en de coop heeft volgens mij ook mekkafood in assortiment.Je kan het zelfs laten thuisbezorgen!
http://www.ah.nl/producten/vlees-kip-vi ... alal-vlees
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en de coop heeft volgens mij ook mekkafood in assortiment.lifaya schreef:Morganlefay schreef:Denk dat je met rund, lam, paard of kip/kalkoen een heel eind komt in variatie.
Of anders dagje vegetarisch of met ei, tofu of vis.
Paard is niet halaldat word vrijwel niet gegeten en valt eigenlijk onder haram.

Mixje90 schreef:Het lijkt wel of mensen een bijzondere angst hebben voor het woord "Halal"....
Dames en heren... De zuurstof die je in ademt is ook Halal... Paniek!!!!
Er zijn vaak ook wel wat Turkse of Marrokaanse supermarktjes te vinden, daar kan je ook boodschappen gaan doen. Ik kocht daar zelf altijd graag mijn groenten en fruit toen ik er in de buurt woonde.
WildDreams schreef:Interessante reacties in dit topic!
Voor de discussie heb ik een ander topic aangemaakt vanuit interesse, zo kunnen we hier ook gewoon on-topic blijven![]()
[VT] Halal eten, waarom wel of niet?
Booooo schreef:Yipee: ja de Turkse keuken vind ik echt heerlijk! Had alleen het idee dat er veel minder vleeskeus was bij ons in de plaatselijke winkels.
Wilddreams/Coby: dank je wel

kohtje schreef:Zo snel mogelijk inburgeren en gewoon Hollands eten . Ik zou me niet helemaal aanpassen als ik jouw was.

droeftoeters..
kohtje schreef:Zo snel mogelijk inburgeren en gewoon Hollands eten . Ik zou me niet helemaal aanpassen als ik jouw was.
moeten de joden ook maar varken en normaal vlees eten ipv kosjer? En moet ik, als ik niet van Hollands eten houd, me maar aanpassen omdat jij vind dat je in Nederland, een multiculturele samenleving , enkel Hollands eten mag eten?
hilarisch.