Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:39

-Ik facebookstalk graag mensen, oude klasgenoten, mensen die ik niet mag, of mensen die ik al jaren niet meer gezien heb van de manege
-Verzorgpaard ontsnapte ooit door mijn schuld
-Bij dezelfde verzorgpaarden op 'vakantie' zijn en de hond laten ontsnappen terwijl ze loops was
-Er vandoor gaan bij dates en er een rotsmoes voor verzinnen
-Ik leef heel erg voor het principe; wat niet weet wat niet deert (of zoiets) dus ik verzwijg zo nu en dan wel eens iets :+
-Ik heb een hekel aan douche dus stel het regelmatig uit
-Ik vind het ook te veel gedoe om mn bed te verschonen (denk er ook altijd pas aan als ik ongesteld ben dus dan stel ik het uit tot dat ik klaar ben, maar of course denk ik er dan niet meer aan), dus soms ligt het er wel erg lang op
-Mijn ex is mijn FWB geweest, hij denkt dat niemand er wat van weet, maar al mn goede vriendinnen (inclusief zijn zusje :o ) weten er van O:)

-Volgens mij ben ik echt een verschrikkelijk persoon

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 11:12

grappig topic

-drink thuis nooit uit een glas of beker.. veelste veel afwas..
-als ik uit een glas drink pak ik weer een nieuwe als ik hem al even niet meer heb gebruikt.
- ik drink mijn glas het liefst meteen in een keer leeg ipv laten staan
- ik drink echt niet uit een glas waar een ander uiit heeft gedronken
- heb wel een soort van smetvrees
-als ik kwaad ben op iemand verzin ik wel iets kinderachtigs als wraak
- ik heb wel eens een raam ingegooid

-ik race geregeld met de bureaustoel door de kamer.
-neem alles het liefst per 2 of een andere een getal zelfs de volume knop va radio of tv
- praat tegen de katten
- ik zap meteen door als er iemand dood gaat of iets verdrietigs gebeurd bij een film ander moet ik huilen of loop snel na de koelkast om wat drinken in te schenken als ik mensen erbij heb.

ik maak overal foto`s van als mensen mij niet geloven heb ik een foto.. wis ze regelmatig. bijv hoeveel kuil of hooi ik gaf in land / heen voor en na foto als ik iets schoonmaak op werk ect

- ik ben erg lui diep van binnen als ik twee meter niet hoef te lopen wacht ik liever.. snij liever alles af over gazonnen en tuinen.. de het vaak niet maar het liefst..

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 11:17

Oh ik heb er ook nog eentje!

Ik ben drummer en als ik enthousiast word (dat gebeurt snel) en niet oplet zit ik altijd te tikken, te wiebelen en herrie te maken. Dat kan flink irritant zijn, dus hou ik me meestal in. Als ik ergens ga logeren heb ik altijd mijn drumstokken mee. Voordat ik ga slapen moet ik dan namelijk per se nog wat oefeningetjes doen. Een kussen voldoet prima :)

Als ik een keer een etentje heb (opa en oma zoveel jaar getrouwd bijvoorbeeld), en ik mag van mezelf niet irritant zijn, moet ik af en toe tussendoor eventjes naar het toilet om even die energie eruit te tikken. Dan zit ik daar op de wc als een malle paradiddles op mijn knieën te slaan met mijn handen :')

Edit als reactie op Christiene: Mijn radio/mp3-speler staat nooit op volumestanden 9, 13 of 17. Die getallen vind ik niet leuk :+

kelliiee1993

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 11:49

Ooh ik bedenk me nog wat!

- Ik lust geen kaas. Of teminste, ik lust wel pizza en kaassoufles en kaas in kipfilet vind ik ook lekker. Maar koude kaas... ik vind het al een hel om het aan te raken.
(En ik werk op een kaasafdeling in de supermarkt)

- Als ik boos ben doe ik wel eens onhandige en domme dingen. Zo is het glas in mijn slaapkamerdeur kapot omdat ik hem iets te hard dichtgooide.

- Ik ben heel nieuwsgierig en wil altijd alles weten, onder het mom van ik toon interesse :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 11:50

1. Als ik kerstliedjes hoor voel ik me ineens super vrolijk en is de wereld ineens de mooiste plek ever :')
2. Als ik een boek of films geweldig vindt ben ik de komende weken alleen maar bezig met extra informatie zoeken erover en fanfictions lezen.
3. Ik voel me de eerste dag ook vreselijk omdat het afgelopen is.
4. Ik moet altijd minimaal 1 rondje draaien op stoelen waarbij dat kan.
5. Ik stel ALLES uit.
6. Ik hou hele gesprekken met mezelf in mijn gedachten.
7. Vertel niet dat je een verassing hebt als je die hebt want ik doe alles om erachter te komen wat het is _O-
8. Ik reageer op sommige dingen verschrikkelijk dom en dan doe ik maar of het zo bedoeld was maar niemand geloofd het :+
9. Ik moet altijd voor ik een mailtje stuur 5x checken of het naar de goede persoon is.
10. Ik lust geen kroketten in de middag maar wel in de avond :o?
11. Als iemand iets wil vertellen en dan nee laat maar zeg MOET ik het weten.
12. Als iemand iets niet aan mij wilt vertellen maar wel aan een ander vind ik dat ook niet zo tof :Y)

En vast nog wel meer :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 11:58

kelliiee1993 schreef:
Ooh ik bedenk me nog wat!

