Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Salsa schreef:De oma van mijn man (84 jaar, woont nog zelfstandig, kwieke tante) jat regelmatig snoepjes bij de Etos en dan het liefst dropjes.
Nu had ze een tijdje terug een zwarte badparel te pakken ipv een dropje. Durfde niks te zeggen dus kwam schuimbekkend de Etos uit. Ik pieste ongeveer in mijn broek van het lachen.
Majabeestje schreef:Salsa schreef:De oma van mijn man (84 jaar, woont nog zelfstandig, kwieke tante) jat regelmatig snoepjes bij de Etos en dan het liefst dropjes.
Nu had ze een tijdje terug een zwarte badparel te pakken ipv een dropje. Durfde niks te zeggen dus kwam schuimbekkend de Etos uit. Ik pieste ongeveer in mijn broek van het lachen.
![]()
![]()
Ik ga stuk!!
Salsa schreef:De oma van mijn man (84 jaar, woont nog zelfstandig, kwieke tante) jat regelmatig snoepjes bij de Etos en dan het liefst dropjes.
MissDD schreef:Mijn oma is twee jaar geleden op 94 jarige leeftijd overleden en wat mis ik dat mensje zeg!
Met haar was het altijd lachen, gieren, brullen en echt hoe ouder ze werd, hoe gekker!
Ik heb het hardst gelachen toen mijn oma op d'r scootmobiel zat, mijn moeder te voet was en ik op de fiets. We stonden voor een wegovergang, maar het verkeer reed nogal hard vonden we, dus mijn moeder tegen oma, "mam je moet zo wel snel oversteken hoor"..... Dus op mijn moeders teken gooide ze het gas los.... Echter werd ze doordat het scootmobiel vooruit spoot, dusdanig in haar stoel gedrukt dat ze dus het gas niet kon loslaten.....![]()
Resultaat, ze reed recht het maisveld in en kwam pas halverwege tot stilstand....... We schrokken ons rot en renden erachter aan, toen we haar vonden zat ze voorover gebogen over het stuur, mijn moeder pakte geschrokken haar hand en toen ze zich oprichtte zagen we de tranen over haar wangen biggelen.....
VAN HET LACHEN!!
We zijn een half uur bezig geweest om de maisstengels uit de wielen te krijgen en tegen het einde hadden we allemaal tranen van het lachen en ook de gehele terugweg is hikkend en bijna stikkend verlopem.