Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
id_keers schreef:Een klerenkast van IKEA..volgens mij stranden hele huwelijken alleen maar door het samen in elkaar zetten van zo,n kast...De christen Unie moet daar maar is bij gaan nadenken,die vinden dat relatie therapie in het basis pakket moet?
Maanlicht schreef:Haha, heerlijk topic dit!
M_D_H: wat een verhaal! Gelukkig is het ook niet verkeerd om je matras eens in de zoveel tijd te wisselen!
Maanlicht schreef:Haha die van mij mag dat ook niet hoor, precies hetzelfde. En net zo koppig!
Maanlicht schreef:Hebben we niet toevallig dezelfde vriend?
We hebben net een huis gekocht, maar we gaan alles doen op zaterdag, als hij moet voetballen haha! Hij mag wel het klik laminaat leggen.
id_keers schreef:Een klerenkast van IKEA..volgens mij stranden hele huwelijken alleen maar door het samen in elkaar zetten van zo,n kast...De christen Unie moet daar maar is bij gaan nadenken,die vinden dat relatie therapie in het basis pakket moet?
Rebel_Jits schreef:id_keers schreef:Een klerenkast van IKEA..volgens mij stranden hele huwelijken alleen maar door het samen in elkaar zetten van zo,n kast...De christen Unie moet daar maar is bij gaan nadenken,die vinden dat relatie therapie in het basis pakket moet?
Die schroef ik fluitend in m'n eentje in elkaar. M'n halve inboedel bestaat uit Ikea-puzzelpakketjes. Zo moeilijk zijn ze toch niet![]()
JoT schreef:En toen was die stomme kast eindelijk klaar, kregen we hem niet rechtop getild omdat het plafond net wat te laag of die kast net wat te hoog bleek te zijn om die kanteling te halen. Echt...