Dat moment.. dat je bijna..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:14

Ik ben een keer op school aangekomen op mijn sloffen! :D Ik heb het echt helemaal niet doorgehad. Totdat de leraar een kwartier nadat de les was begonnen er iets van zei.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:15

jorika1986 schreef:
Was als groom onderweg naar wedstrijd en moest een afslag eerder hebben als dat ik normaal naar het werk rijd.
En wie stond er in zijn paarden outfit op het werk....

oja ik ging vroeger altijd na een vriendin en vaak draaide ik dan de verkeerde kant de snelweg op richting mijn werk... automatisme
heb ik ook vaak als ik iemand thuis moet brengen rij ik zo vaak de rontonde verkeerd richting huis

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:18

Hahaha sommige zijn echt hilarisch en andere dingen komen wel weer erg bekend voor.

Ben al eens opzoek geweest naar mijn zonnenbril en kon dat ding toch nergens vinden. Had ik hem al in mijn haar gestoken.

Ik heb ook regelmatig dat ik snachts wakker word en denk dat ik moet opstaan. Zo werd ik afgelopen week nog wakker en keek naar mijn vriend en zei tegen hem hoezo ga jij nu al zo vroeg opstaan op je vrije dag?(hij zat op zijn telefoon te prutsen)waarop hij zegt hoezo ga ik nu al opstaan? Het is 1 uur in de nacht. Oh dan draai ik me wel weer om. Ik dacht echt dat ik al de hele nacht had geslapen.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:19

Pas halverwege een vergadering op werk erachter gekomen dat ik mijn stal-laarzen (onder de modder) nog aan had onder mijn nette jurkje :Y) Niemand zei er wat van :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:26

Nog niet zo lang geleden. Zo suf in de morgen. Stond m'n vitamine bruistablet in m'n nespresso apparaat te stoppen. Lukte ook nog niet echt :o?

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:29

ik heb regelmatig dat ik onder de douche stap en pas bij het natmaken van mijn gezicht er achter kom dat ik mijn bril nog opheb.... 8-)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:31

Ik heb ook regelmatig dat ik het pak melk of iets anders uit de koeling in de kast wil zetten ipv koelkast.. 8)7

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:33

Of andersom. Dan ligt de afstands bediening in de koelkast.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:39

Hoevaak ik wel niet mijn telefoon loop te zoeken terwijl ik die in mijn hand heb O:)

Maar regelmatig halverwege uitlaten van de hond er achter gekomen dat ik mijn sloffen aan heb
En ook wel eens met shirt binnenste buiten op werk verschenen (iets met verslapen, nog donker op kamer en haast hebben)
Niet met stal schoenen op werk, wel met werk schoenen op stal. En ja dan toch maar uitmesten want moet toch gebeuren. En dan volgende dag op werk :x

Sinds dien had ik oude gympen op stal staan voor het geval dat..

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:45

De hond uitlaten doe ik vaak op mn sloffen maar dan bewust :')

Ik had het pas voor elkaar om alle sleutels mee te nemen uit huis. Keurig de voordeur opslot doen terwijl mijn vriendin nog lag te slapen.
Die kon dus het huis niet meer uit. Beide buren hebben een sleutel maar die waren er allebei niet :')

Andersom kunnen we het ook. Vriendinlief die mijn autosleutel mee naar haar werk neemt dus ik kon niet weg

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:59

Zo grappig, sommige reacties :')

Veel zijn ook best herkenbaar ook. Ik heb wel een keer haarlak onder mijn oksels staan spuiten. Vond het al raar dat Mn deo ineens zo plakte :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 23:08

Mijn ouders hebben een slot op de slaapkamerdeur met sleutel aan de buitenkant (voor als er iemand via het raam inbreekt, dan komen ze niet verder). Was mijn ma eerder weg dan mijn pa uit bed was, had ze die deur op slot gedraaid := Oeps.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 23:47

Oké iets heel anders maar ik vergeet heel vaak mn pinpas mee te nemen als ik betaald heb. Dan stop ik hem in dat gat en toets pincode in en loop weg. Gebeurde me zeer regelmatig :') ben heel blij met contactloos betalen nu want dan moet ik hen in mn hand houden :')

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 23:50

Picassox schreef:
Om twee uur 's nachts uit bed springen, douchen, aankleden, ontbijt maken en er dan achterkomen dat het midden in de nacht is! :')

Jaaa oh dit :') Minstens een keer per jaar haha.

