Slaap zacht...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:21

In het vliegtuig, zodra we zijn opgestegen.... :z :z :z :z
Toen ik vliegen nog spannend vond elke keer geprobeerd gewoon te gaan slapen met dit als resultaat denk ik. :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:28

gekvanfleur schreef:
Toen ik vliegen nog spannend vond elke keer geprobeerd gewoon te gaan slapen met dit als resultaat denk ik. :D

Ik haat je. Eigenlijk haat ik jullie allemaal. :+ Ik kan alleen slapen in mijn bed. En dus niet in auto's, vliegtuigen of port a potties. Niet na 12 uur wakker zijn. Ook niet na 24 uur wakker zijn. Of na 36 uur wakker zijn. Zelfs niet na 52 uur (mijn twijfelachtig record) wakker zijn......zelfs niet als ik dubbel begin te zien, geluiden begin te horen die er niet zijn en mijn hersens krijsen: "GA NOU SLAPEN SUKKEL OF WE GAAN SERIEUS AAN DE SLAG MET EEN PSYCHOSE!". Het lukt me niet......

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:36

gekvanfleur schreef:

Ja ook! Slaap alleen nooit lang ivm oncomfortabele houding dan.
Heb het ook gepresteerd om wakker te worden in het vliegtuig toen we aan het opstijgen waren, toen lag ik dus al te slapen zelfs voor vertrek hahaah.

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:36

Ik val echt teveel in slaap. Heel veel tijdens de les wat echt niet ok is :P voor tv ook, tijdens films bijna altijd. Op de trein nooit,aar alleen omdat ik bang ben al mijn spullen kwijt te raken. Ik heb echt een energieprobleem :P ik slaap het beste om 17 u trouwens.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:45

Elke keer ik op de trein stap, dan kan ik slapen op 6 seconden :')

Binkie_Eline

Re: Slaap zacht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:50

Ik val eigenlijk alleen in slaap in bed of heeeel soms op de bank en dan moet het wel donker zijn. In de auto kan ik alleen slapen als het avond/nacht is, hetzelfde geld voor een bus.

Ik heb 1 keer gehad dat ik een slaapfeestje had van mijn vriendin, dat we aan het kletsen waren en ik opeens in slaap viel, zonder iets te zeggen ofzo. Mijn vriendin vertelde de volgende ochtend dat ze nog hele verhalen aan het vertellen was omdat ze dacht dat ik nog gewoon luisterde :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:51

De trein... Wiegen... Wiegen... Zzzzzz

Ik heb het ook een keertje gehad op mijn bijbaan destijds... Bakkerij, 2 uur geslapen en ik ging even zitten. In de keeling :brr: Ik realiseerde mij heel snel dat ik beter kon blijven staan _O-

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:54

Cowboy55 schreef:
gekvanfleur schreef:

Ik haat je. Eigenlijk haat ik jullie allemaal. :+ Ik kan alleen slapen in mijn bed. En dus niet in auto's, vliegtuigen of port a potties. Niet na 12 uur wakker zijn. Ook niet na 24 uur wakker zijn. Of na 36 uur wakker zijn. Zelfs niet na 52 uur (mijn twijfelachtig record) wakker zijn......zelfs niet als ik dubbel begin te zien, geluiden begin te horen die er niet zijn en mijn hersens krijsen: "GA NOU SLAPEN SUKKEL OF WE GAAN SERIEUS AAN DE SLAG MET EEN PSYCHOSE!". Het lukt me niet......

Ik kan wel een een beetje met je meepraten :D
Ook al ben ik soms een beetje moe, en denk van ;ik kan denk ik wel even een slaapje gebruiken,maar dat lukt dan niet.
Niet in de auto, of in het vliegtuig, in de trein, of gewoon even tussen de middag op de bank als ik me moe voel.
Mijn vriend kan wel overal slapen haha, zodra die even plat gaat,valt ie maar zo in slaap :=
Ik voel me op de 1 of ander manier wat te druk in mijn hoofd ofzo..
Maar als we s'avonds een film gaan kijken, en ik ga tegen mijn vriend aan liggen, val ik vaak binnen een half uurtje wél in slaap haha