- Ik lust geen kaas. Of teminste, ik lust wel pizza en kaassoufles en kaas in kipfilet vind ik ook lekker. Maar koude kaas... ik vind het al een hel om het aan te raken.
(En ik werk op een kaasafdeling in de supermarkt)

- Als ik boos ben doe ik wel eens onhandige en domme dingen. Zo is het glas in mijn slaapkamerdeur kapot omdat ik hem iets te hard dichtgooide.

- Ik ben heel nieuwsgierig en wil altijd alles weten, onder het mom van ik toon interesse :')

Precies hetzelfde met de kaas, gesmolten kaas vind ik echt heerlijk maar normale kaas vind ik echt vies en stinken haha

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:13

kelliiee1993 schreef:

oja ik was echt boos vorige week toen ging eerst de fruit schaal tegen de deur en alle appels die er af vielen er nog achter.. resultaat een groot gat in de deur de glazen schaal was wel heel :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:15

Oh ik heb ook een geheimpje. Ik drink een glas water nooit helemaal leeg. Ik moet altijd op zijn minst een bodempje weg gooien :')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:22

Grandioos topic!!! Mijn nieuwe favoriet hahaha.
Hier een paar van mij:

1. Ik peuter in mijn neus als niemand kijkt
2. Ik hars mijn bovenlip
3. Ik noem mijn 4 katten alleen bij hun echte naam als we bezoek hebben.Ze hebben ieder minstens 6 koosnaampjes. Die naampjes variëren van schattig tot een beetje raar tot ronduit beleledigend (onze jongste poes noem ik regelmatig De Pleurislijer)
4. Als ik me verveel moet mijn man de katten nadoen en dan moet ik raden welke hij nadoet en krijg ik de slappe lach

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:34

Tijdens een intiem momentje als je partner vraagt of je het lekker vond JA zeggen,
terwijl je er eigenlijk geen donder aan vond en blij bent dat die klaar is (ex partner)

Stiekem zielig lopen doen zodat je ergens toch je zin mee krijgt :o

Zeggen dat je geen tijd had om eten te koken door druk zijn met kids enz, zodat je gewoon bij de snackbar een patatje kan halen

Soms mijn haar bijna een week niet borstel gewoon omdat ik daar geen zin in heb, maar dan gewoon opnieuw een knot en klaar.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:35

Oeh kleine geheimpjes, daar kan ik me schuldig aan bevinden :o.

1, mijn kat krijgt altijd mijn hele leven te horen. "Ja hé poes, poesss, wat vind jij hier nu van? Wat ik moet zeggen dan?" *kat kijkt terug met een blik van euhh wtf?* "Ja, precies, dan ga ik dat wel zeggen" _O-
2, ik slaap ook nog altijd met een knuffel. Zonder kan ik gewoon echt niet slapen :o.
3, ik praat altijd tegen paarden wat soms nogal akward situaties oplevert.
Paard staat op de poetsplaats, ik loop erna toe: "Hé knapperd, hoe gaat het met je? " komt de eigenaar aanlopen: "Ja goed dankje, leuk dat je het vraagt! En hoe gaat het met jou? ".. Uhm tja :')
4,ik stalk mensen ook, en soms levert ook dat nogal wat akward situaties op :').
5, als ik zelf eten moet koken doe ik dat altijd in een bakje met een lepel. Maakt niet uit wat het is, ik eet het het liefste in het bakje met een lepel :')
6,volume mag nooit op 7 of 13 staan. Krijg ik helemaal kriebels.
7, ook ik ben vreselijk lui. Zo lui zelfs dat ik soms de telefoon niet eens opneem.. O:)

en uhm ja, ik denk dat dat het wel is _O-

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:37

Hè gelukkig meer mensen met een knuffel :+

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:42

Oh ja ook zo raar bij mij mag de volume nooit op een oneven getal staan
Tegen de beesten praten tja hier ook, maakt niet uit wat voor dier trouwens.

