Horror aankopen en vreselijke producten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Re: Horror aankopen en vreselijke producten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:26

Haha, heerlijk topic dit!

M_D_H: wat een verhaal! Gelukkig is het ook niet verkeerd om je matras eens in de zoveel tijd te wisselen!

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 10:49

Geen aankoop. Maar een linnenkast op de kop getikt via een weggeefhoek.
Ding in onderdelen naar boven gesleept. En in de woonkamer in elkaar gezet. Want daar had ik meer ruimte. Althans de zijwanden bodem en bovenkant plus achterwand.

Toen op zijn zijkant gezet en de slaapkamer ingeschoven.
En toen we hem wilden kantelen zodat hij rechtop stond ging dat dus niet...
Dus lopen mieren dat hij op zijn rug lag en toen nog eens proberen, dat lukte wel.

Inmiddels was het zo laat dat we het monteren van deuren lades roedes en legplanken voor de volgende dag hadden bewaard.

Maar de oude kasten waren al weg (stoffen campingkasten met een buizenframe gaan zo'n 4 jaar mee voor ze het begeven heb ik gemerkt) en dus lag het bed en de vloer vol met kleding schone lakens en handdoeken badlakens. Dus alles wat op bed lag in de nieuwe kast gemikt. Zo van dat zien we morgen wel.

De volgende ochtend zaten de legplanken roedes en laden er zo in.
Maar spiegeldeuren en deuren die hoger zijn dan ikzelf zijn reteonhandig om te monteren. Maar het is gelukt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:12

id_keers schreef:
Een klerenkast van IKEA..volgens mij stranden hele huwelijken alleen maar door het samen in elkaar zetten van zo,n kast...De christen Unie moet daar maar is bij gaan nadenken,die vinden dat relatie therapie in het basis pakket moet?

Nog erger is nog het uit elkaar halen!!! Wij hebben een 2e hands gekocht en moesten m zelf uit elkaar halen, nou dat was echt ellende!!!! En binnenkort gaan we verhuizen, we verheugen ons nu al op dat monster.......

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:36

Maanlicht schreef:
Haha, heerlijk topic dit!

M_D_H: wat een verhaal! Gelukkig is het ook niet verkeerd om je matras eens in de zoveel tijd te wisselen!

Haha nee dat klopt inderdaad, ben ook wel blij met het nieuwe matras hoor, slaapt heerlijk...
Maar het was hilarisch om het matras in het bed te leggen en er vervolgens achter te komen dat het matras zo'n 20 cm te klein was :')
En ik zei al tegen vriend lief toen het bed gemonteerd werd dat die naar mijn mening toch een slag groter was dan de vorige...
Maar dat was niet waar volgens hem, dat kwam omdat dit bed op een andere plek stond...
Jaja... hij mag echt niks meer nameten :+

(ook niks meer ophangen oid, meneer krijgt het voor elkaar om zelfs met een waterpasser een plankje nog schuin op te hangen :') )

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:44

Haha die van mij mag dat ook niet hoor, precies hetzelfde. En net zo koppig!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:49

Maanlicht schreef:
Haha die van mij mag dat ook niet hoor, precies hetzelfde. En net zo koppig!

Ik ben ook nu al bang voor als we gaan samenwonen :+
Ik hoop een huis te kunnen kopen die al bijna helemaal af is. papa lief aankijken voor het monteren van de planken en kasten...
En alle eventuele verbouwingen oid plannen als vriendlief aan het werk is of moet voetballen :')

Die jongen heeft ooit ook bedacht 3 muren van zijn slaapkamer zwart te willen verven en 1 limegroen... Dat kon ik ook nog net tegenhouden :')
Dus in de buurt van kwasten en verf mag hij ook al niet komen :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:01

Hebben we niet toevallig dezelfde vriend?
We hebben net een huis gekocht, maar we gaan alles doen op zaterdag, als hij moet voetballen haha! Hij mag wel het klik laminaat leggen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 12:48

De ikea omschrijvingen vind ik wel altijd heel duidelijk alleen mis je af en toe wat :P

De ventilator vind ik ook elk jaar een ramp het in elkaar zetten en uit elkaar halen, het gaat nog in een keer goed

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:09

Maanlicht schreef:
Hebben we niet toevallig dezelfde vriend?
We hebben net een huis gekocht, maar we gaan alles doen op zaterdag, als hij moet voetballen haha! Hij mag wel het klik laminaat leggen.

Hahahaha, dat vraag ik ook wel aan mijn vader. Denk wel dat mijn vriend dat kan hoor, maar mijn vader kan dat wel heel goed!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:38

Een tweedehands fietsendrager.Nu snap ik waarom dat onding te koop was.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 00:32

Hahaha heel herkenbaar. :D

Mijn ergste? Een keukentrolley van de action, in allemaal losse onderdelen van waaibomenhout waarvan de helft ook niet pastte. :')
Wat heb ik gevloekt en getierd. Zelfs ruzie met m'n vriend gehad er over.. _O- Hij snapte niet waarom ik zo boos was haha.
Uiteindelijk samen in elkaar kunnen zetten maar echt gebruiken kan je hem niet. 1x blazen en hij valt uit elkaar. :')
Staat nu dus maar mooi te zijn in een hoekje in de keuken met een etagaire er op. :o

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:50

ik heb mijn oude menwagen terug gekocht...toen ik hem moest verkopen door hele vervelende prive omstandigheden, keurig en strak in de lak!.
Nu 10 jaar later koop ik hem terug als een bonk roest en totaal uitgeleefd....oeps.
Maar man wat ben ik er gelukkig mee....nu alleen nog opknappen en renoveren, en niet geheel onbelangrijk: nog even de pony beleren :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 15:05

id_keers schreef:
Een klerenkast van IKEA..volgens mij stranden hele huwelijken alleen maar door het samen in elkaar zetten van zo,n kast...De christen Unie moet daar maar is bij gaan nadenken,die vinden dat relatie therapie in het basis pakket moet?

