Op onbekende afstappen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 06:21

Iris82 schreef:
snuffie123 schreef:
Ohh ik volg even mee. Ik wil dit lef ook hebben! Echt super knap dat je dit doet. Ik weet dat ze dit meestal juist heel erg leuk vinden/ waarderen.

Een vriend werkt in een winkel en pas had een meisje hem haar telefoonnummer gegeven met erbij dat ze het leuk zou vinden om eens af te spreken. Helaas voor haar heeft hij al een vriendin, maar hij zei wel tegen mij dat hij het echt super stoer vond van haar.

Maargoed, ook al weet ik dat de meeste het dus wel kunnen waarderen, blijft het voor mij toch wel heel eng. (En ik ben een beetje ouderwets misschien en wil liever door hem worden aangesproken :o )

Waar woont die vriend van jou? :D

Haha omgeving Haarlem. Was jij dat toevallig??

Iris82

Re: Op onbekende afstappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 06:24

*grinnik* Ik heb het ook gedaan deze week. O:)

Maar dat was niet daar. Wel met dezelfde uitkomst overigens... -O-

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 06:27

Ohh haha. Dat is jammer, maar je hebt het in ieder geval wel geprobeerd... Volgende keer beter. Echt heel stoer van je!

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 06:38

Hey TS, ik zal voor je duimen vandaag, heel veel succes! :j +:)+

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 08:49

Nou, volgens mij hebben we dezelfde pauze, net in de kantine zaten we vlakbij elkaar, maar beide met vrienden, helaas.. Misschien straks, ik ben in ieder geval nerveus :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 08:51

Ben benieuwd, succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 09:01

Tip voor jou: maak er niet zo'n issue van :D Je doet nu alsof het een groot drama is, alsof je leven ervanaf hangt. Maar in feite is het niet meer dan een babbeltje maken zoals je dat ook tegen een kassiere doet. Juist doordat je het zo opblaast, ben je zo nerveus en zet je jezelf heel anders neer dan dat je bent. Relax, het maakt niet uit wat hij van je vindt, maak je daar geen zorgen om; hij voelt zich waarschijnlijk juist gevleid door het feit dat je hem aanspreekt en z'n nummer wilt. Door met zo'n positieve en relaxte instelling hem aan te spreken kom je juist veel beter over. Als hij je op die manier leuk vindt is het mooi, vindt hij je niet leuk dan ben je hem sowieso beter kwijt dan rijk. Geen hand vol maar een land vol ;)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 09:15

Dat is wel waar, ik ben gewoon niet handig met mensen aanspreken, dus dit is echt heel eng en lastig voor me. :o

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 09:28

Ik vind het al stoer dat je je hebt voorgenomen om dit te gaan doen (wat het eindresultaat ook zal zijn)
Heel veel succes en de meeste mensen vinden zichzelf niet handig in zulke dingen... soms is het gewoon fake it, till you make it...

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 09:58

Wat een leuk topic, ik volg :D

Veel succes TS, ik denk dat als je het eenmaal gedaan hebt dat het echt een boost is voor je zelfvertrouwen! +:)+

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:50

Succes ts! Je kan het !!

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:57

Succes!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:00

Stoer van je! heel veel succes vandaag :Y)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:01

Succes vandaag!
En als het niet lukt, kan je altijd nog gewoon klein beginnen met oogcontact maken en dat steeds verder uitbreiden naar gedag zeggen en uiteindelijk vragen hoe het gaat etc :)

xelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 13:03

Succes! Ben benieuwd! :D

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 13:08

Je kan het!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 13:34

Succes, you can do this!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 16:34

Leuk! :D Ik doe dit doorgaans ook niet zo maar ik heb een tijd geleden een keer mijn nummer gegeven aan een jongen die de bediening deed in een restaurant. Hij was de hele tijd al enorm met me aan het flirten dus heb mijn nummer op een briefje geschreven en een vriendin die laten overhandigen want dat durfde ik zelf nou niet weer. Hij whatsappte me gelijk heel positief, zouden eigenlijk een keer afspreken maar ik kwam er al vrij snel achter dat het echt niet mijn type was op z'n uiterlijk na dus dat is er uiteindelijk nooit meer van gekomen. Ik zeg gewoon voor gaan in ieder geval!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 17:49

Het is weer niet gelukt, helaas... :( Hij was maar heel even in de buurt, maar met vrienden. Als ik had geweten dat dit topic meer dan drie reacties zou krijgen, had ik misschien gewacht met aanmaken tot maandag, dan is het wat zekerder dat ik hem zie. Sorry dat het nogal saai is, dat is wat ik wil zeggen :')

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 18:48

Hahaha, tja, dat zal ik ook niet zo snel doen als er een hele boel vrienden bij zijn. Nou, dan word het maar weer wachten... :')
Kheb vandaag nog aan je gedacht en dat terwijl ik op school zat! :') zie er elke keer uit school weer naar uit om op bokt te gaan :D _/-\o_

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 19:51

Mogen we ook een naam (via PB natuurlijk) zodat wij hem even kunnen keuren op Facebook? <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:00

NadjaNadja schreef:
Mogen we ook een naam (via PB natuurlijk) zodat wij hem even kunnen keuren op Facebook? <<)

Niet op jou gericht, maar dat keuren vind ik altijd een beetje triest.
Iedereen heeft een andere smaak, en als het klikt, dan klikt het :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:03

Jammer TS :)) Ik zat te hopen op een leuk geslaagd verhaal :)) Succes en heel stoer van je!

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 20:06

Dat is dus lastig, ik zou dolgraag een profiel zien, maar ik ken hem niet... :o Iets in hem spreekt me gewoon aan, dus hoop ik dat hij mij ook wel weer leren kennen.
@nanne02, ik hoop toch dat het snel kan, ik ben nu nerveus als ik naar school ga, en ik krijg al commentaar van klasgenoten, dat ik afwezig ben :')

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 20:14

Joaltijd schreef:
NadjaNadja schreef:

Niet op jou gericht, maar dat keuren vind ik altijd een beetje triest.
Iedereen heeft een andere smaak, en als het klikt, dan klikt het :D

Het was natuurlijk als een (sarcastisch) grapje bedoeld. Ik ben ook niet zo van de vleeskeuringen :7