De ventilator staat ook nog altijd aan naast het bed, niet omdat ik het warm heb maar vind dat rabbeltje wat die maakt wel fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:46

Oeh oeh :))

- Ik kan ontzettend mijn grenzen opzoeken met drank en ga er ook regelmatig overheen. Ik heb ondertussen al zo veel domme dingen gedaan met drank op dat je zou denken dat ik zou stoppen met drinken, maar ik blijf ermee doorgaan.
- Ik heb ooit, terwijl ik met een jongen scharrelde, seks gehad met zijn ene beste vriend en gedate met zijn andere beste vriend (ik was er niet van op de hoogte dat het bekenden van elkaar waren) . Ze zijn er uiteindelijk alle drie achter gekomen en daar heb ik me echt rot voor geschaamd. En ook een beetje om gelachen.
- Ook ik slaap nog altijd met een knuffel. Ding is helemaal kapot maar ik kan er geen afscheid van nemen.
- Ik ben heel erg bezig met politiek en zaken die gebeuren in de wereld, maar ik hou me op school regelmatig van de domme omdat ik ontzettend bang ben om het stempeltje betweter te krijgen.
- Ik ben dol op discussieren en ik kan me heel goed fel opstellen, maar ik word regelmatig na afloop heel verdrietig als iemand anders een felle houding aanneemt tegenover mij.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 12:56

Wat heerlijk dit :')

1. Ik praat ook tegen mezelf.
2. Ik drink thuis altijd uit de fles of uit het pak.
3. Als ik dorst hem en een glas water drink gooi ik het laatste beetje weg.
4. Ik controleer het hele plafon van de slaapkamer op spinnen voor ik op bed ga.
5. Dit doe ik ook bij de hele wc ruimte, ook bij andere mensen.
6. Soms doe ik alsof ik de hele dag druk ben geweest terwijl ik het grootste deel van de dag op de bank zit :o
7. Ik moet van mezelf vaak iets veranderen in huis, inrichting, kleuren, meubels. :+
8. Ik kan niet van korstjes afblijven.
9. Ik scheer in de winter alleen mijn benen als ik ergens heen moet waar mensen mijn benen zien.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:20

- Ik heb het geheugen van een stoeptegel
- Ik wordt dus altijd heel blij van mijn ebay pakketjes, want ik weet nooit wat erin zit
- Stiekem ben ik volgens mij licht autistisch ofzo, ik kan er niet tegen als iets niet gaat zoals ik gepland heb, of als iemand mijn spullen verplaatst heeft
- Door mijn slechte geheugen heb ik soms mijn eigen spullen verplaatst en ben ze vervolgens kwijt.. :') handig
- Ik vind het leuk om tegen mijn vriend en familie over kinderen te praten alsof het honden zijn.. 'zou hier geen aanlijnplicht zijn' of 'die ging bij mij direct de bench in' of 'daar hebben ze nu schokbanden voor uitgevonden' :=
- Ik til de wc-bril altijd eerst even op om te controleren of er geen spinnen onder zitten :')
- Als ik bij mijn zusje op bezoek ben moet ik altijd ergens een piemeltje tekenen, of wat fruit in die vorm neerleggen, of in de winter uiteraard van sneeuw heel groot op de auto boetseren, als wraak voor alle piemels die ik bij ons thuis tegen kom _O- Mijn vriend en haar man zijn het inmiddels wel gewend gelukkig haha

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:33

Ik dacht dat ik er heel veel had maar valt mee :+

1. Ik hou ervan om m'n katten te pesten. Achter ze aan rennen of in hun kont blazen :+
2. Ik kan echt niet tegen m'n verlies dus m'n vriend wil nooit meer bordspellen met me doen.
3. Ik overdrijf graag verhalen of vertel dingen die nooit gebeurd zijn. (Nooit erge dingen)
4. Als ik ben wezen paardrijden en geen spierpijn heb, zeg ik dat ik spierpijn heb zodat ik een rugmassage krijg O:)
5. Ik ben verslaafd aan friemelen aan naden van kleding. Als m'n vriend dan een nieuw shirt heeft test ik even of hij fijn friemelt en zo ja dan moet ie z'n shirt afstaan.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:34

Ik ben vroeger eens van m'n pony af gevallen en m'n middelvinger gebroken.
Ik mocht van mijn moeder niet rijden dus heb verteld dat ik was gestruikeld.
Na 18 jaar weet ze het nog steeds niet :o

Toen ik 8 was sprong er eens een man uit de bosjes met z'n leuter uit z'n broek en 10 gulden in de hand.
Hij vroeg of ik m wilde afsnijden en dan kreeg ik die 10 gulden.
Ben maar snel doorgefietst en nooit iemand verteld :oo

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:36

Ik heb er nog een paar!