Piuni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 23:54

Ik werk bij de mac donalds een daar dragen wij petjes. Ik had perongeluk mijn kingslandpet in mijn tas gedaan en eenmaal op werk heb ik dat petje gewoon opgezet... Kwamen er allemaal pas na 2 bestellingen achter omdat die mevrouw vroeg waarom ik een ander petje op had. Oepsie :') Krijg er nu nog steeds opmerkingen over als ik ga werken :Y)

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 00:12

Ik heb niet voor niets de regel dat ik niet mag aankleden voordat ik wakker ben. Ingesteld na die keer dat ik het voor elkaar kreeg een trui binnenste buiten én achterstevoren aan te trekken. Knopen begin ik al niet eens meer aan, dat is gewoon té ingewikkeld voor de vroege ochtend en het ziet er niet uit. :')
Sta regelmatig op mijn sokken buiten of zonder jas omdat ik gewoon vergeet om schoenen of een jas aan te doen. Wat heerlijk trouwens om te lezen dat ik daar niet de enige in ben. :D
Voor de zoveelste keer iets vergeten te kopen en het dus maar op je hand schrijven (aangezien lijstjes ook heel goed vergeten kunnen worden, op 101 manieren). En dan sta je verbijsterd in de AH naar je hand te kijken. 'Waarom heb ik in hemelsnaam kattengrit op mijn hand geschreven?!?'. Gelukkig kwam ik een kennisje tegen die me er op wees dat ik dat misschien wel gedaan had om het niet te vergeten. O ja...

Op stal moet ik er altijd om denken dat ik niet vergeet mijn zakken te legen. Anderen willen misschien ook wel met het mes, de schaar, sleutels, hoevenkrabbers of borstels aan de slag. En ik moet er op letten dat ik mensen niet opsluit. Zal niet de eerste keer wezen dat ik iemand opsluit. :=

Proberen je ogen schoon te maken met nagellakremover is ook geen aanrader, denk ik. Gelukkig dat dat spul zo sterk ruikt, want ik stond al op het punt om er lekker mee in mijn ogen te wrijven.

Aardbeienyoghurtdrinkspul in de koffie zou ik niet doen. Is écht ranzig. Koffiemelk smaakt stukken beter. :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 00:14

Op mijn sloffen de kinderen naar school brengen en dus ook in de klas staan.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 00:48

Oh ik heb dat echt te vaak.

Eenmalig ben ik opgestaan na een halfuur slaap om me aan te kleden en naar school te gaan, iedereen was ook al beneden en het duurde even voor ik doorhad dat ze me raar aankeken :').

Meedere keren in mijn vakantie naar school/ werk gegaan...

Regelmatig op mijn huisslippers bij de bushalte gestaan, kon ik terug...

En de laatste tijd een nieuwe: de neiging mijn gedragen ondergoed 's avonds voor het douchen in het toilet te gooien :').

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 00:55

Ik ging de deur uit met m'n autosleutel en m'n fietssleutels ipv huissleutels. Slotenmaker kon komen.

Vroeger op danswedstrijd wel eens twee seconden voor ik aan de beurt was er achter gekomen dat ik m'n roze beenwarmers nog aan had onder m'n mintgroene baljurk.

Paardrijwedstrijd. M'n ruitertenue lag in de auto en m'n vader was een stukje gaan wandelen met de autosleutel in z'n zak en hij kwam maar niet terug voordat ik mocht inrijden. Stel op sprong een jasje van iemand anders geleend.

Ben van school wel eens naar huis gefiets in het speelkwartier terwijl ik dacht dat we al uit waren. Juffen in paniek, m'n vader van z'n werk gebeld omdat ik 'kwijt' was. En ik vond het al zo raar dat er niemand thuis was na school.

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 01:11

oef lijsten...
Op concour gaan.. 3x checkken of je alles hebt..kom je op ch paard vergeten.

nog snel naar de doktersafspraak met 2 verschillende schoenen

kar vol boodschappen, portemonnee vergeten

shampoo terug vinden in de vriezer

op je werk langs een spijker lopen, en je broek ter hoogte van je bil openhalen

bikini thuis aantrekken om te gaan zwemmen, maar geen ondergoed in je zwemtas doen
en zo kan ik nog wel even doorgaan

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 01:47

:+ wat een topic :o

Alleen op concours.
Paard willen zadelen voor de proef ,,,,,, helaas blijkt de autosleutel in de dichte kofferbak te liggen. ... samen met het zadel >;)
Uiteindelijk plaatselijke garage gebeld om het probleem op te lossen (mobiel-loze tijdperk)
Gelukkig waren ze coulant en kon ik later starten,
al was ik door het gedoe wel uit mijn concentratie.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 01:53

Op het parkeerterrein je ongans zoeken naar de auto en er na drie rondjes realiseren dat je vandaan op de fiets naar het werk was....

Zie er een heleboel voorbij komen die ik ook allemaal kan afvinken. Op pantoffels gaan stappen, verschillende sokken enz. Paard heb ik wel altijd mee op concours. De rest is allemaal al eens vergeten.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 07:05

Had wel inspiratie door dit topic. Reed alweer verkeerd vanmorgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 08:45

Gaan zwemmen met twee vriendinnen en daarna klassenuitje.. BH vergeten :=

Een uur te vroeg op t werk zijn..

En natuurlijk shirtjes binnenstebuiten!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 08:52

Niks raars met kleding.. Maar sinds kort heb ik een leesbril..

En als ik dan tv kijk en in de reclame een boek lees, dan merk ik als de film weer begonnen is (of pas in de volgende reclame) dat mijn bril nog steeds op m'n neus staat.. :+

Ik heb m echt niet nodig voor tv kijlen, maar ik vergeet m dan gewoon.. :D

(al lijkt me dat nou niet heel goed voor m'n ogen.. :') )