Leverage schreef:Ik trek m'n jurkje van vorig jaar aanGa niet elk jaar een nieuwe kopen.
[ [url=m/Fdaoa0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is leuk! Waar heb je die vandaan?
Ik ben zo inspiratieloos.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

croyslover schreef:BiBiQ schreef:Waarschijnlijk dit jurkje. Maar mezelf kennende wil ik 2 outfits voor de 2 dagen.
[ [url=m/yZOrYb.jpg]Afbeelding[/url] ]
waar koop je die?

) Yentaah schreef:Heeft een van jullie al een kersttrui van de Action geprobeerd?
Mijn trui (de blauwe) heeft 3D sneeuwballetjes.

DewiRox schreef:Ik heb één jurkje en ik denk dat ik die ook maar aantrek met kerst;
[ [url=m/twt6GA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik draag nooit jurkjes, maar in deze voel ik mij eigenlijk wel erg prettig. Ik ben wel nog opzoek naar zo'n model jurk, omdat ik het eigenlijk wel heel leuk vind staan. Mocht iemand nog wat weten? Ik zoek dus een jurk die wat losser valt, maar dan liever eentje die iets minder dik is dan deze.
ik heb nl altijd modellen met wat meer vorm maar zie nu heel veel deze
DewiRox schreef:Ik heb één jurkje en ik denk dat ik die ook maar aantrek met kerst;
[ [url=m/twt6GA.png]Afbeelding[/url] ]
Ik draag nooit jurkjes, maar in deze voel ik mij eigenlijk wel erg prettig. Ik ben wel nog opzoek naar zo'n model jurk, omdat ik het eigenlijk wel heel leuk vind staan. Mocht iemand nog wat weten? Ik zoek dus een jurk die wat losser valt, maar dan liever eentje die iets minder dik is dan deze.

maralyn schreef:Ik ben compleet inspiratieloos.
Dit komt misschien ook wel: Ik ben geen jurken mens.
Eigenlijk alleen voor de zomer (dus ideaal: kerst in een warm land. Dan is een jurk OK voor mij)
Rokken, liever ook niet zo.
Die stomme malliots, zelfs daar krijg ik kou van op de benen.
Ondanks dat de hele fam. er piekfijn uit ziet, zit ik er toch een beetje aan te hangen om gewoon een leuke warme gave trui aan te doen, met een leuke broek en leuke schoenen.
Ik voel me in de winter zooooo niet comfortabel in een jurk.
Maar voel me ook enorm buiten de boot vallen naar iedereen die er wel tiptop er uit ziet.
Hersenkraak dilemma.