-Ik doe aan droogshoppen, oftewel ik gooi alles wat ik wil in een webshop in het mandje om er verlongens achter te komen dat ik het never nooit niet ga kunnen betalen.
-Ik kan me uren vermaken door op funda te kijken.
-Als ik een slechte date heb dan laat ik mijn huisgenoot bellen dat ik naar huis moet komen :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:37

Druppie7711 schreef:
-Ik facebookstalk graag mensen, oude klasgenoten, mensen die ik niet mag, of mensen die ik al jaren niet meer gezien heb van de manege
-Verzorgpaard ontsnapte ooit door mijn schuld
-Bij dezelfde verzorgpaarden op 'vakantie' zijn en de hond laten ontsnappen terwijl ze loops was
-Er vandoor gaan bij dates en er een rotsmoes voor verzinnen
-Ik leef heel erg voor het principe; wat niet weet wat niet deert (of zoiets) dus ik verzwijg zo nu en dan wel eens iets :+
-Ik heb een hekel aan douche dus stel het regelmatig uit
-Ik vind het ook te veel gedoe om mn bed te verschonen (denk er ook altijd pas aan als ik ongesteld ben dus dan stel ik het uit tot dat ik klaar ben, maar of course denk ik er dan niet meer aan), dus soms ligt het er wel erg lang op
-Mijn ex is mijn FWB geweest, hij denkt dat niemand er wat van weet, maar al mn goede vriendinnen (inclusief zijn zusje :o ) weten er van O:)

-Volgens mij ben ik echt een verschrikkelijk persoon

Wat is FWB? Volgens mij leef ik onder een steen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:38

Friends with benefits. Seks zonder relatie.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:38

ClaudiaHS schreef:
Ik ben vroeger eens van m'n pony af gevallen en m'n middelvinger gebroken.
Ik mocht van mijn moeder niet rijden dus heb verteld dat ik was gestruikeld.
Na 18 jaar weet ze het nog steeds niet :o

Toen ik 8 was sprong er eens een man uit de bosjes met z'n leuter uit z'n broek en 10 gulden in de hand.
Hij vroeg of ik m wilde afsnijden en dan kreeg ik die 10 gulden.
Ben maar snel doorgefietst en nooit iemand verteld :oo

Afsnijden? Autocorrect? Anders erg pijnlijke wens :')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 13:39

Als ik in bed lig en de wekker staat op 22.16, dan denk ik oohhh het is pas kwart over 10, dat is nog best vroeg. Als de wekker echter op 22.17 staat, dan denk ik, oliebol het is al bijna half 11 dat is al behoorlijk laat, laat ik maar snel gaan slapen! :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 14:09

Haha wat een heerlijk topic dit.
Veel van de geheimpjes die hier genoemd worden heb ik ook _O-
Maar bij deze nog een paar
- Mijn ouders verstopten vroeger altijd snoep in een kast met een sleutel en de sleutel werd dan ook verstopt. Ik en mijn broer wisten altijd waar de sleutel was zodat we snoepjes konden stelen.
- Vroeger (ja toen ik een jaar of 8 was) had ik een baby buurmeisje, ik vond het leuk om haar te troosten dus kneep ik haar in haar armpje zodat ze ging huilen en ik haar dan kon troosten _O- (ERG IK WEET HET)
- Altijd als ik date zeg ik tegen mijn ouders dat ik met vriendinnen ben.
- Ik controleer super vaak wanneer iemand op whatsapp voor het laatst online geweest is, zeker als het een leuke jongen is en ik wil dat die tegen mij gaat praten.
- Het volume van de radio/tv etc mag alleen op een even getal staan.
- Als ik bij mensen op bezoek ben en de wc rol hangt verkeerd om draai ik hem altijd om. Als ik later weer ga is hij meestal weer terug gedraaid en draai ik hem gewoon lekker weer om zodat hij goed hangt.
- Ik maak van heel veel app gesprekken screenshots en stuur deze door naar vriendinnen.
- Ik kan niet stoppen met aan mijn haar zitten.
- Als ik moe ben ga ik scheel kijken.
- Ik kan niet tegen alcohol, 2 max.

Nou dit is wel weer even genoeg he? _O-

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 14:54

Als ik ga winkelen (niet bij kleding, maar in de supermarkt of action of ...) leg ik altijd heel veel in mijn mandje en leg ik het meeste weer terug voordat ik ga afrekenen
Ik kan niet goed tegen mijn verlies en speel daarom heel veel gezelschapsspellen niet
En het ergste.. toen ik nog klein en schattig was liep er een zwerfkat bij ons rond. Ik pakte 'm regelmatig op, hield hem in een rare houding (niet een pijnlijk-rare, maar bijvoorbeeld op de kop of overdwars) en ging er mee gooien om te kijken of 'ie echt altijd op zijn pootjes terecht kwam.. :') (antwoord : ja!)