischa schreef:Wauw dank voor de input!![]()
Een heleboel suggesties zeg!
Activiteiten zoals schilderen en beeldhouwen enzo lijkt me heel leuk om te doen, en had ook daarnaar gekeken, maar dat gaat helaas nogal buiten m'n budget momenteel dus dat zit er voor nu echt niet in helaas.
Kunstacademie is zo toegankelijk? Het klinkt namelijk als een opleiding. Maar daar kun je dus ook vrij je gang gaan? Ben daar niet bekend mee maar klinkt leuk.
In groepsverband een vreemde taal leren lijkt me ook leuk en ook nog eens nuttig.
Ik vind flipperen (met een flipperkast dus) heel leuk. Maar voor zover ik weet zijn daar hier geen clubjes van waar je dat gaat doen.
Ik heb in ieder geval al een heleboel suggesties ontvangen waar ik me even verder in ga verdiepen
Het is inderdaad een opleiding. Loopt van september-september (schooljaar in België) en je hebt ook een eindwerk. Maar het is vrij los allemaal, als je niet kan, mag je de volgende keer gerust tekenen voor de vorige keer (is met aanwezigheden bijhouden). Misschien dat sommige richtingen het serieuzer aanpakken, maar mijn richting (de vrije grafiek) gaat het er allemaal relaxed en los aan toe. Met toch dus genoeg aansporing erachter (je eindwerk bv) om toch elke week te gaan.
moonsparkle schreef:Bordspellengroepen, waar vind je die? Ik ben gek op spelletjes en je hoeft niet zo verplicht constant te praten want je speelt ook. Ik kom helaas niet uit rotterdam.