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:55

Zoooo jarloers.... Op het moment slaap ik in mijn eigen bed al slecht. Slaap ik, komt zoontje snachts naar ons toe, ik die weer terugleggen. Lig ik een aantal uren wakker, slaap ik eindelijk weer, wekker vriend gaat. Weer een uur wakker. Val nog even slaap half uur later zoontje weer wakker.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:55

Ik heb het geleerd door op men huidige job altijd zo vroeg de trein te moeten nemen :') het vreemde is, ik kan op de trein slapen door alles heen, licht, lawaai. Maar oh jee als ik in men bed licht en er schijnt 1 straaltje binnen en iemand maakt eens teveel geluid :')

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 16:08

The_Cat schreef:
Ik heb het geleerd door op men huidige job altijd zo vroeg de trein te moeten nemen :') het vreemde is, ik kan op de trein slapen door alles heen, licht, lawaai. Maar oh jee als ik in men bed licht en er schijnt 1 straaltje binnen en iemand maakt eens teveel geluid :')

Raar is dat he; ik val dus ook voor de tv in slaap, met licht geluid enz. Maar ik kan echt niet slapen in een slaapkamer waar het veel te licht is.Als we ergens in een hotel slapen en het is veel te licht(waar je echt een boek kan lezen zeg maar), doe ik vaak de 1e nacht geen oog dicht |o

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 16:44

Ik slaap overal :')

In de bus heel snel, in de trein ook, maar niet volledig slapen omdat ik wel mn halte wil kunnen horen haha
In de auto slaap ik dan weer niet omdat ik dan bij bekenden zit en ik dan liever wakker blijf haha

daffieduck83Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 16:57

's nachts kan ik alleen in mijn bed slapen, maar aan het eind van de middag kan ik als bijrijder in een auto, in de trein of op de bank voor de tv prima een half uur tot een uur slapen. In de trein zet ik, als ik al een beetje moe ben en wil gaan slapen, mijn wekker op mijn telefoon 5 minuten voordat ik eruit moet. Op mijn vaste traject ligt een pittige wissel op dat punt, waar ik meestal wel van wakker wordt. Ben wel een keer 's ochtends in de trein in slaap gevallen en werd wakker toen de trein wegreed van het station waar ik eruit moest, gelukkig was het een stoptrein met het volgende station op een paar minuten afstand en kon ik daar de trein terugnemen.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 17:12

Ik val regelmatig tijdens mijn laatste les op maandag in slaap. Dan zit ik nog in mn nachtdienstritme van de 4 dagen daarvoor dus slaap ik meestal maar 4 à 5 uurtjes in de nacht van zondag op maandag. 8 uur achter elkaar les is dan verdoemd te mislukken. De docent heeft me al een aantal keren wakker moeten maken en als ik slaap ben ik ook echt weg. Soms best ongemakkelijk als je wakker schrikt met die abrupte bewegingen. Gelukkig zitten er maar vier mensen in mijn klas. :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 17:18

Overal. Bowlingbaan, pretpark, congres, auto, op visite (oeps). Als ik te moe ben val ik spontaan in slaap. Alleen in mijn bed gaat het in blokken van 2 uur en slaap ik soms slechter dan elders. Best gek eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:13

Ik kan overal slapen!

Maar in de bus of trein durf ik niet.. Bang om de halte te missen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:18

Ik slaap alleen in mijn bed. En als bijrijder in de auto al helemaal niet. Veel te bang om controle te verliezen :+
Maar ken die keer wel dat ik als vakantiewerker bij bejaarden schoon moest maken. En toen in slaap viel naast de kachel door het enorm saaie verhaal. Beste bejaarde heeft gelukkig niets gemerkt. :D

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:36

Tussen drie en vijf 's middags in de herfst en winter! Als ik thuis ben geef ik toe en slaap ik heerlijk een of twee uurtjes. Op school is het echter een heel gevecht, want sommige leraren schreeuwen je wakker en zetten je flink voor schut met uitspraken zoals 'Wilde nacht gehad?' :o