troi schreef:Wat bizar zeg die afstand bij jullie tussen de dokters en de verpleegkundigen..
Maar, dat verander je niet zomaar even en van geroddel, hoe oneerlijk ook, wordt de situatie niet beter. Ik raad vooral aan om je vriendschap zo min mogelijk opvallend te laten zijn, geef minimaal aanleiding tot irritatie bij de rest. Niet knuffelen en kussen maar gewoon goedemorgen wensen zoals je dat bij ieder ander ook doen, desnoods met een knipoog ofzo erbij. Meer close handelingen kan je toch bewaren voor als je samen na werktijd ergens een kopje koffie drinkt ofzo?
Dat zal het hem niet worden vrees ik. Helemaal in het begin hebben we eens na een vroege samen gezeten en heb ik ook gezegd dat ik het enorm moeilijk had om zo vriendschappelijk met hem om te gaan. Zijn mening: ik ben arts, maar ook mens, waarom zouden wij geen vrienden kunnen zijn. Hij is ook degene die het initiatief neemt om me wel of niet te begroeten met een knuffel en een zoen. Er zijn best wel momenten dat we mekaar met een simpele hoi begroeten, maar zelfs dan valt het voor de collega's op dat we het geweldig goed met mekaar kunnen vinden. Hij zal op sommige momenten trouwens ook andere collega's een knuffel geven, alleen zeggen zij dan achter zijn rug dat ze dit ongepast vinden. Hij is gewoon een heel open en sociale jongen.
Zelfs tussen verschillende leeftijden of functies.