Die schroef ik fluitend in m'n eentje in elkaar. M'n halve inboedel bestaat uit Ikea-puzzelpakketjes. Zo moeilijk zijn ze toch niet :')

Tijd geleden had ik een felbegeerde Milka-fiets gewonnen. Uiteraard kwam dat ook aan in bouwpakket. Heel leuk om wat te sleutelen en knutselen, maar er was NIETS gesmeerd. En de olie ontbrak. Leuk joh, overal metaalsplinters en niets ging soepeltjes := Zelfs de ketting moest een smeerbeurt krijgen. En toen bleken de banden ook nog met een speciaal opzetstukje te moeten worden opgepompt. Heel gedoe, maar uiteindelijk was de fiets ready to go! Stukje gaan fietsen en hij zat echt verschrikkelijk slecht :') Heb 'm toen meteen op marktplaats gezet, haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:11

Whahah Rebel, dat valt dan weer vies tegen die felbegeerde fiets :') Heb je er nog een goede prijs voor kunnen krijgen na al dat werk en die rommel? :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 19:15

Rebel_Jits schreef:
id_keers schreef:

Die schroef ik fluitend in m'n eentje in elkaar. M'n halve inboedel bestaat uit Ikea-puzzelpakketjes. Zo moeilijk zijn ze toch niet :')

Dan heb jij mijn kerel nog nooit zo'n kastje in elkaar zien schroeven. :+ Voor hem is dat behoorlijk intens. _O- Uiteindelijk mag ik het zelf doen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 09:10

Ikea kasten staan hier ook zomaar in elkaar haha vrijdag in een uur nog 2 in elkaar gezet haha

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 09:42

JoT schreef:
En toen was die stomme kast eindelijk klaar, kregen we hem niet rechtop getild omdat het plafond net wat te laag of die kast net wat te hoog bleek te zijn om die kanteling te halen. Echt... _-:(

Hier ook gehad -O-

Mijn aller slechtste aankoop was denk een bureaustoel van de Leen Bakker.
Hij zat in een doos met aan de bovenkant een handvat, toen we in de Leen Bakker de trap af liepen richting de kassa brak het handvat van de doos en stuiterde het ding met een hoop kabaal van de houten trap af :o

Uiteindelijk het ding afgerekend en thuis begonnen met in elkaar zetten, zonder handleiding uiteraard, handleidingen zijn voor amateurs :))

Uiteindelijk de stoel ik elkaar gezet, zo krom als een hoepel, maar hij stond, wat was ik trots.

Toen mijn broer er op ging zitten stortte het hele ding onder luid gekraak uit elkaar.

Uiteindelijk samen met broer en HANDLEIDING het ding nogmaals in elkaar gezet.

Helemaal recht is de stoel nooit meer geworden..... -O-

Ik heb het niet zo op die bouwpakketten. Onze laatste huiskamer inrichting hebben we allemaal in z'n geheel meegenomen. Het was in de lift en op de trappen even wat rottig en na afloop had mijn hele vriendenkring een dubbele hernia, maar hé we hebben niks in elkaar hoeven zetten. 8-)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 20:08

Ik wil voorstaan ook spullen als geheel kopen of dat de winkel medewerkers het bij mij thuis in elkaar zetten 8-)

Begin november krijg ik een nieuw bed en die moet ik ook zelf in elkaar zetten. Ben benieuwd :')

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:25

Haha dat verhaal van die bank, zo herkenbaar :')

Wordt nog wat als we de kasten in elkaar moeten zetten (Leen Bakker)....

Uiteraard dan een verslag hier _/-\o_

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 20:57

Oh my, wat een heerlijk topic haha.

Laatst had ik een kast van de praxis, ik wilde heel graag hem zelf in elkaar zetten (zonder hulp van paps moet nu wel kunnen al 23 jarige :') ), m'n moeder zei nog dat ik het in de ochtend moest doen want uiteindelijk was het al laat. Jullie raden het al, ik ging hem direct in elkaar zetten. Zweet liep overal en toen ik zag dat ik eindelijk klaar was, zag ik dat ik iets over had. Hier ging ik dus van twijfelen, dus heeeeeeeel die kast weer uit elkaar om erachter te komen dat het dus een reserve onderdeel is :'). Ik dus weer heel die kast in elkaar gezet en toen was ik er klaar mee. Drie uur later zat ik hijgend eindelijk weer op de bank hahaha _O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-16 21:15

Heerlijk die ikea verhalen :')

Doet me altijd denken aan dit
Afbeelding

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 18:21

Heb heel de tijd stilletjes dit topic meegelezen en moet dit dan ook even delen..

Wij gaan een ikea keuken proberen in elkaar te zetten ong. 107 dozen en dat is nog niet alles. Gaat leuk worden :+ :+

Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 18:26

Oeh Lisanne das een uitdaging! Succes

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:30

Lisanne ik raak er een beetje opgewonden door :D
Ik vind Ikea bouwpakketjes in elkaar zetten eigenlijk super leuk.

Vorig weekend nog staan dansen omdat ik het playmobil kasteel in elkaar mocht zetten voor dochterlief. Vind dat zo leuk.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:41

LisannePruts schreef:
Heb heel de tijd stilletjes dit topic meegelezen en moet dit dan ook even delen..

Wij gaan een ikea keuken proberen in elkaar te zetten ong. 107 dozen en dat is nog niet alles. Gaat leuk worden :+ :+

[ [url=m/SetaBn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk, een volg topic